/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
outlook ekspress, mangler værktøjslinie
Fra : 19431225
Vist : 1168 gange
50 point
Dato : 29-02-04 11:54

Hej

Jeg har et problem med outlook ekspress ver. 6.0. Jeg kan ikke længere finde værktøjslinien(jeg tror nok den hedder sådan, det er den hvor man har opret meddelelse, besvar,svar til alle,vidersend,send og modtag, o.s.v. Jeg har være inde i " vis>layout> her har jeg markeret med flueben i værktøjslinien, og derefter tilpas værktøjslinien" , men der sker intet. Går jeg ud af layout og tilbage igen er fluebenet forsvundet i værtøjslinie.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-02-04 11:58

Højreklik oppe på værktøjslinien og marker standardknapper

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-02-04 12:00

eller vælg værktøjslinie.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 29-02-04 12:04

gør sådan her hvis du bruger xp.
sæt xpcdrom i drevet klik her:
http://www.dougknox.com/xp/scripts/xp_run_ie_setup.vbs
svar nej til at reinstallere ie6,men ja til at reinstallere outlook ekspress.
hvis ikke xp.kan du fjerne det i tilføj/fjern programmer og indstallere igen.

>>>måske er der en med en nemmere løsning end reinstallere...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-02-04 12:05

Den første jeg skrev var til Internet Explore, men som sagt højreklik deroppe og vælg værktøjsline.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-02-04 12:13

Jeg misforstod vist spørgsmålet

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 29-02-04 12:13

jeg har forsøgt med vælg værktøjslinie, men der sker intet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-02-04 12:15

Du skal nok gøre som xou beskriver

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-04 12:16

Hvis du har den øverste værktøjslinie (den med teksten)
Højreklik og sæt v ved værktøjslinie

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 29-02-04 12:22

det er lige nøjagtig det som er mit problem, jeg højrerklikker på den øverste værktøjslinie og sætter v i værktøjslinien, men der sker ikke noget.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-04 12:31

Hmm
Du bliver nok nødt til at geninstallere eller hvis det er XP at hente et tidligere tidspunkt.

Accepteret svar
Fra : acronym

Modtaget 50 point
Dato : 29-02-04 13:34

Den er nok forsvundet ud i højre side.

Højreklik et sted i det øverste grå felt og fjern fluebenet i "Lås værktøjslinie"
Der hvor ikonerne skulle være: Se om du (helt ude til højre) har en lodret lysegrå stiplet "streg" - hvis ja, venstreklik på stregen og træk hele ikonsamlingen mod venstre

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-02-04 13:34

Fejlen skyldes at du er kommet til at rykke linien for langt op, før musen lige over kanten af det grå "indbakke", og ryk den ned, når du ser to pile.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 29-02-04 19:55

til acronym, det du skriver kan kun lade sig gøre i explorer, jeg kan ikke finde det i outlook ekspress.
TIl pallebhansen, jeg kan fint få to pile frem men jeg kan ikke rykke ned.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-02-04 22:14

OK, har du prøvet at højreklikke, og trykke tilpas og nulstil.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 01-03-04 17:08

jeg har ikke muligheden at trykke tilpas og nulstil, hvor skal det gøres. det er outlook ekspress jeg arbejder med

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-03-04 22:30

Et tomt sted til højre under den øverste blå bjælke, men ellers:
I Outlook Expres tryk vis/layout

Layout:
Hak i kontaktp og mappepanel og statuslinie og mappeliste og værktøjslinie
Herunder står der indholdsrude:
Hak i vis indholdsrude og under meddelser og vis overskrift til indholdsrude

Tryk på anvend ok
NB: Min gl. mor kommer også altid til at ændre indstillingerne, og jeg skal også til at lede i outlook Express hvor hulen de indstillinger nu stilles. Ha Ha
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : sigur

Dato : 27-03-04 09:57

Jeg har samme problem som stilleren af spørgsmålet, og kan heller ikke få den værktøjslinie frem. Tror det er Spamfighter som har lavet ged i den her. Men selvom Spamfighter er afinstalleret nu er værktøjslinien væk og lader sig ikke komme frem hverken ved at gå i layout eller ved højreklik og markere værktøjslinie. Jeg har prøvet at hente outlook express på ny, men det funker heller ikke.
Fik den første spørger løst problem? hvis ja så hører jeg gerne om hvordan det lykkedes...
Nye ndre løsninger er selvfølgelig også velkommen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-03-04 12:11

Sådan tilpasses værktøjslinjen

Klik på Layout i menuen Vis, og klik på Tilpas værktøjslinje, hvis du er i hovedvinduet.
Peg på Værktøjslinjer i menuen Vis, og klik på Tilpas, hvis du er i et meddelelsesvindue.
Vælg en indstilling på listen Tekstindstillinger for at redigere værktøjslinjeteksten.
Vælg en indstilling på listen Ikonindstillinger for at redigere ikonstørrelsen.
Hvis du vil tilføje eller fjerne knapper, skal du klikke på knapnavnet på listen Tilgængelige knapper og derefter klikke på Tilføj eller Fjern.
Hvis du vil ændre den rækkefølge, knapperne vises i, skal du klikke på knappen på listen Knapper på værktøjslinjen og derefter klikke på Flyt op eller Flyt Ned.

Sådan ændres fremvisningen af indholdsruden

I indholdsruden kan du se indholdet af en meddelelse, uden at du skal åbne meddelelsen i et nyt vindue. Hvis du vil se en meddelelse, skal du klikke en gang på titlen. Hvis du vil åbne meddelelsen i et separat vindue, skal du dobbeltklikke på titlen.

Du kan placere indholdsruden under eller ved siden af meddelelseslisten. Du kan vælge at få vist eller skjule meddelelsens brevhoved. Du kan også skjule indholdsruden fuldstændigt.
Klik på Layout i menuen Vis.
Marker de indstillinger, du vil bruge, i området Indholdsrude, og klik derefter på OK.

Hvis du vil ændre størrelsen på indholdsruden og meddelelseslisten, skal du pege på delelinjen mellem dem, indtil en dobbeltpil vises, og derefter trække delelinjen op eller ned
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 13:06

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-08-04 08:07

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : 19431225

Dato : 25-08-04 08:18

Tak for svaret acronym.