/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
problemer med MSN grupper - HJÆLP!!!!
Fra : majbritt05
Vist : 573 gange
200 point
Dato : 10-02-04 17:21

Hej.

Jeg er med i en MSN-gruppe på www.msn.dk, jeg har tidligere vb kunne logge mig ind på gruppen. Men kan det ikke længere. Jeg kan godt logge mig ind på mit MSN (eller hvad det hedder) og der står også at jeg er logget ind. Jeg kan også se en oversigt over mine grupper, men kan ikke gå ind på gruppens side. Hvad kan der være galt?
Jeg modtager stadig mails fra gruppen og kan også komme ind på siden fra min skole - det er kun hjemmefra jeg har problemer. Jeg har kigget på mine cookies, men der ser ikke ud til at være noget.

Kommentar
Fra : Sannix

Dato : 10-02-04 17:32

Prøv at gå ind på www.google.dk Hent programmet: Ad-aware 6.0 og scan dine filer igennem. Det har hjulpet for mig

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-02-04 17:49
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-02-04 17:55

Du kan også gå ind på www.spywarefri.dk/forum her kan du få hjælp til at få renset din computer for al den snavs du kan få på nettet. Du skal bare tilmelde dig som bruger og det er helt gratis.
Herinde kan du også få gratis programmer der kan beskytte dig på nettet og der er beskrivelser på dansk til de fleste.

//bentjuul

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 11-02-04 16:16

okay, kan det være spyware, der er skyld i at jeg ikke kan gå ind på msn-gruppen? for så vil jeg da lige prøve at tjekke det.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-02-04 16:39

Prøv som jeg tidligere skrev til dig www.spywarefri.dk/forum og du skal bare tilmelde dig som bruger og det er helt gratis.

//bentjuul

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 12-02-04 13:04

okay, nu har jeg været inde på spywarefri´s forum. Der har jeg fået tjekket mine hijack-logs igennem. men det ser ikke ud til at det hjælper mig til at kunne komme ind på msn-grupper.

Kan det skyldes andet end spyware eller lignende?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-02-04 00:24

Hej majbritt05
Men så ved du nu at din computer er fri for spyware og det er en god ting. Det kan jo ikke være noget med dit MSN for der kan du godt komme ind.
Har du lavet noget om, installeret nye programmer eller andet inden du fik dine problemer med at komme ind i gruppen?

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-02-04 13:40

Hej majbritt05

Har du været inde og prøve det www.spywarefri.dk/forum foreslår dig i dag i dit spørgsmål ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 23-02-04 13:28

ja, jeg har prøvet det de har foreslået mig. Jeg har nu skrevet til MSN, så jeg håber de kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-02-04 15:03

Jeg tror faktisk det er noget med de gruppen hos MSN for du kommer jo godt nok på MSN.
Nu ved du da at din computer er ren efter besøget hos spywarefri.

//bentjuul