/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan ik finde rundt... :S
Fra : Zib
Vist : 316 gange
20 point
Dato : 30-11-03 22:05

Hey. Jeg har oprettet et indlæg... Men jeg aner ik hvor det er kommet hen!?
Kan en fra kandu ik lige kontakte mig på zib@ofir.dk
Tak

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-03 22:07

Du skal skrive til kandu direkte for at få et svar. Se til venstre der står kontakt kandu.dk

mvh ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 22:24

Hej Zib
Hvis du ikke kan huske i hvilken katagori du har lagt dit indlæg - så prøv at søg i søgebjælken øverst til højre. Du skal søge i alle emner og finde et ord eller flere fra dit indlæg at søge efter.

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-03 22:42

Zib

Du er registreret som almindelig bruger fra d.d. Derfor har du kun 20 ledige point til rådighed i dag. De 20 point har du brugt på dette spørgsmål, så der eksisterer ikke andre spørgsmål fra Zib.
Hvis du ændrer din status fra almindelig bruger til super bruger får du med det samme tildelt 200 point. Du kan gå ind i din egen profil og ændre.

mvh ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-11-03 22:48

Hvilket emne og er der nogle særlige ord du har brugt i indlæget.
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-03 22:52

> emesen
Som almindelig bruger får man kun tildelt 20 point. De 20 point har Zib brugt på dette spørgsmål.
Zib er oprettet som bruger fra d.d.

mvh ans

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 01-12-03 07:48

Zib.
Jeg tror ikke dit spørgsmål er oprettet. Det jeg tror der er sket for dig er, at du har skrevet spørgsmålet, men glemt at godkende det efter skrivningen.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-03 08:14

OK ans
Emesen.

Kommentar
Fra : Zib

Dato : 01-12-03 12:22

Hey... Det kan godt være... Men det er sq også ligemeget nu... har fået hjælp... Men ellers tak folkens...

Mvh.
Me

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 01-12-03 12:55

Zib... så knald lige point af ved at acceptere en kommentar fra en eller anden Tryk der : >>--------------------------------------^

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-12-03 13:00

Det molo mener er at der over dato står accepter svar.
Du kan selv vælge. Hvis du klikker på accepter svar vil det fremgå af siden hvad du så skal gøre. Dine point får du ikke tilbage.

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-03 13:05

Tak ans

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Zib

Dato : 01-12-03 13:25

Glad nu?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-03 13:31

Jamen, du havde nu ikke behøvet at gi' dem til mig

..igen : Du bestemmer...

Hygge... </MOLOKYLE>