/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Manglende billeder på hjemmesider
Fra : lyng
Vist : 684 gange
100 point
Dato : 20-12-03 09:53

Hvorfor kommer billederne på div.hjemmesider ikke frem ?
Den bliver aldrig færdig med at "læse" siden og der kommer kun tekst og tomme felter hvor billederne skulle være.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 20-12-03 09:57

Hvis der kommer et lille rødt kryds frem hvor billederne skulle være.....
Så prøv at højreklikke på krydset og se egenskaber, der kan du sandsynligvis se at linket til billedet er din harddisk og ikke dit domænenavn. Det plejer at være det den går galt.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-12-03 10:16

>lyng
Er det kun din side eller alle sider du ikke kan se billeder på?
Hvis det er det første er det meget sikkert at det er som JensT beskriver.

Hvis det er på alle sider, så kig lige ind under egenskaber for internetindstillinger og avanceret, for at se om der er et flueben under "vis billeder".

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 20-12-03 12:32

hejsa en typisk fejl er at de ikke har den rigtige sti !!! DVS at du skal HUSKE at have dem i samme mappe oppe på serveren som du har på dine PC (eller retter de skal hede det samme

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 100 point
Dato : 20-12-03 12:49

>JensT
>bokke31

Prøv at læse spg. igen. Det er tilsyneladende ikke et specifikt problem men et generelt problem.

>lyng
Hvis du vil have vi skal hjælpe dig så kom lige med en kommentar. Hvad mener du.?

ellebye

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 20-12-03 16:51

oki GGG* ja sorry

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-12-03 17:38

Dette er fra hjælp i IE5 med søgeord >billeder:
>Sådan slås grafik fra, så alle Websider vises hurtigere
Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner i Internet Explorer.
Klik på fanen Avanceret.
Fjern markeringen i et eller flere af afkrydsningsfelterne Vis billeder, Afspil animationer, Afspil videoer eller Afspil lyde under Multimedier.
Tip!
Hvis markeringen fjernes fra afkrydsningsfeltet Vis billeder eller Afspil videoer, kan du stadig få vist et billede eller en animation på en Webside ved at højreklikke på ikonet for billedet eller animationen og derefter klikke på Vis billede. <
Hentet fra et lignende spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/spg/28467
Emesen.

Kommentar
Fra : lyng

Dato : 21-12-03 10:13

Tak for de forskellige svar, men der er stadigvæk problemer. Jeg har tjekket flue benene i internetindstillingerne så de viser billeder, animationer. Jeg har også slettet temp. internetfiler samt offline indhold.

Browseren indlæser teksten og de animerede reklamebannere, men der kommer blanke felter hvor der skulle være billeder.
Statusbjælken nederst bliver ikke færdig og der står hvor mange items der mangler at blive indlæst. Det virker som om det er .jpg filer den ikke vil vise.
Jeg har Norman antivirus som ikke har kunnet finde noget "snavs"
Håber på jeres hjælp

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 21-12-03 17:17

tag og download Explore og læg den ind på ny!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : lyng

Dato : 21-12-03 17:23

Tak for svaret ellebye.