/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Kan IKKE skifte startside (strange)
Fra : PJKM
Vist : 923 gange
60 point
Dato : 03-03-02 00:19

Jeg har et stort problem!

Mit internet starter op med en pornoside og jeg kan ikke ændre det. Jeg har prøvet alt syntes jeg selv.

Gået ind i funktioner ----> Internetindstillinger, men der siger den :"Denne handling er blevet annuleret på grund af begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministratoren.

Så prøver jeg at gå ud på skrivebordet og højreklikke på E ikonet og ændre det derfra. Nå men det gør den så men når jeg starter internettet op er den stadigvæk på den pornoside.

Jeg har også prøvet at føje Jubii f.eks. som en startside inde på Jubii men der sker ikke noget.

Help me

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 03-03-02 10:54

Hej,
Hmmm, det lyder da underligt.
Prøv evt. først at "rytte" lidt op på din PC først (scandisk, diskfragmentering og scan endelig for virus nu du er igang)
Se om du måske kan få glæde af http://www.okstartup.dk.

Mvh
laurenzio

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 03-03-02 13:19

Hej

Geninstaller din Windows oveni din eksisterende version.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 04-03-02 08:29

Hej igen

Jeg har lige Downloadet dette "Rense" program. Har selv haft vrøvl med en masse Sex-vinduer osv. Dette program renser simpelthen fantastisk:
http://www.evidence-eliminator.com/go.shtml?A662274

Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : deurell

Modtaget 60 point
Dato : 04-03-02 13:30

jeg har haft samme problem.
Det løste jeg ved at slette alle midlertidige internetfiler+cookies.
Derefter en genstart af maskinen og så ikke åbne IE før du har ændret startsiden igen.

//--Deurell

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-03-02 13:04

"PJKM" <PJKM.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:_Xcg8.4175$b33.128912@news010.worldonline.dk...

> Mit internet starter op med en pornoside og jeg kan ikke ændre det. Jeg
> har prøvet alt syntes jeg selv.

Prøv at ændre siden i registreringsdatabasen.
Husk at tage backup, hvis du ikke kender til reg databasen.
For at starte reg databasen vælger du:
start->kør->skriv regedit.
Find den nøgle der hedder:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main

Her er der en nøgle der hedder Start Page. Højreklik på den for at redigere
den, skriv den side du ønsker.

Håber det virker.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/
Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.

Kommentar
Fra : polyglot

Dato : 11-11-02 21:23

Jeg havde det samme problem og gjorde flg.:
Søgte registreringsdatabasen for "NoBrowserOptions".
Jeg fandt ét tilfælde hvor værdien var 1. Denne erstattede jeg med 00 00 00 00, og så virkede Internetindstillinger normalt igen.

Polyglot

Kommentar
Fra : mingomin

Dato : 17-12-03 02:09

Til Polyglot
Efter at have installeret webspeed, men uden at vide om der er en sammenhæng, får jeg i funktioner-internetindstillinger samme meddelelse: "Denne handling er blevet annulleret på grund af begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministratoren." Samtidig er det blevet umuligt at afspille en dvd-film. Der kommer en meddelelse om, at drevet er "busy", og så sker der ikke mere. Men hvorfor uden videre tro på din forklaring om, at man bare kan gå ind i registeringsdatabasen og gøre sådan og sådan....

Henrik Jørgensen
sirsir@ofir.dk

Kommentar
Fra : mingomin

Dato : 17-12-03 02:18

Nej, Deurells svar løser ikke mit problem; det samme har jeg forlængst prøvet, og for at være præcis: jeg har ikke problemer med startsiden, men med medelelsen "Denne handling er blevet annulleret på grund af begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministratoren."
Henrik Jørgensen
sirsir@ofir.dk