/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
MSN Messenger...
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 326 gange
10 point
Dato : 07-12-03 13:24

Er der nogen, der ved, hvor man kan downloade flere smilies til MSN Messenger???

Jeg har hørt noget om, at man selv kan lave dem i Paint, er det rigtigt???

Accepteret svar
Fra : pipzi

Modtaget 20 point
Dato : 07-12-03 13:32

hejsa.

Jeg ved ikke lige hvor man kan downloade dem, jeg ved kun at jeg har dem alle sammen, så du kan få mig på din msn og så kan jeg sende dem alle ?

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 07-12-03 13:35

Du kan bare tilføje mig, min Hotmail står under mit bruger-navn...

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 07-12-03 19:35

Hejsa
her kan du hente 6 gratis og ellers købe 50 mere
www.myemo.com
m v h

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 07-12-03 19:36

Tak for svaret pipzi, det var nogle gode smilies...

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 07-12-03 21:37

Jeps

Og du må meget undskylde den besked du fik efter du havde fået smileys. Jeg har en pauseskærm liggende, som jeg kom tli at aktivere i stedet for at slette, og den sender til alle online