/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Julemandsdragt!
Fra : Ammitz
Vist : 1618 gange
125 point
Dato : 13-11-03 14:24

Er der nogen der ved, hvor man kan få fat i et mønster til en julemandsdragt herrestr. 60.
Grå "Joggingbukser kan købes hos Ellos" - men kåben ville jeg gerne sy, - eller hvis den er til at købe til en rimelig pris, - så købe færdig.
Og hvor køber man skæg og hår?

Ammitz

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 13-11-03 16:50

Hej Ammitz

Sidste år købte jeg hele sættet, bukser, kåbe, bælte, skæg og hat i Kvickly for 50,- kr. Forhør dig der om de snart får nogen igen. Det er en utrolig dårlig kvalitet men hvis du bare skal bruge den til at sy efter er den jo perfekt.
Den er meget enkel så hvis du har lidt flair for at sy så er det jo "bare" 2 forstykker og 2 bagstykker fra et alm grundmønster du skal forlænge. Hvide kanter rundt langs kraven, forneden på ærmerne og forneden på selve kåben.
Jeg håber du finder ud af det.
Glædelig jul
Kh
TulleTine