/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Snak over internet.
Fra : RaB
Vist : 503 gange
50 point
Dato : 17-03-04 11:49

Vi er 3 som gerne vil snakke sammen over internet sammen tid, hvorfor et program har den bedste lyd, har installeret skype og msn, men ingen af dem kan man snakke 3 sammen, kender kun yahoo, men der er ikke en god lyd. Er der nogle der kender et kanon program til sådan noget...??

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 17-03-04 11:56

http://www.skype.com/,det virker,og man kan snakke med flere på en gang,og lyden er i top

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 17-03-04 11:58

Hej!
Forslag MSN.com Kender det kun med tekst;
Mvh. Valde.

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 17-03-04 12:06

Kan anbefale Skype, selv med 56k modem er det muligt at føre en samtale (hvis du da ikke bruger båndbredden til andet samtidig). Har dog ikke prøvet at snakke med flere på en gang, men det kunne da være interessant at prøve.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 17-03-04 12:07

ahmen pokker... noobs

Du kan bruge Ventrilo & TeamSpeak

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 17-03-04 14:07

Ventrillo kræver en del opsætning og er derfor ret besværlig at bruge. ikke bare router men også server config filer skal også ændres på

Prøv evt msn eller skype. jeg ved dog heller ikke om skype kan ha flere end 2 personer i en samtale. Men msn kan ihvertfald

mvh Brommi

Accepteret svar
Fra : plb

Modtaget 50 point
Dato : 17-03-04 22:12

i skype skulle du gerne kunne snakke flere personer af gangen og så vidt jeg ved er det også god lyd!

Godkendelse af svar
Fra : RaB

Dato : 21-03-04 22:45

Tak for svaret plb.