/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvor kan jeg lære at Meditere?
Fra : BadBoyBobby
Vist : 615 gange
320 point
Dato : 24-02-04 23:31

Hvor kan jeg lære at Meditere i København?

Det skal ikke være en hjemmeside, men en rigtig "skole"/"klub"/"forening" eller hvad det nu måtte være.

Og helst heller ikke en yoga skole hvor det er kombineret. det SKAL være ren meditation.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-04 23:33

Her et sted skal i seng nu så du må selv se efter Mvh sune Og godnat

http://www.google.com/search?q=Meditation+kbh&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-04 00:06
Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-04 00:07
Kommentar
Fra : reve

Dato : 25-02-04 00:28

Lav en god kande te,- start på side et i Bibelen,-- så skal du bare se, hvordan natten og tankerne går.
Det er ren lise for sjælen.... og kan bruges år ud og år ind !!

Gode drømme
fra Reve

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 330 point
Dato : 25-02-04 00:37

Se om ikke du kan bruge nogle link fra dette kandu.dk spørgsmål : http://kandu.dk/dk/spg/30131

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BadBoyBobby

Dato : 25-02-04 00:46

Ren lise for sjælen
Sjovt udtryk. Er det noget hjemmebryg?

Godkendelse af svar
Fra : BadBoyBobby

Dato : 25-02-04 22:18

Tak for svaret molokyle.