/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kan ikke finde andre computere på 247dow~
Fra : flemse123
Vist : 381 gange
150 point
Dato : 29-11-03 21:55

Hej !
Jeg har lige købt mig medlemsskab på 247downloads.
Desværre har jeg ikke haft held med at finde andre computere til trods for rigtig mange forsøg på de rigtige ip-adresser.
Er der nogen, der har erfaring med 247downloads ? og som har løst problemet med ikke at finde andre computere !
Mvh
Flemse123

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-11-03 21:57

Lige lidt nysgerrig - hvad er det.
Emesen.

Kommentar
Fra : flemse123

Dato : 29-11-03 22:02

Det er et P2P program i lighed med Kazaa, men det kræver medlemsskab og indtil videre har jeg som sagt kke haft det store ud af det, men prøv at tjekke det af på www.247downloads.com

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-11-03 22:16

ok - men takker nej - jeg var bare lidt nysgerrig.
Emesen.

Kommentar
Fra : p.pehrson

Dato : 29-11-03 22:49

Der er nok ikke andre der vil betale for at downloade ulovlig musik/film/spil når man kan gøre det ulovligt gratis, kan det måske være forklaringen?

Kommentar
Fra : flemse123

Dato : 30-11-03 10:13

Forklaringen kan jo være at man så er fri for diverse spyware, popups etc som jo findes i Kazaa. Men der findes jo også lovligt stof i diverse fildelingsprogrammer, og det er dem jeg går efter !

Kommentar
Fra : anja5

Dato : 30-11-03 10:29

flemse123 det kan du aldrig sikre dig ejheller om du køber og betaler, men du kunne gøre det at du hos Spywarefri.dk kigger på den liste der indeholder spywarefri p2p-programmer under menupunktet: Spywarefri software. De fildelingsprogrammer som står opført der er gratis og uden spyware. De testes hele tiden for spyware af Team Spywarefri og deres samarbejdspartnere. Desværre tror jeg du må sige farvel til dine penge, men af skade blir man klog.