/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hvem ejer månen?
Fra : nikolaj_holm
Vist : 557 gange
100 point
Dato : 14-01-04 12:20

Hej!

Bare lige et lille spørgsmål...

Jeg har læst i det nye chiliblad at man kan vinde 4000 kvadratmeter af månen, men hvem ejer egentlig månen?

Man skulle vel tro at det var USA, da de var de første der "erobrede" den, hvis overhovedet der er nogen der ejer månen, men i bladet står der at det er noget med en måneambassade i Malmø, der står for det?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 14-01-04 12:33

Jeg ejer månen! it's mine, ALL MINE!

Ej tror sQ ikke der er nogen der ejer månen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-04 12:34

Jo det er rigtigt nok, men kan man tage det seriøst, du kan såment også købe et stykke 'jord på' mars
forestil dig at der blev fundet guld/vand på dit 'jordlod' kan du forsvare det, det kunne ende lidt som
den store 'guldfeber' , denne gang bare uden generende deltagere på stedet.
hvis en atronaut falder over en sten og slår sig på dit 'jordlod' hvad så, du får måske et kæmpe
erstatningskrav. hvem kan egentligt bestemme det, manden i månen vel.
Men det er da meget sjovt, og de findes på nettet, men husker ikke lige hvor.
PS vinder du så plant et træ, og husk at sætte afmærkning op
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 14-01-04 12:36

Godt være man kan "vinde" noget af månen eller af mars, men jeg tror nu næppe der er nogen der har et skøde på månen, så vil jeg eje solen! så skal i alle sammen betale mig hvir i "bruger" den

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 14-01-04 12:47

Det gør selvfølig dancake

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-01-04 12:48

Zerg911 -> EZGRRR PIT.. Snitterne væk fra solen. Den er min

..men derfor må I alligevel gerne bruge den engang imellem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-01-04 12:51

buch78 -> Heiii... du. DanCake osse min!

..ialt fald; den der står foran mig nu : Citronmåne (den med gul glasur)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : nikolaj_holm

Dato : 14-01-04 13:02

Har lige fået dette link:

http://www.moonshop.nu/denmark/default.html

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 14-01-04 13:03

Månen er min--- og min alene.
Min kone siger "dont cut-only polish

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-01-04 13:06

..men det er da rart at vide at :

Citat
Alm. Handelsbetingelser

Du har 30 dages returret.
Hvis du ikke er tilfreds med købet får du hele købesummen tilbage -
dog med fradrag af ekspeditions- og registreringsafgift ( DKK 50,- )

Betingelsen er kun at du inden 30 dage efter indbetalingen
returnerer alle de leverede originaldokumenter.

De returnerede dokumenter skal af forståelige grunde makuleres af os
og den oplyste grundejer afregistreres i den internationale tingbog i USA

Vi leverer den bestilte vare så snart vi har modtaget din indbetaling.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-04 13:11

Jeg har lige fået vejret, så stop lige det OS, eller jeg lukker posen

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 14-01-04 13:18

Den sidste idiot er ikke født endnu !!!...

Hvis folk virkelig hopper på den. Bare fordi at der er lavet en hjemmeside, behøves det jo ikke at være rigtigt det som står skrevet. For mig ser det mest af alt ud som bondefangeri.

Det eneste man kan bruge det til, kunne være en sjov gave.....

Man kan jo også undre sig over at de links de har ikke fører til nogle sider som underbygger deres "historie".

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-01-04 13:24

thulin -> Du har ret. Må vi be om seriøse sider på nettet : http://home19.inet.tele.dk/falf/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : nikolaj_holm

Dato : 14-01-04 14:23

/thulin

Så er Chili åbenbart blevet udsat for bondefangeri? og dermed alle dem der bruger 4,- på at sende en sms for at vinde pladsen på månen?

Kommentar
Fra : perpia

Dato : 14-01-04 14:35

Hejsa Det er ikke helt ude i skoven, her er et gammelt link, som virker lige nu.
http://www.spacedaily.com/news/oped-03zzw.html

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 14-01-04 14:45

Jeg har en mursten fra kronborg, som kan udstykkes.
Den er da til at tage i hånden og føle på.
hilsen S_ild

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-04 14:48

Hellere en mursten i hånden, end ti cirtonmåner på taget

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-01-04 14:58

Man kunne jo også nøjes med at få et stykke af verdensrummet opkaldt efter sig, når man dør : http://www.planetzappa.com/zappafrank.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 14-01-04 17:28

Her står sort på hvidt hvem der ejer månen
http://www.rian.ru/rian/intro.cfm?tpc_id=7

dabj

Kommentar
Fra : Bricos

Dato : 23-01-04 20:03

Ja det gør vi jo nok alle på en måde!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-01-04 00:39

Bricos > hvilken måde ? ? ?
dabj > www.ru.ru har skiftet partiet ud og linket er nok ikke gyldigt længere

Hvem ejer det sandkorn, der gnaver i hælen, nede i gummistøvlen ?
Ejer jeg min hæl ?
Hvad hvis dem fra Venus, også har solgt 'vores' måne ? (og hvilket flademål bruger de så)
Og var der haveaffald eller tungmetaller i den sidste j...smøg
Sov Godt
Natmaden

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 27-01-04 02:36

det er jo ikke fedt når man ikke må bygge et fort deroppe til at forsvare sit jordlod... Man må slet ikke have våben... (Ihvertfald ikke raketter )
se: http://www.state.gov/t/ac/trt/5181.htm står forneden. på fortolkningen...

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 18-02-04 08:52

Du skriver ikke en pind om, hvilken måne, det er vi taler om.
Derfor vælger jeg at tro, at det er MIN MÅNE vi taler om,og den ejer jeg squ
den befinder sig hvor jeg tidligere bar "mit" hår og må dermed være min

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-02-04 10:29

Det var da helklogt sagt ! halvdum
desværre ejer jeg kun en halvmåne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-04 20:45

..og min er knapt begyndt at kigge frem

Bare rolig; der er masser af måner dér ude at tage af! Sikkert nok til os alle...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-02-04 21:41

-> MOLO. Så du jo på vej mod fuldmåne.
Hvis man nu vil af med sin del af månen er der måske hjælp at hente her
http://www.sanserum.dk/recepter.htm
http://www.hjertefryd.dk/index-dea.htm
og haster det så
http://www.pitstoppets.dk/shampoo%20oversigt.html
Vil man ha mere areal kunne man for et par ås siden have brugt WASH&GO

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-04 21:49

natmaden -> Nix! Det må altså hedde : Nymåne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-02-04 22:00

ja-ja men pas på... Nymåne er kun starten

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-04 22:17

natmaden -> Ja, starten på enden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-04 22:18

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-02-04 22:49

Citat
Det er Gud der ejer Solen. Han slår den fra om natten for at spare på strømmen. - (Nicole 5 år)

http://www.kandu.dk/dk/tip/6704
så nu er det opklaret.

og hvor kan man så købe venusbjertet

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 18-02-04 23:53

til "Den højtbelagte" (natmaden)
venusbjerge (formoder det er en stavefejl) er til salg i hver en lille "flække"
men kan vindes, næsten ganske for free,
med et raskt lille smil, når den rette går forbi.
det sker nok ikke hverken på månen eller venus
deres bjerge er ikke noget at pille med, man kommer jo ikke lige forbi vel ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-02-04 00:05

Sulten af al den madsnak om citronmåner.

Jeg plejer at sige til den sultne veninde : Du kan guffe ålen. Jeg vil ha' fillet'en

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 01:04

Øh ! Der er vist ikke så mange ben i månefisk så de kan måske spises hele.
halvklog klart jeg er højt belagt, ellers var jeg jo en håndmad
har desværre glemt min staveplade hos en af mine meget gode venner,(troede at han havde mere brug for den)
Min ven-inder guffer ål uden at være sulten, fillet er en sæson spise, der kun spises 21 dage om måne(den)
og jo skal du til venusbjerget, bruger du bare raketten og fyrer misillet af.
Altså ingenting om at man ikke må have våben på venus.
Og så kan man vist både købe,låne og leje sin ind .

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 01:05

men det er vist ikke 4000 kvadratmeter

Heldigvis...

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 12:13

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 05-07-04 00:21

Der har ikke været andre og gøre krav på `min`måne, så det må altså være min, får jeg så de point
Mvh halvdum

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-07-04 07:42

Hvorfor købe månen, når at man kan sælge sit navn !
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=255100

.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-01-05 16:59

Dennis Hope, Lunar Embassy, Moon
http://www.scifidimensions.com/Feb01/dennishope.htm

Gør krav på alle verdens skyer
http://www.webavisen.dk/showarticle.php?id=10357

Lille spørgsmål nikolaj_holm ??