/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Priser på printer.
Fra : geu
Vist : 423 gange
200 point
Dato : 27-11-03 12:10

Hvilken printer skal man købe, en billig der er dyr i drift elle en dyrer der er billiger i drift?? Det skal helst være en 3 i en. (PSC) Jeg vil gerne høre fra jer der har købt og fundet ud af om det var et godt køb, eller et dårlig. Få lidt info om dfiftprisen på de forskellige.
PS. Har læst testen på Tænk&Test

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-03 12:15

Tjek her : http://edbpriser.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 27-11-03 12:15

Vi printer proff. her i huset. (sælger print)
Uanset dette kan jeg ikke svare på dit spørgsmål.
Det afhænger af, hvos mange sider du har behov for at printe.
En billig printer, der er dyr i drift, er den bedste løsning, hvis du kun printer enkelte sider en gang i mellem, og omvendt en dyr....o.s.v.
MVH
JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 27-11-03 12:15

hvos= hvor
gammel staveplade, sorry
MVH
JMS

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-11-03 16:46

kan anbefale hp psc 2110 en rigtigt god printer kopimaskine og scanner

Kommentar
Fra : Favorite

Dato : 27-11-03 18:21

Hej geu!
Jeg er absolut enig m. Teil, HP er bare...., men m.h.t. anlægsomkostninger, i den dyre ende, men pengene kommer igen på sigt. M.h.t. landets billigste priser, så prøv at tage et tilbud fra:

www.bj-trading.dk

Håber mit svar kan bruges.

M.v.h.
Favorite

Kommentar
Fra : flux

Dato : 28-11-03 22:31

hey
jeg har lige købt en hp psc 2110 og kan også varmt anbefale den. Den er i øvrigt på tilbud i netto i denne uge (uge 48) til 999kr + ca. 30kr til et usb-kabel.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 28-11-03 23:03

Nogen der ved prisen på farvep. til HP 2110

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-11-03 23:18

>>geu
Vender lige tilbage. Som flux skriver, kan du købe en HP 2110 på tilbud.
Hvis du ikke har det store behov for print, er dette en ganske udmærket printer.
Og lige en anden ting, som vi alle ved, men glemmer....
Alt elektronik "isenkram", bliver jo ikke dyrere, men tværtimod billigere. Derfor vil jeg da anbefale, hvis dit print behov ikke er ret stort, at købe en billig printer. Den dyre model, såvel som den billige, er værdiløs om kort tid IKKE...
Håber du kan bruge et af de råd du har fået her, og forhåpbentlig tillykke med din nye printer...
MVH
JMS

Accepteret svar
Fra : tegnedreng

Modtaget 200 point
Dato : 29-11-03 14:18

Har købt en HP PSC 1200 i ALDI for 14 dage siden (den kalder sig 1200, men jeg kan ikke finde noget synderligt om den på nettet. Måske er det i virkeligheden en 1210?). Prisen var 799,- og jeg er dybt tilfreds med printkvaliteten. Kopi-funktionen er osse OK, men der er striber i scanningerne. OK, det er ikke et professionelt apparat, så alt i alt thumbs up!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-12-03 16:09

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlig end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her.

Godkendelse af svar
Fra : geu

Dato : 04-12-03 16:15

Tak for svaret tegnedreng.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 16:16

geu -> Jada : http://dk.kelkoo.com/b/a/ss_Hp_2110.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tegnedreng

Dato : 04-12-03 16:29

Selvtak. Jeg kan da i øvrigt oplyse om at hvis man genfylder patronerne bli'r det hele lidt mere overkommeligt i pris (samtidig med at det oven i købet virker fint : ) Genfyldningssæt koster hos f.eks. Ink-House 258 kr. (for både sort og farvepatron).