/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Skål!!!
Fra : fridaflip
Vist : 1933 gange
200 point
Dato : 09-02-04 18:54

Da der idag har været en mængde tips om, hvad den ædle drik ØL kan bruges til syns' jeg, at det kunne være interessant at høre om der er andre der sidder inde med ideer, som ikke allerede er fremkommet....At man kan vaske sine stueplanter i det, var jeg sgu ikke klar over Og at det åbenbart giver et naturligt svaj i håret vidste jeg da slet ikke *GGGG*

Kom med et godt bud....der er 200 bananer til det bedste

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-02-04 18:56

>Frida

Den åbenbart indlysende mulighed , at drikke øllet er vist forbigået de fleste.

Ram

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 09-02-04 18:58

Det er i øvrigt godt at pudse sølvtøj i.

Hvorfor man skulle spilde øl på det er jeg ikke helt klar over, men vi lever jo i en overflods tid

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 09-02-04 19:00

Hej Frida

Når vores heste er forkølede/hoster, koger vi Hvidtøl sammen med Anisfrø m.m... ca ½ dl i foderet morgen, middag og aften, så er den hoste kureret på 3-4 dage!

Chamira

Kommentar
Fra : wipo

Dato : 09-02-04 19:02

jo fridaflip
du skal bare huske at det skal være doven øl du tørre f.eks. gummiplanten af i (den bliver flot)

æggekagen synes jeg at I skal nyde den resterende øl til

Wipo

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-04 19:02

I skal ikke komme øl i håret - det har jeg prøvet, og det hjalp ikke - tværtimod.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 19:03

ram2.

Du har fuldstændigt ret. Tag en kasse med 30 stk. af den ædle drik, sæt dig på det ene af kassens hjørner og få en dag ud af det. Bøvs !

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E. Ågerup

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 19:06

Komme ØL i håret............Det nærmer sig vandalisme

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E. Ågerup

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-02-04 19:06

Hvor fan... er Molo - Hvis nogen ved hvad øl kan bruges til, må det da være ham - Men han nænner nok ikke andet end at drikke det

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-02-04 19:07

Sølvtøj - hoste og æggekage*LOL* Hmmm...vi sidder og venter på en pizza... og har allerede nået at drikke to ØL

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-02-04 19:10

>Frida.

Pizza m. skumbananner - Er det ikke lidt klæbrigt??

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-02-04 19:13

>Ram.

Vi er løbet tør for skumbananer

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-02-04 19:15

>Frida.

Bad luck Drik øl, så glemmer du sorgen.....
Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 19:16

Ingen bajere her ! hva´nu ????
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-02-04 19:18

Kernefamilien.....Far mor og børn siddende ved middagsbordet...alle med øl i håret og mælk i glassene

Frida...

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 19:19

Go´aften

Gad vide om CLAN kan købe noget told og afgiftsfrit ude på Nordsøen ?

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-04 19:25

Det er ikke nødvendigt for Clan - han kan få en gratis saltvandsindsprøjning.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-04 19:25

Altså hvis døren står åben.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-02-04 19:27

Nå ja Ems hva' skete der med håret?
blev det ikke lige så blankt som gummiplanten

Frida...

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 19:29

Joeee, såmænd. Men det kan vel ikke hamle op med indtagelse af alkoholiske drikke ?? Eller fremskaffelse af slige ting.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 09-02-04 19:29

Øl i håret........ja, det husker jeg også fra mine unge dage, da der ikke fantes div. produkter, som skum, gele, styling og hvad der ellers er på markedet i dag. Da blev håret godt gennemblødt i øl, og rullet op på noget man kaldte curler (spiraler med net omkring og en stiv børste inden i), ja, og så sov man med dem om natten, men så kunne frisuren også klare stiv kuling næste dag. Om det var hvidtøl eller pils, der blev brugt, kan jeg ikke huske, og hvad resten af øllen blev brugt til?? Det er jo hel nostalgi det her, men tror nu jeg vil foretrække de produkter der er på markedet i dag......dels dufter de betydeligt bedre..........og man sover også meget bedre om natten uden alle de ruller i håret.

Hilsen
Grethe

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 19:30

Et vildt gæt ...................Det faldt af
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 210 point
Dato : 09-02-04 19:34

Der kom grå hår og det er ikke pænt - så jeg hev alle de grå hår af. De ti sidste lader jeg sidde og farver dem.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 19:34

>grethe
Man sover godt uden ruller(det siger min smukke hustru osse) og endnu bedre når resten af øllet er bællet.

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 19:34

Tænker om man osse kan tage fodbad i det eller om hvis man nedsænkederumpetten i en balje bajer om det så evt ku hjælpe mod hæmorider *SS* Sune

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 09-02-04 19:37

sune

du ved åbenbart en del om at sænke forskelliger kropsdele i et eller andet? hvad med skumbananer??

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 09-02-04 19:38

skumbananer med ølsmag (frida) & ( ram2)

per

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 19:38

>Sunowich
Det er squ hærværk og til at græde snot over
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-04 19:53

Har lidt pakke-travlt og skal lige færdigøre de sidste par boringer på hjemmefronten (exploration drilling)
Snakker vi godt øl, så prøv den her engang ved lejlighed, men den er ikke gratisse http://www.chimay.com/www/chimay/site8/en/a_abbaye/a0_frameset.htm
Sneøl giver bare glimmer i ansigtet, pizza som snesko og en frygtelig masse ævl + ondt i håret (som jeg ikke har)
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 19:53

Emesen Din lille Skalde AArrrgggg forkert billede. Skulle have været

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-04 19:57

NB: Sneølshistorien kan Frida fortælle om... har ikke tid

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 19:57

CLAN. Glem de boringer og se at på mønstret på.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 20:00

Frida ! Så er det op til dig. Er der noget saftigt ? Eller noget der er til at blive klog på ?[hør]
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 20:04

Svælger lie en enkelt "Den Blå "til 69,- for en hel kasse Uhmm den er sku go *ss* prøver lie at hælde sjatten i håret Hmm nu lugter jeg sku da som et helt bryggeri og så er hende Ritterbrand i fjerneren hu er da vist ansat på et bryggeri Hi

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 20:11

Hallo......[hør]......Nu kommer Danmarks ypperste kvinder på skærmen, og de er naturligvis fra Djævleøen. Hva´els´ Tv 2 Zulu. Så er det naturligt at finde et par bajere frem. Skålll.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-04 20:12

Det bedste mærke at nedsvælge er absolut FØ, som fås her på egnen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 20:15

Emesen

FØ ???????????
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-02-04 20:20

den med sneøllerne og CLAN er sgu sjov
Han glemmer at tage papiret af øllen - har bestilt en Pizza som han taber på gulvet. Da Sanne træder ind af døren, trasker han altså rundt med en brandert på, har glimmer i hele hovedet - en pizza under den ene fod - og spørger dumt sanne om hun har set hans anden snesko

Frida...AFK...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-04 20:20

FØ - der da Forærings Øl
Kender du ikke det mærke - det er ret godt, og bør nydes i rigelige mængder.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-02-04 20:20

FØ = Favør ØL

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 09-02-04 20:23

Man drikker vel alt øl...så kan man brokke sig bagefter hvis den ikke smagte så godt!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-04 20:23

Desværre ved jeg ikke hvor det kommer fra - men det kan godt være fra FAVØR.

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 09-02-04 20:24

nåh ja, det er ligesom med snaps

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-04 20:27

nemlig >ta262< men helst en FS

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 09-02-04 20:28

hvad er det nu lige det er for en fætter ?

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 20:28

Frida & Emesen.... Jeg foretrækker helt klart Foræringsøl. Er meget lydhør hvis der opstår en mulighed. Send adressen. Vil nu se Qvindehåndbold. Denne gang er det helt bestemt at de bytter bluser efter kampen.

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-04 20:33

Forærings Snaps - de er også gode.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-04 20:42

Ja, ja... modificering af historien - OK!
Nå men i kan finde ordbogen frem og hygge jer med den her
Citat
A BEER DRINKER'S TROUBLESHOOTING MANUAL
===================================

Symptom: Drinking fails to give taste and satisfaction; beer is unusually pale and clear.
Fault: Glass empty
Action: Find someone to buy you another beer

Symptom: Drinking fails to give taste and satisfaction; front of your shirt is wet
Fault: Mouth not open when drinking OR glass applied to wrong part of face
Action: Buy another beer and practise in front of mirror; drink as many as needed to perfect drinking technique!

Symptom: Feet cold and wet
Fault: Glass being held at incorrect angle
Action: Turn glass other way so that *open* end points towards ceiling!

Symptom: Feet warm and wet
Fault: Improper bladder control
Action: Go and stand next to nearest dog; after a while, complain loudly to owner about lack of house training and demand a beer as compensation!

Symptom: Floor blurred
Fault: You are looking through the bottom of an empty glass
Action: Find someone to buy you another beer

Symptom: Floor swaying
Fault: Excessive air turbulence, probably due to air-hockey game in progress in bar
Action: Insert broomhandle down back of shirt.

Symptom: Floor moving
Fault: You are being carried out.
Action: Find out if you are simply being taken to another bar. If not, complain loudly that you are being kidnapped.

Symptom: Opposite wall covered with ceiling tiles and fluorescent light strips!
Fault: You have fallen over backwards
Action: If your glass is full -- and no one is standing on your drinking arm -- stay put and carry on. If not, get someone to help you up; attach you self to bar.

Symptom: Everything has gone dim; your mouth is full of cigarette butts
Fault: You have fallen forwards
Action: See above

Symptom: Everything has gone dark
Fault: The pub is closed
Action: Panic!!

og så er der en anden øl-festival:

Citat
After the Great Britain Beer Festival, in Copenhagen, all the brewery presidents decided to go out for a beer.

The guy from Corona sits down and says "Hey Senor, I would like the world's best beer, a Corona." The bartender dusts off a bottle from the shelf and gives it to him.

The guy from Budweiser says "I'd like the best beer in the world, give me 'The King Of Beers', a Budweiser." The bartender gives him one.

The guy from Coors says "I'd like the only beer made with Rocky Mountain spring water, give me a Coors." He gets it.

The guy from Tuborg sits down and says "Give me a Coke." The bartender is a little taken aback, but gives him what he ordered.

The other brewery presidents look over at him and ask "Why aren't you drinking a Tuborg?" and the Tuborg president replies: "Well, if you guys aren't drinking beer, neither will I."

og så lige en fra Carlsberg:

Citat
ET PAR ORD OM KUNSTEN AT SMAGE PÅ ØL
Ligesom vinsmagning er ølsmagning en hel videnskab. Man behøver imidlertid ikke at have videnskabelig belæg for at begive sig ud i ølsmagningens mange glæder. Dog er der et par regler, du bør overholde for at få mest muligt ud af smagen:
Øl bør nydes ved 5-12&#730;C - jo stærkere øl, desto koldere. Så fremstår øllet mest harmonisk.
Skænk altid i glas, så de mange hundrede smagsnuancer frigøres og således, at der dannes et ca. 2 cm højt skum på toppen af det perlende, kolde øl.

UDSEENDE
Øl skal være klart og "leve" gennem de små kulsyrebobler, som stiger til vejrs fra glassets bund. Mens farven kan variere fra lys gyldengul til helt sort (afhængig af øltypen), skal skummet altid være stabilt og kraftigt. Du opnår det flotteste skum ved at skylle glasset i koldt vand, før du skænker.

DUFT
Øllets duft - eller aroma om du vil - kan afsløre typiske smagsegenskaber. Rotér glasset et par gange under næsen og ånd dybt ind. Fornem duften og forsøg at beskrive den med ord som blomsteragtig, frugtagtig, fyldig, humlet, maltet, rund, sød, vinøs. Vigtigst for duften er, at den er frisk og tørstfremmende.

SMAG
Når du smager øllet, skal du lade det "rulle" mellem tungen og ganen. Det skal føles blødt, friskt og have en behagelig fylde. Smagen kan være tør eller sød, frugtagtig eller krydret. Det er meget vigtigt, at der er en fin balance mellem de forskellige smagsegenskaber.

EFTERSMAG
En ægte ølsmager kunne aldrig drømme om at spytte øllet ud. Det skyldes, at øllets bitterstof smages med den bageste del af tungen tæt ved svælget, og det er hovedsageligt i afstemning af bitterstof - og dermed i eftersmagen - at øllets smagskarakter skal findes. Det bedste bevis på en god eftersmag er, at du får lyst til endnu en slurk.

og NU er jeg sgu' på vej ud efter en kold humlevand
Søren

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-02-04 20:44

Man napper lige en passende stor gris---smider svinet på grillen, af med kapslen på en ØL, ryste-ryste og tommelen for hullet, spule-spule (på svinet), gentages efter gehør.
Når du har brugt ca. 1/3 af kassen-----ned med svinet, skære ud, stoppe i hovedet, resten af øllerne oveni------BØVS-BØVS, men HOLD kæft en flæskesvær.
Dette er kunst.

Der skal ikke noget i hverken håret, rø--- eller andre upassende steder.

Mvh
dabj

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-04 20:46

Man kan drikke : FF (..af flasken)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-02-04 20:48

Heyyy

FF .... ØL ........Så vågnede Molo

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-04 20:51

Min far er medlem af denne forening : http://flaskesamlerne.dk/foreningen/forside.asp

..med 2086 forskellige Danske bajere; u-åbnet og med etiket ..en af Arma'rs største samlinger

</ARVING>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-02-04 20:51

Skulle nogen af jer en dag have brug for en foredragsholder, der ved ALT om øl, og samtidig er hamrende morsom, kan jeg anbefale Anders Mylius Thomsen

http://hjem.get2net.dk/bier/mylius.htm

Han er simpelthen suveræn

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-02-04 20:56

>CLAN
En sand øl historie fra Frida....

Efter en tur i byen skal jeg ha' en taxi hjem. Værtshuset ligger lige overfor stationen, hvor alle hyrevogne holder og venter på OS Øl drikkere
Jeg er meget velopdragen og stiger selvfølgelig ind i den som holder forrest - og oplyser chaufføren om min adresse Jeg undrer mig lidt da en stemme bag mig siger "Vi er på vej til detentionen - så måske du skal tage den næste vogn i rækken"

Jeg har lige siden undret mig over,
at jeg kunne tage fejl af skriften TAXI og POLITI

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-04 20:59

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-02-04 21:03

Lidt læsestof til stille timer for sande øl-elskere
http://www.beerhunter.com/index.html

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 21:06

Frida
Det squ da løwn !

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-02-04 21:06

Lige en lille rettelse - Anders Mulius Thomsen----- hedder Erik Mylius Thomsen

Ram

>Frida - Hvorfor kunne de dog ikke lige smutte dig hjem - der er altså ingen service i det offentlige mere - De var nok Kjøbenhawnere - Alle de gode jyske politifolk er på de jyske ambassader i København.... Stationerne 1 ¤¤ 2 ¤¤ 3 ¤¤ 4 ¤¤ 5 ¤¤ Frb. ¤¤ Gentofte osv...

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-04 21:08

Det må jeg huske næste gang naboerne giver øl. Datablade - de må til at udlevere data-blade på øllet inden jeg vil indtage det.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-02-04 21:11

>Emesen
Jeg er ret sikker på, at selv om FØ blev serveret i en sutteflaske
så vil du drikke den

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-02-04 21:13

Frida.

Mener du Emesen er en SUT - En Smørumsut

Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 21:14

Ram... Det der med politifolkene var noget tæt på. Alle de gode folk er bosat på Djævleøen. Bare spørg Emesen...
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-04 21:16

Ja det er nemt - bare bide tutten af.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-04 21:17

Hvor ligger Djævleøen. ????????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 21:19

Vest for sverige *SS Bune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 21:20

Øhh har måske fået for meget nu Bune= Sune

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-04 21:30

Nå - nu vil jeg finde mig en COLA.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-04 21:37

Ikke ét ondt ord om Jævle-Øen : Ama'r !

Vi kan altid servere et gals 'skraldevand' til den tørstige mand

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-04 21:39

gals... ??? Jo.. go' dausels du ..? glas ..selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-02-04 21:56

Ja-dak og tak for i aften.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-02-04 21:57

Det giver jeg dig ret i molokyle, ikke et ondt ord om ama'kanere, har selv været gift med en indfødt i snart 32 år.

Men kræves der ikke visum for at få tilladelse til at besøge resten af danmark???

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-02-04 01:58

Tror sgu Ram har drukket et eller andet der indeholder alkohol Den Anders Mulius Thomsen som han senere retter til Erik Mylius Thomsen.......han hedder sgu
Allan Mylius Thomsen

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 10-02-04 03:15

ka du så få drukket ud frida, og pas din seng

per

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-02-04 07:10

Puha.... sidst jeg sad og drak øller og kværnede i telefon samtidig kom jeg til at købe en ged...
Ved ikke om man kan lære noget af det?

Christina, nybagt gede-ejerske (lille sort dværg gimmer)

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-02-04 07:14
Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-02-04 07:21

hej ramses... når ikke at tjekke linket, men kan fortælle dig at vi fik ged igår... braisseret gedehals m. urter og grøntsager i hvidvin. Uhm!! geden... var enten Fritz eller Frederik... håber det var frederik, han var dummest!!!!

kh

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 10-02-04 10:22

ram2

hvad laver du oppe så tideligt, har du ikke håndværker på loftet???????????

per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-02-04 10:26

>Bibsamie.

Håndværkere..... nejjjj - Jeg er "natpisser" og skulle lige ha en godmorgen-skumbanan

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 10-02-04 10:33

ram2

med ølsmag velbekomme ram

mvh
Per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-02-04 10:41

Hej
Skumbanan.....suukk!! Jeg har ingen

>Skingur
Den ged du har ædt, var med garanti den du pandede een.
Den fik sikkert en hjerneblødning af din ublide behandling

Frida... Kan man virkelig spise en ged

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-02-04 10:42

>Bibsamie.

Altså Bibsamie.... Vi "søfolk" er ikke så sarte......

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-02-04 10:44

>Frida.

Panerede Gedegonader er en delikatesse i den arabiske verden

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-02-04 10:47

Jamen araberne er heller ikke for kloge
fandme nej om jeg vil æde en geds nosser - panerede eller ej

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-02-04 10:50

>Frida.

Nej uha nej... vel - Heller ikke jeg. Kommer til at tænke på - Gu ved hvad skumbananer egentlig er lavet af.....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-02-04 10:54

De er da lavet af skum hva' ellers??
Det er hyggeligt at sludre, men jeg har altså dødtravt. Skal til København i morgen - og har endnu ikke fået gjort forberedelser af nogen art.....SHIT.

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-02-04 10:57

>Frida.

København.... hmmmm. Hvis du får tid, så gir jeg kaffe, så kan vi lige rakke nogle Kandubrugere ned Og selvfølgelig sørger jeg for en skumbanan

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-02-04 11:07

>RAM
*GGGG* Jeg er med på begge dele Og jeg ved godt hvor du bor...Briani hjalp mig jo med din adresse... remember...(han er sgu da god nok*GG*)
Sååå ha' du bare kaffen klar...nescafé Guld tak

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-02-04 11:09

>Frida.

Uden sukker og lidt sødmælk ¤#¤ Du kommer bare Ja ham Brian er en flink gut

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-02-04 13:41

Nej, frida, det var Helt Sikkert ikke den ged, jeg pandede een.. den hedder nemlig Emma og lever endnu... på lånt tid ganske vist, hun bliver nemlig til grillpølser i nær fremtid!!!

men den lille ged jeg har købt skal IKKE spises - den skal lave en masse små gimmerkid, som jeg kan sælge dyrt!!

Ged smager iøvrigt fremragende - og ikke af ged! Men spiser man RIGTIG meget af det, som jeg gjorde en sommer hvor vi fik helstegt ged, kommer ens urin til at stinke af ged, det er åbenbart dér "duft" stofferne samles!!!

Iøvrigt ville jeg have braisseret gedehalsen i øl, men det var vi løbet tør for og derfor blev det hvidvin!!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-02-04 13:46

>Skingur

*LOL* Fy for den. Urin der stinker af ged
Altså har Emma ikke taget skade af een på låget - så stik hende bare en til,
hvis hun bliver fræk

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-02-04 13:53

ork, vi tæsker hende regelmæssigt

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-02-04 13:54

Vi har et mundheld i stalden : "Kan de ikke holde til det, dør de af det".

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-02-04 16:45

Er der nogen som kender nummeret til en dyreværnsforening i midtjylland.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-02-04 17:24

Såmen; udmærket opskrift ram2 : ..ellers os go'e grillet..den ged dér

Gammelt Amar's udtryk :

Citat
Kvinder og geder ?

Jo mere man slår dem;
jo bedre bli'r de..!

..men Uro er også i 'byen'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-02-04 17:28

>Molo

Indbagt Uro med F.F. ad librium Tjae hvorfor ikke???

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-02-04 17:29

Kvinder skal ha' det som geder og græs: Slås og holdes nede !!!

Mere Ama'r...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-02-04 17:32

Nu får jeg også brug for nummeret til ligestillingsrådet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-02-04 17:36

Find det her : http://www.retsinfo.dk ...emesen !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-02-04 17:38

Total umulig side at navigere rundt på !

..men det er vel også meningen..?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-02-04 07:24

Er der een der gider komme og pakke min taske jeg skal nemlig rejse lige om snart - og er SLET IKKE klar......piiivvv
Mon ikke jeg snart lærer at man ikke altid behøver leve efter reglen "Hvorfor gøre noget idag - som kan nåes i morgen"

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-02-04 07:29

Frida.

Smut som du er - Ski.. med at pakke, man kan få alt i Kbh. Så blir' du heller ikke nappet i tolden på 1. sal for ulovlig indførsel af skumbananer

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-02-04 07:32

God idé Ram....hvorfor havde jeg dog ikke tænkt på det?:

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-04 09:25

Go' vind fridaflip

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-04 11:19

Hvis du ankommer med firetoget ska' vi nok hente dig.
Husk at hænge skiltet på maven.
:-

Godkendelse af svar
Fra : fridaflip

Dato : 12-02-04 11:38

Tak for svaret emesen Godt du lige kunne berette om fadæsen med håret.
Det reddede sgu min hårpragt.....Jeg fik aldrig ved årsskiftet ønsket dig
et godt nythår.....det er hermed gjort

Frida...

Ps. Hvorfor stod du og Molo ikke klar på hovedbanen med Vedbæk-Garden og
FF-fadølsanlæg? - Ram stod godt nok på perron 3 med en skumbanan
igår kl. 14.18 og der står han sikkert endnu

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-02-04 11:54

Hmm ....... og det var endda en af dem til 4.- kr - Hvis man ikke var så velopdragen, så skulle hun ha' fingeren

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-04 12:43

Molo og jeg stod da og ventede kl 4 sammen med pigegarden - men vi kunne ikke finde dig, og tog med pigerne hjem i stedet.
Emesen. Og selv godt nytår.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-02-04 13:56

Jeg har da ikke fået nyt hår

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-04 17:00

Aiiiiiiiiiii - så lykkedes det dig. Der kan du se, det hjælper at være i København.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-02-04 19:16

Jaaa Ems men jeg indrømmer, at jeg fik lidt hjælp af en Kjøwenhavner

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-04 22:38

Ja ja da - så velkommen til staden, men pas på for her står husene ikke ude om natten.