/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Sunovitch
Fra : BjarneD
Vist : 624 gange
200 point
Dato : 20-01-04 00:13

Den Avant Browser ser da rigtigt godt ud.
Godt gået.
Spørgsmål: Hvad underskriver Sunovitch sig med?
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-01-04 00:23

Han underskriver sig Mvh Sune
Se feks. http://www.kandu.dk/dk/tip/6244
http://www.kandu.dk/dk/spg/30633
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-01-04 00:24

Dit svar manglede autencitet så jeg venter og ser om ikke Sune reagerer

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 200 point
Dato : 20-01-04 08:40

Jow det gør han da Mvh Sune

Kommentar
Fra : als

Dato : 20-01-04 09:13

mærkværdigt spørgsmål?

Godkendelse af svar
Fra : BjarneD

Dato : 20-01-04 14:21

Tak for svaret Sunowich.
   Ja det var nu mest fordi du flere gange havde nævnt den Avant browser og jeg troede ikke på dig, men nu har jeg downloadet den og den har nogle rigtigt fine funktioner så det er 200 p. værd
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-04 14:42

Takker og bukker *ss*MvhSune

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-01-04 16:32

Var det ikke nemmere og mere rigtig at skrive du ville forære Sunowich nogle point, for når man besvarer dit spørgsmål, så får man ingen point, men et mærkværdigt svar.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-01-04 17:00

Hvorfor skule jeg dog det? Refi antyder at jeg er useriøs og så vil jeg da leve op til det
Det var da ganske morsomt at se. at der var en der var point syg og som troede, at han lige kunne hente nogle hurtige point.
Det spørgsmål var da så fjollet at alle andre kunne regne ud hvad det gik ud på.
Mit svar til dig var ikke mindre useriøst end så mange andre. Jeg har da oplevet at give et særdeles korrekt svar og så 10 min. senere kommer der en anden og svarer det samme og vedkommende får så point fordi spørgeren åbenbart kender svareren eller hvad ved jeg.
Spøg til side Palle Hansen. Er de point ikke ligegyldige? Jeg har da på fornemelsen, at du morer dig lige så meget som mig med at besvare spørgsmål, og jeg skal da ærligt indrømme at ind imellem bliver jeg led ved den måde som det foregår. Man svarer dybt seriøst med behørig respekt for spørgerens intelligens og noget senere så kommer der en "klog-skid" og svarer det sammme med lange udredninger der mest har til hensigt at vise hvor begavet denne svarer er, og så er jeg lige ved at blive syg af foragt for det narcisistiske, egocentriske bæst, som med sit svar antyder at han er meget meget klogere end den tidligere svarer, mig, og så spekulerer man på om man over hovedet gider.
Prøv at se denne bemærkning, som kom til en der var lidt tung i forståelsen Og som var megetsvær at hjælpe:
>>Er man fuldstendig bindegal
Du kunne da svare på mit indlæg.
Men du er vel en forvirret person. ?????<< og >>Snot forvirret person<< Den pågældende var åbenbart sur over at spørgeren ikke reagerede på et indelæg hvor han foreslog at han skulle se Tip i Netværk uden at fortælle hvilket tip.

Er det standarden?

Så er min lille joke vist harmløs og jeg griner ikke af at du hoppede på mit nóget uintelligente spørgsmål.
Stor hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-01-04 17:23

Bjarne
Du har fuldstændig ret, og jeg skrev heller ikke mit sidste indlæg, for at få point.
Jeg kan da godt give mange eksempler på indlæg, hvor der er kommet en der efteraber mig, og som får point og ros. Men så ser jeg bare på det, som om spørgeren jo ikke måske er alt for snu, og ikke kunne gennemskue at jeg var først med det rigtige svar, og så tænker jeg herregud det er jo også kun "tomme point".
Men jeg forstår nu ikke: "Refi antyder at jeg er useriøs", da jeg ikke kender den tidligere korrespondance, og det er også lige meget.
Men, da jeg så dit spørgsmål, trode jeg helt alvorligt at du ville finde ud af "Hvad underskriver Sunovitch sig med", og måske ikke selv kunne finde ud af det, og antog ikke det var en spøg.
Hav en god dag, og bliv ved med at besvare spørgsmål.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-01-04 17:32

Hej Palle Hansen.
Bare til din orientering.
Refi legede lige Politi fordi jeg havde kommet med en bemærkning, som han ikke mente hørte hjemme det pågældende sted osv.

Når jeg skal være helt ærlig så gjorde jeg (sødt) nar af dem der forærer hinanden point og så fik jeg lige lyst til at se hvordan det ser ud når man stiller spørgsmål.
Keep up the god work!
mvh
Bjarne