/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Hente mails
Fra : 0808
Vist : 377 gange
200 point
Dato : 01-02-04 10:24

hej jeg har outlook experss og vil gerne have den til at hente mails uden at jeg skal starte pogrammet men kan det lade sig gøre.
Hvis jeg starter pogramet og minimere det virker det med at den henter mails hver 10 minut men skal den absolut startes.
Eller findes der et pogram som kan gøre det uden at skulde være synlig startet?????????????

Accepteret svar
Fra : Tooncompany

Modtaget 210 point
Dato : 01-02-04 10:27

Hej,

Har selv undersøgt det sammen og så vide jeg kan se kan det ikke lade sig gøre uden at starte programmet. Altarnativt kan du måske lege lidt med den scheduler der medfølger i Windows.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-04 10:41

Ja, hvordan vil du have at et mail program skulle kunne hente mail's, hvis IKKE det er startet?

Det svarer lidt til at spørge: Kan jeg kører til Spanien i min bil uden at skulle starte motoren?

Du kan imidlertid sætte Windows op til at starte Outlook ved opstart. Hvis du har Win98, som jeg, indsætter du det blot i start mappen.

Du laver først en genvej (..eller kopiere blot en ved højreklik på Outlook og vælg Kopier).

Start->Programmer->Start ..her højreklikker du og vælger Sæt ind.

Nu starter Outlook op, når du tænder for Computeren.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : 0808

Dato : 01-02-04 10:49

Tak for svaret Tooncompany.

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 01-02-04 11:01

Det er faktisk ikke så tosset et spørgsmål, der KUNNE eksistere et minimeret "Pemanent Stay Ready" Outlook modul der kontrollerede for E-mail ude at fylde hukommelsen op med hele Outlook programmet...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-04 11:44

bvh -> Det har nu også altid undret mig, der ikke findes en mulighed for at lade Outlook starte i 'systray'. Sådan en 'flueben' ved minimer til systray ting i Funktioner->Generelt

</MOLOKYLE>