/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hvor får jeg fat i en "Bevar Christiania~
Fra : crippleshrimp
Vist : 412 gange
100 point
Dato : 04-01-04 22:01

Jeg vil gerne vide hvor man kan købe "Bevar Christiania" T-shirten?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-01-04 22:17

Hejsa

http://gsevenier.free.fr/Upeace.MODKRAFT_dk.html

MODKRAFT Minimarked - c/o Monsun, Nørrebrogade 20, 1. sal, 2200 København N., Telf.: 35 39 73 31, Fax: 35 36 72 31

På siden skriver de at den er udsolgt,men du kan prøve at ringe for at spørge hvornår de får flere hjem

Mvh Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-01-04 12:48

Du kan købe den for 60 kr. i Indkøberen på CA. eller på Carl Møllers Plads i boderne til 100 kr samme sted

Du kan sikkert finde en kontakt eller adresse på : http://www.christiania.org/~cakultur/bevarchristiania.html

Så du kan måske prøve at skrive til :

NYT FORUM, CHRISTIANIA

BÅDSMANDSSTRÆDE 43

1407 KØBENHAVN K.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 12:03

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>