/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem gider at være forarget???
Fra : stalk
Vist : 1193 gange
500 point
Dato : 11-11-03 07:56

God morgen.

Da profilen "stalk", som blev oprettet i summertiden har akkumuleret en del point. synes jeg de skal ud og glæde "folket".

Hvem gider at være forarget og irriteret sammen med mig??

Sad i går aftes og så Station 2 om det danske politis salg af brugte pistoler. Det der bragte mig op af stolen var Rigspolitichefen Torsten Hesselbjergs stupide og arrogante forsvar for den mildest talt groteske afsløring af etatens uheldige, klodsede, løgnagtige og helt uacceptable håndtering af bortskaffelse af deres gamle pistoler.
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=293939

Og så er der lige BT, som åbenbart mener, at Robinson farcen er et emne der fortjener en forsideplads. Når en avis prioriterer sådan noget lort så højt, må det enten være 5 numre under agurketid, eller en eklatant dårlig sans for, hvad der er en interessant nyhed, der fortjener den eftertragtede placering på en forside.

BT forside i går
http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=231408:fid=100187485/

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-11-03 08:03

Det altså andedammen du lever i! Intet nyt under solen!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-11-03 09:02

Hejsa Ramses
Der er da et par bemærkninger, som springer mig i øjnene.
1. cool business
2. Salget indbragte politiet otte millioner kr.
Man afventer spændt hvornår salget af crack, morfin, hash og andre "cool business" sager bliver sat til salg

Citat
Samtidig har Danmark stemt for en resolution i FN, der skal forhindre at våben fra militæret og politiet bliver spredt ud i verden og i stedet bliver destrueret.

Mon politiet har lige så god en "Leif Lalleglad" aftale med destruktion af narkotiske stoffer (og andet), som den de har med knaldhættefabrikken i Tyskland?
Hygge...
Søren (på jobbet - 16 days to go!)

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 11-11-03 09:22

Hej med jer

Generelt synes jeg der foregår en masse svindel og humbug alle steder som er til at ryge rigtigt i flint over. Medierne har svært ved at skelne skidt fra kanel elle hvad det nu hedder. Offentlige myndigheder fortolker love, regler, cirkulærer som det bedst passer ind i krammet. Mest ydmygende er det vist, at "ting" skal i landsdækkende TV før der sker noget og ikke en gang her får vi hele historien. Alt skal ses og høres med stor, stor skepsis.
Forargelse kan kun ligge dække mine følelser...............
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 11-11-03 09:39

Forresten..............
Mens jeg sad og skrev forrige kommentar strejfede det mig, om alt svindel og humbug ikke udspringer af grådighed. Hvad kan JEG få ud af den ting vi har gang i her. Det være sig myndigheder, organisationer, firmaer, medier eller enkeltpersoner. Som CLAN skriver PENGE.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-11-03 10:47

eller point

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 11-11-03 10:51

>Skingur. Igen personlig vinding. Svindel og humbug er noget møg, med mindre man selv har glæde af det..................
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-11-03 11:33

Søren... jeg tror Chris (Skingur) mente, at JEG skulle være ude efter de 200 point fra Ramses
Hvad jeg ellers skulle bruge dem til i denne måned (har lidt ½-travlt med andet end Kandu?dk)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-11-03 12:31

Hmm! Ram spørger "Hvem gider at være forarget"???

DET GØR JEG - findes der noget bedre De kan rende mig ka' de. Både pistolerne
"Torsten Hesselbjerg" og Robinson.

Frida

Ps. Giver du stadig point til dem som giver dig ret?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-11-03 12:54

>CLAN m.fl.

8 mio. i indtægt ved salg af gl. pistoler - Det er da rigtigt, men det fremgik samtidig af udsendelsen, at der mindst var 1 pistol - Glock - der var vurderet til at være fuld ud lige så velegnet som den købte fra Heckler & Kock. Købet af Glock pistolen havde været 7 mio. billigere, og ved salg af de gl. pistoler ville det ganske vist kun have indbragt politiet 1 mio ekstra. Dette beløb må da siges at være et beskedent incitament til at optræde som våbenhandler.

Det er så bare økonomien, men vi har tiltrådt en aftale om at destruere, eller 100 % vide hvor de gl. våben havner, og vi tilskriver FN med en codyl lodret løgn, for at fremstå som en stat der overholder vores aftale - Dette fup forsvares kønsløst af en af de højest ansatte i vores politietat - Han skulle have sådan et los i sin røv, og efterfølgende sættes i aktivering i sin bopælskommune.

Det er nu ikke kun politiet der optræder som 2.rangs pauseklovne - militæret var også nævnt. I den største våbensmuglingssag i Canada. Ud af ca. 1000 konfiskerede rifler, viste det sig at mindst 80 % af dem var udfasede Garand rifler fra Forsvaret. HMAK’s info officer kunne ikke lige redegøre for dette forhold, da han aldrig før havde hørt om sagen.

Er der noget der halter i adm. af den aftale vi har tiltrådt?? Eller endnu værre… er der en eller anden lille fedtet embedsmand der scorer noget returkommission?? Det må da være muligt at finde det fjols der har ansvaret for fadæsen.

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-11-03 12:59

Tilbud! Nogen som mangler en A-bombe? Jeg er gift med en

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-11-03 13:08

>CLAN.

DU skriver blot til: rpch@politi.dk - Att Torsten Hesselbjerg. Han kan garanteret skaffe en aftager og efterfølgende bortforklare det hele.

>Frida - Ja da, men problemet opstår når flere gir' mig ret - Hvem skal så retfærdigt ha' disse point - Derfor løser jeg nogle gange min egen lille konflikt, ved at uddele dem uretfærdigt. Hvoran går det på havnen - er der noget at bage på? Der må da være en fisker der æder krogen*GG*

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-11-03 13:17

NB: Dansk politi skal udrustes med vandpistoler, de fås sikkert billig pt.
Hvis der endelig er en fra politiet, som nakker en bevæbnet bankrøver, brostenskastende demonstrant, en forvirret ung mand i en gravemaskine osv. så skal de hældes ud i alverdens blade, magasiner og TV.
Udstyr det danske politi med vandpistoler eller en .44 Magnum - en af delene! Med den første overlever alle, med den anden, så slukkes lyset for evigt... uanset hvor de rammer. Ved folk det, så kan det være, at man tænker sig om to gange når "dimsen" bliver trukket.
Nu var det så ikke det, der var spørgsmålet, så jeg afventer da spændt på, hvad den danske regering vil sige til Torsten Hesselbjerg, når han begynder at lave "cool business" med diverse konfiskerede narko produkter. Det skulle da fylde politiets slunkne kasse op i løbet af 0,5... de der sølle 8 millioner vil være vand sammenlignet med TH's "salgspolitik" ved pistolsalg. Undskyldningen vil da sikkert være "Cool Business" og underskudet på politiets betalings ballance, nu er dækket ind, og endda med et kækkeligt overskud til de næste par år... hvilket de så, til STOR glæde for det offentlige, kan donnere 50% af til diverse klinikker for afvænning...
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-11-03 13:23

>CLAN.

Tror du ikke en Frida cal.38/40 kan få enhver til at stå helt stille - Den er måske dyr i drift, og svær af afhænde som udfaset.

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-11-03 13:32

Fridaklafisknikov... fuldautomatisk selvfølgelig

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 11-11-03 15:29

Hej med alle jer superpoeter...........
Er lige kommet hjem efter den daglige cykeltur og pruster og sveder som et svin. Det virker godt nok som om bakkerne omkring Roskilde er vokset lidt på det sidste, eller også er det bare blæsten der er blevet tungere.
> CLAN Jeg går ud fra du er på arbejde. Den der med A-bomben fyrer du sku ikke af når du er hjemme. Tösenjunge. Fridaklafisknikov, den er go´. Hvis hun, din smukke hustru har en emil så skulle det da være man skulle skrive om det der med BOMBEN. I øvrigt kan du sno dig ud af den klemme ved at påpege, at en A-bombe godt kan være en fiks lille sag. Man skal bare holde sig fra mekanikken.
>Ram Når du udfører din uretfærdighed, så tænk lige på mig. Jeg får aldrig noget der er værd at tale om.
Sren i Rskilde
Alment. Vi kan skrive til paven om ting der sker, urimeligheder og korruption og hvad ved jeg. Det bliver det ikke anderledes af.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-11-03 16:16

Reklamefis for kondi og andre vandaliserende campingtoxido udførelser.
Røskilde... tjow'jow... jeg sidder skam ude midt i Nordsøen med alle mine plastic ænder
Glem paven, ham har Ramses og ego haft under behandling (han er bøsse og kan ikke holde på mundvandet) - paven altså
Lillemor på hjemmefronten er skam en fiks lille sag (154 eller var det 156?), men skindet bedrager. Lige så uskyldig som hun kan se ud, lige så farlig ka' hun være. Noget hen a'la det Winston Churchill engang fremførte... "Som en krokodille, man kan ikke se om den smiler, eller vil æde en".
Bare rolig... fortæl du bare det hele til hende. Hun har hørt det der var værre fra mig (og jeg får selvfølgelig igen af samme skuffe). En af hendes favoritter er, hvorfor kvinder er født uden humoristisk sans... fordi hun så kan elske manden i stedet for at grine af ham.
Snup du bare de 200 min ven Jeg har ikke en meter at bruge dem til.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-11-03 16:26

NB: For at foregribe evt. misforståelser (klokkeklang fra tårnet kan virke forvirrende), så har paven altså været under "analyse" og ikke i ordets bogstavligste forstand under behandling.
Røskilde... når du får rigtigt med hår på brystet og vil ha' pulsen bare lidt op, så snupper du en tur op af bakke i strid modvind... nu kommer tricket! Du skal ha' en udløst faldskærm på.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 11-11-03 18:06

Hussa-hejsa hvor det går.
Den der med at snuppe de 200 er jeg helt med på. Nu mangler der bare en uretfærdighed fra Ram. Måtte herren være med ham. Det med faldskærmen er slet ikke nødvendigt. Det er sejt nok i forvejen.

Ak...ja...Sådan er livets goder så ulige fordelt. Du kan sidde på din flade r*v ude i Nordsøen på fire stålben 65 meter over havoverfladen og hygge dig, mens en stakkel som mig må fræse landevejene tynde rundt om Roskilde for at holde benene lidt i vigør. Det er synd for paven. Det må ikke være let.
Med hilsen fra min smukke hustru. ( blid som et lam )
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-11-03 18:34

Haløjsa - nu må i ikke lade jer låse på disse point - vi skulle gerne videre i vores konstatering af systemets mangler og tåbeligheder.

Jeg har jo nævnt muligheden for en uretfærdig point tildeling, og skal da lige minde om at min fremskudte position i denne tråd gør, at jeg kunne tildele mig selv en anerkendelse for min fremragende iagttagelsesevne

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 11-11-03 18:59

Hussa-hejsa.
Jamen, vi er da alle i stand til at se alle tåbelighederne. Men hvad kan vi gøre ved dem ? Når alt kommer til alt er der ikke noget vi kan gøre. Systemet beskytter og supplerer sig selv. Når du først er inde så kan du næsten gøre hvad du finder for godt. Valgdagen er en narresut. Dem der er optegnet på listen er de samme personer der klokker i det gang på gang. Det gælder i stat, amt og kommuner. Jeg havde engang en kollega, der var så træt af systemets mærkværdigheder, at alle nyheder blev valgt fra. Det er måske lige drastisk nok, men alligevel et udtryk for individets afmagt. Jo mere vort samfund er reguleret, jo mindre albuerum har vi alle til rådighed.
Så kan der stilles spørgsmålet: hvorfor har vi så mange love og cikulærer ? Det har vi fordi vi som enkeltindivider ikke respekterer hinanden som personer med ret til forskelligheder.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : stalk

Dato : 11-11-03 19:03

Hej - Har lige skiftet tøj

Der må flere gryn i kassen.

Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 11-11-03 19:14

Hej Ram øhø Stalk.
Den eneste løsning er at give magten til folket. Jamen det har vi da allerede. Valg hvert 4. år.
Næe lad os lave en revolution. Nej det går heller ikke, for der er for kort tid mellem spisetiderne.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 11-11-03 19:21

Er det syltetøjet der er bleven skiftet

HM

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 11-11-03 19:22

Hvor er den kasse ?

HM

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-11-03 19:25

Nogen her i tråden drager Robinson ind i billedet. Helt fint. Lad os lave det helt store show.

Vi samler alle forbrydere og mordere og deslige folk på en øde ø. Alle får et af de våben (de alligevel får), den sidste overlevende kan få amnesti, samt en enkeltbillet til månen. Fordele :

Vi kommer af med politiets våben på en i samfundet god tjeneste
Vi kan nedlægge mange fængsler
Vi sparer kosten (den skal de selvfølgelig selv finde)

Ulemper:

ikke til at få øje på

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 11-11-03 19:26

Skulle der ikke ha' stået; grønne i kassen ?

HM

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 11-11-03 19:28

ellebye -> Må jeg ta' med ? som... ????

HM

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 11-11-03 19:29

Jeg ka' godt li' måner

HM

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-11-03 19:32

>ibasa.

Det er bekymrende at jeg tror du har ret, men jeg kan ikke lade være med at reagere på åbentlyse tåbeligheder. Det fører ikke til en skid, men hva pokker - hvis jeg med lidt point fra min ven Stalk *GG* kan få lidt luft, og endnu bedre blive bekræftet i at jeg har ret, så er det det værd.

Jeg har fået eftergivet bøder og parkeringsafgifter - jeg har "slåsset" med kommuner og amter, og flere gange fået medhold. Jeg har kørt sager mod dumme pansere og hos Rigsadvokaten fået medhold, og det ændrer ikke en dyt. Det er selvfølgelig rart at få medhold, og eftergivet bøder under påvisning af bødekontorers ukorrekte fremsendelse af bødekrav *GG* men lige fedt hjælper det.

Men det er nok bare mig der lige er inde i en negativ bølge, hvad myndigheder angår. For ellers synes jeg, at det personligt går rigtig godt - Der er jo så meget man kan glæde sig over - Trods alt.

Stalkram

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 11-11-03 19:33

På den der Ø. Skal nogle af militærets tåbeligheder også med ? Vores klyngebomber eller noget?

HM.

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 11-11-03 19:37

Stalker -> Gu' ka' du la' vær'...at reagere, men hvorfor dog det? Det går jo meget godt

Det er da også bedre end at regere, altså at; agere eller erigere..

HM

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-11-03 19:37

>Ellebye.

[citat]
Vi kommer af med politiets våben på en i samfundet god tjeneste
[/code]

Om igen Ellebye - Pistolerne forsvinder jo ikke.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-11-03 19:38

>Hm.

Erigere---- hvad er det???

Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 11-11-03 19:40

Nej det fører ikke til ændringer, selv om du af og til for ret i dette eller hint. Langt den største del af befolkningen orker ikke at gøre vrøvl. Jeg selv incl. Hvis du skal gøre vrøvl skal du kende regler, metoder og kanaler. Kan du se gamle fru Olsen trumfe en hjemmehjælp igennem ? Jeg kan ikke. Så vi får det bedste ud af de situationer vi hver især sidder i.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-11-03 19:40

>Ram
Lige et kort spørgsmål herfra havnen. Hvad fanden betyder udfaset?

Frida

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 11-11-03 19:41
Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 11-11-03 19:43

fridaflip -> Når f.eks. lydbølger møder hinanden i modfase, så UDFASER de hinanden. Bruges som lyserød støj på nogle arbejdspladser

HM

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 11-11-03 19:47

I daglig (skralde-)dansk : Udfasning = afslutning = afvikling = nu gider man ikke høre mere vrøvl

HM

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-11-03 19:47

Hmm! er du nu sikker på det? erigere derimod tror jeg nok, at jeg ved hva' er
Frida

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 11-11-03 19:53

fridaflip -> Øj, så sikker jeg er Ja, jeg har bemærket det også strutter hos de kønne hunner.

HM

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-11-03 19:54

>Frida altså.

Hvis du f.eks. vil skifte din gl. sofa ud med en ny, så er din gl. sofa udfaset for dig.

Erigere - Klar tale. Vi har fået denne tråd op at stå - altså er det en erigeret tråd

Ram

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 11-11-03 19:56

ram2 -> Kommer du også hér

HM

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 11-11-03 19:59

Nu kommer onkel Molo og si'r jeg sk' gå iseng. Øv.. nu var det lige så sjovt

See you...

HM

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-11-03 20:00

>ram2
Pistolerne kan jo blot blive tilbage og ruste
>hm
Lad os bare få alt det isenkram med der kan være (alle kneb gælder jo som i Robinson)
Og selvfølgelig må du tage med, du skal jo se at alting går (u)retfærdigt til, eller var det til månen????

Se nu blot vores ubåde. Nu har man i lang tid talt om at udfase disse, hvad gør man så???, bygger 4 nye. Jeg må da komme i bertagtning til "forargelsesprisen ik' "

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 20:07

Nå det var her, den lille gemte sig.

Nu er han lagt på puden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-11-03 20:10

Tænk jeg troede altså at udfaset betød udboret kunne nu heller ikke rigtigt få det til at passe med, at en Frida cal 38/40 kunne blive/være boret*LOL*

Det er sgu da alle disse knallert sp. der forvirrer
Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 20:11

Vågnede lige op igen.. Jeg hørte noget om pris ?

Nix bix ellebye, det var min frække nevø, der der ville ha' al issenkrammet med. Dét var ikke noget du fandt på

Nå, godnat allesammen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-11-03 20:14

>Frida
Man kan altså godt udbore en pistol til en anden kaliber.

Bare for at gøre dig lidt mere forvirret.

ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-11-03 20:15

>Frida.

En Fridaklafisknikov 38/40 kan måske tunes lidt.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-11-03 20:20

>Ram
Ja klart nok det tror jeg på

>ellebye
Hold op med dit pjat. E sofa ka' i hvert fald ikke bores eller???
Frida

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 11-11-03 21:22

Kommer lige til at tænke på:
HVIS DU VIL REVOLUTIONERE HELE VERDEN KAN DU MED STOR SUCCES BEGYNDE I DENS CENTRUM; DIG SELV.
Meget frit efter, vist nok Piet Hein
Tror det er ved at være sengetid. Madrasfjedrerne er ved at være utålmodige.

Er smuttet
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-11-03 06:40

Det var li'godt pokkers, hvad et pistolsalg kan blive til
G'morgen til de friske ibiza ligger vel og omfavner klokkerne i ding-dom kirken.
Livet her offshore er vidunderligt. Vi har dope i spandevis. En joint er 33 ft. og et trip kan tage op til flere dage

Citat
Dope = Gevindfedt til borerør
Joint = 1 længde borerrør
Trip = Når man kører borerør i eller ud af hullet

Her er lidt at få de små grå igang med her til morgenkaffen
* http://www.fred.dk/artikler/vaabprod/fremme.htm
* http://www.fred.dk/amk/aktu2-00.htm

Citat
Et par udklip:
==========
Danmark i efteråret var blevet udpeget for at have den elendigste kontrol af alle EU-landene sammen med Grækenland.

EU-landene står for 38% af verdens våbensalg, med Frankrig, Storbritannien og Holland i front. Danmarks rolle er mere beskeden, men de faktiske tal for danske våbensalg er fortsat hemmelige.
[citat]

Nu hvor månen bliver nævnt, så er der også den her (http://www.dkp-ml.dk/art4/4349.htm):

[citat]
Dansk våbensalg til stjernekrig
Lykketoft har intet imod, at dansk våbenindustri leverer dele til NMD
Der er intet til hinder for, at dansk våbenindustri kan tjene fede profitter på det amerikanske stjernekrigs-projekt, NMD

Det her skulle vist være nok til at få blodtrykket op hos de fleste

Nå, jeg skal ud og kigge lidt på mine plastic-ænder... kan I alle sammen ha' en rigtig god dag

Søren (på jobbet - 15 days to go)

NB: Soren i Røskilde... ramses har hævet kontoen lidt (300 stalking-walking vingummibamser på højkant)

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-11-03 07:10

>CLAN.

God morgen

Ramstalk

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 12-11-03 07:20

God morgen
Hævningen er noteret i baghovedet. Skal i dag til Køge for at lave optagelser fra indvielsen af Ældremobiliseringens nyeste tiltag. Ældres trivsel Lokalt. Det skal sendes over internettet næste fredag. Så det bliver nok hen ad aften inden jeg igen kan kigge på tråden. Forresten Hedder kanalen Roskilde S-N-TV og du kan komme der via www.aeldremobiliseringen.dk Her findes også arkiv over det vi hidtil har prøvet med.
Go´dag til alle
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-11-03 07:47

ibasa... sælger de pistoler? Mangler de nogen, så ved du hvor du kan skaffe dem

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-11-03 07:50

G'morgen Ramstalk... nu mangler vi bare friske fyrrige fiske frida med sin "udborede"

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-11-03 08:03

Frida... salgsargument i dag
"Fish on the rocks - stirred not shaken"

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-11-03 08:03

>CLAN

Frida den stakkel - har du hørt om fiskerpigen, der havde vrøvl med nettet - Der er vel ingen netforbindelse på havnen i Esbjerg

Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 12-11-03 08:52

Hejsa....Hussa.
Er lige på vej ud af døren mod Køge.
Hvad fanden er der i vejen med fiskerihavnen i Esbjerg ? Jo... det er til at blive forarget over.
I gamle dage var fiskerihavnen spækket med "skiver". Fra fiskeriauktionen var det mange gange muligt at gå over bassin 1 til modsat kaj og videre til bunker og iskajen. Så mange kuttere var der. I dag ligger der en luder og en lommetyv .
Det er til at blive forarget over.
Men det er jo ikke kun i Esbjerg. I Grimsby lå der indtil for nogle år siden 50-100 trawlere og rustede op. I dag er de godt nok væk.
Joee.. Hele min mors familie er fra Esbjerg og senere bosat i England. De var alle fiskeskippere, så det er lidt sørgeligt at se den udvikling.
Her hjælper udborede sofaer og gamle rustne pistoler ikke en sk*d .
Og stadig væk, vi kan ikke gøre noget ved det, men få det bedste ud af situationen hver især. Og helt ærligt, så har vi det jo meget godt, ikk`?
Opfindsomheden kender ingen grænser.
Nå men jeg må til Køge for at lave optagelser til Roskilde Senior Net Tv.
Sren i Rskilde Kan i hygge jer.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-11-03 09:12

Ja, ja... jeg kan også huske "de gode gamle dage", men rovdrift og EU regler mv. har ødelagt fiskeriet (ikke kun i danmark)... men er det ikke liiiiidt i grådighedens tegn, som er skyld i alt dette?
Grimsby... kig på bunden, de er der endnu, de er bare rustet op
Til orientering, så blev min første byggesten lagt som udd. maskinarbejder hos Grenaa Motorfabrik (Grenaa Diesel), så jo jeg har skam rep. dieselmotorer rundt omkring i Danmark (350-1.100 Hk), så jeg kender godt til de gode gamle dage, hvor fiskere hamrede den udbetalte hyrre fast med et søm i bordpladen og lod servetricen selv rive de danske fiske-dollaser af (bundterne var på 10.000 til 50.000 = 1 uges fiskeri)... så jeg kan sgu' godt forstå der ikke er så meget tilbage... men sjov var det!
Frida har med garanti mange gode historier fra Esbjerg (hvis hun er gammel nok), bare spørg om Palmehaven
Hygge...
Søren på vej til kaffepause

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-11-03 13:04

Selvfølgelig er der netforbindelse fra havnen i Esbjergden blærbare er endda blevet både tunet og boret - så pas bare på

Frida.

Ps. Øhh! hvorfor skal man egentlig trykke start når man vil slukke for det pis

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-11-03 13:30

>Fridaflip

Om man kan bore i en sofa?, sælføl'ig ka' man det. Og så kan man sætte potten nedenunder hvis noget skulle gå galt. Hullet skal have en diameter på sån' ca. 50 cm, men ikke mere, så risikerer man at dratte igennem.

>ram2, jeg har hørt at man har fået netforbindelse til havnen i Esbjerg,

FISKERNET........

ellebye

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-11-03 13:55

ellebye... det er det samme net, som de har på Sardinien
Nå nu bliver vi vist lidt fladfiskagtige i det...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-11-03 15:06

>ellebye
Tak for tippet med de 50 cm i diameter. At tippet så kommer lidt for sent kan du jo ikke gøre for
>CLAN
Hvis du er én fladfisk - gider du så ik' lige stikke forbi Esbjerg havn?? der er nemlig ikke det store salg i dit forslag "Fish on the rocks - stirred not shaken"
Frida

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-11-03 15:11

Hej Frida... Nå, så du er drønet igennem sofaen... altså kan vi konkludere, at din bagperron eller hoftemål er under 50 cm. hvilket må gøre dig til en smal sild. Dine kunder er da nogle klaptorsk, hvis de ikke falder for Fish on the rocks.
Is er vel heller ikke ligefrem nødv. her i de temperaturer vi har lige nu (regner med, at det er koldt hos dig... li'som herude - godt jeg har mit eget kontor).
Hygge...
Lidt ½-travl Søren

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-11-03 15:29

>CLAN
Lidt ½-travl er det med at maile til konen, med en god forklaring på, hvad du mener med at hun er én A- bombe*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 12-11-03 19:11

Hallo igen
>SLAM øøøhhh CLAN. Ældremobiliseringen handler ikke med pistoler, men mobiliserer gerne nukleare våbentyper, du ved dem af den fikse slags. Har du fået brygget en god forklaring sammen til hjemmefronten ? Du får squ brug for den.
>Frida. Ønsker du en mobilisering ? Hvis ja så giv et pip fra dig.
>Frida, Sluk på start og start på start, logik for burhøns.
>CLAN. Verden er dog forunderlig. Jeg er udlært maskinarbejder og udlært hos Laur. Knudsen mekanisk etablissement i København. Det er godt nok 100-200 år og en madpakke siden.
>Ellebye. Sådant et møbel som du beskriver har jeg set på Frederiksborg Slot.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-11-03 22:26

>ibasa
Hvis det er logik for burhøns er det sikkert derfor jeg ikke forstår det. Jeg hører i den grad til de fritgående*GG*

Frida

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 12-11-03 22:36

>Frida går du så klukkende og kaglende rundt helt uden tøjler ? Hvad må dine medhøns ikke tænke.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 06:57

G'morgen igen... det er vist blevet til hyggesnak, men hwa' pokker! Ramses overlever nok
Ram -> Har du efterhånden fået smuglet vand nok til din nye pool
Frida & The bell ringer from Røskilde -> Den er da ikke så slem, jeg siger bare jeg piller ved hendes tændmekanisme ind til der fremkommer en padehatsky i vores soveværelse... hun kan så kalde det for en Hirogasmus. Hun er altså slet ikke så sart, som I vil gøre hende til - dejlig kvinde! (hun har da holdt mig ud i 23 år)
Søren -> Ja der er efterhånden flere lysår siden, éns læretid glemmer man aldrig. Jeg har dog hægtet en masse "moduler" på sidenhen (men det er lllaaannnggg historie) p.t. står jeg for alt logestik, lager og materiel ombord på de her flydende Black & Deckere, og den historie er lige så lang... lad os hellere droppe det!
Endnu engang g'morgen... og fortsat god dag til jer alle sammen
Søren

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-11-03 07:03

godmorgen

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-11-03 07:04

>CLAN.

God morgen - Ja det overlever jeg

>>Holdt dig ud i 23 år<< Du har jo kun været hjemme de 3 af dem

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 07:06

NB: Hvis I skal se en fotoserie af kvinden under mine fødder (platformen!), så må I en smut ind omkring min hjemmeside (Foto -> Nordsøen) http://www.s-marquardsen.dk billederne er taget af en Esvagt båd, og "balls of fire" er da vi testede en af de brønde, vi havde lavet på Cecilie feltet.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 13-11-03 07:08

CLAN din lille gav
Vi må tilbage til forargelsen.
JEG ER FORARGET
JEG ER FORARGET.JEG ER FORARGET.JEG ER FORARGET.JEG ER FORARGET
JEG ER FORARGET.
Go´morgen fra
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 07:10

Heyyy! Det her puter skidt midt på Nordsøen er for langsomt... eller er det Kandu
Velkommen og g'morgen til Christina
Ram -> a'hhhh 50/50 så med det løse er det vel 12 år

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-11-03 07:15

jeg er forarget over at jeg er nødt til at stå så skidetidligt op! Og så er jeg forarget over at jeg har modtaget en latterlig mail jeg skal fortælle om til 9 mennesker og derefter sende til 10, for at mit ønske går i opfyldelse!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 07:24

Chris... i foragelsens tegn forager du 9 ved kun at fortælle 1/3 af historien og ubevidst forager du 10 ved ikke at sende den der åndsvage kæde-mail. Du forager også afsenderen (og dit indre jeg) fordi han/hun forages over, du ikke hoppede på limpinden.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-11-03 07:44

>CLAN

>>>DET LØSE<<<

Er det noget fruen ved noget om

Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 13-11-03 07:58

Her er lidt til mavesåret

Forarget over:
Stat-Amt-Kommune-Løn-Hærværk-Sprutkørsel-Strafudmåling-Graffiti-Kvaliteten af cykelstierne-Arla´s monopoludnyttelse-Trick-tyverier fra gamle mennesker-Manglende respekt for andre synspunkter-Grådighed-Griskhed-Skattesvindel-Selskabstømning-Korruption

Puh-ha Forargelsen vil ingen ende ta´. Men hvad fanden, vi har det jo meget godt trods alt. Hvis vi ikke kunne blive forarget, hvad skulle vi så lave ?
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 08:46

"Det løse"
Søren -> Hey! Løn... lad os forages lidt over mig + de danske fagforeninger... et lille eksempel:
En lille bitte-bitte fagforening som Hotel & Restauration kan her på Nordsøen gennemføre et arbejdsskema på 2 uger ude og 3 uger hjemme. Maskinmester Foreningen, Metal, SID og alle de andre kan IKKE!!
Når vi så kigger på mine timer pr. år, ja så ligger jeg og roder med mindst 2.184 timer, da jeg arbejder på 50/50 basis. Oven i hatten kommer så diverse kurser, som udgør mindst 3 uger på årsbasis (alle i min fri periode).
Her var da et oplagt emne til debatten om arbejdsløshed, men da vi ikke er så mange medlemmer herude... thaaahh! What the fuck!
Inden I begynder... Ja! Min løn er høj (noget højere end gennemsnittet), men jeg vil da godt gå ned, hvis de pampere ku' strikke et eller andet sammen.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 08:59

NB: Regeringen (de der lallende væsner i højborgen)... Jeg kan huske da vi lå i vest afrika (Ivory Coast), da pålagde den "sorte regering", at der skulle være ansat MINDST 25% lokale. Hvad sker i den Danske del af Nordsøen? Ikke en hujende fis (hvis det ikke var for Maersk osv. vidste de nok ikke den eksisterede). Jeg er p.t. ansat på en udenlandsk platform, vi har været i Danmark siden 2000 og hvor mange danskere tror I der er på denne rig? Vi er alt i alt 7 på alle besætninger, og det er inkluderet Catering, som rent faktisk ikke har med fastansatte på platformen at gøre. Det skal lige tilføjes at "firmaet" jeg arbejder for, har en besætning ombord på ca. 80 (inkl. dem som er hjemme)... altså under 10% "lokale" ombord.
Konklution: Afrikanske regeringer er sgu' smratere end den Danske

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 10:31

CLAN ->Nu ser jeg alt i forargelsens klare lys : Danskerne er ved at tage røven på sig selv ...igen !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 11:21

Hej Molo... OK! Du fangede den trods stavefejl
Suk! Ja mon ikke... når den danske regering kaster stenøksen fra sig for at samle en stål-økse op (de fandt den ved et tilfælde), så opdager de nogle mærkelige mennesker, iklædt mærkeligt tøj, med en larmende kæde-maskine i hånden... der fælder træer - og til stor forundring er de stadigvæk selv iklædt huder fra selvdøde får, da de er for dumme til selv at jage vildt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 12:04

Hvor mange danskere sejler på danske skibe derude? Er det ikke ikke også et lykketræf, hvis man møder en dansk sømand?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 13:01

Tjohh! Ved nærmere eftertanke, så er ALLE vores supply både (lejet ind af DONG) og ikke en eneste er Dansk. De er enten fra Skotland eller Norge - hvorfor dog bruge dansk i Danmark???
Maersk benytter selvfølgelig deres egne både, men gu' ved hvor mange danskere, der er ombord på disse? Skipperen og Maskinchefen... resten er sikkert flip-flappere!
Værst af alt... DONG er jo en del af den danske stat, og jeg ku' fortælle et par historier eller to om brud på hviletids regelerne, sikkerhed når det koster penge osv. osv. Det jeg forarges MEST over, er "historien" fra Afrika. Det kan sgu' ikke passe at Sambo fra junglen kan gennemtrumfe mindst 25% lokal arbejdere ombord, og båtnakkerne på Christiansborg ikke engang kan komme op over 10%. Besætningen her ombord, består for resten af pengene, af englændere, skotter og irlændere + et par enkelte fra øst blokken (bosiddende i UK).
Det firma jeg er ansat hos, har nu 3 bore platforme i den danske del af Nordsøen, her er historien nøjagtig den samme. Vi snakker perioden 1999 og op til d.d.
Hvad dansk fuckup i oliebranchen angår, så startede det hele vist med Hækkerup, lidt whisky og et besøg i Norge... resten af regeringen følger trop, og har ikke lært så meget som en millimeter. Tilsyneladende ønsker de heller ikke at stikke hovedet for højt op, sæt nu Maersk gav dem en på potten (der er for mange gysser involveret). Den eneste der har bare lidt (host) nossere i behold, hvad angår beskatningen af de lyseblå, det er Svend Auken.
Stadigvæk... der er mange arbejdsløse som kunne komme herud, tjene gode penge, ikke gå i stå, få et godt og indholdsfyldt liv osv. osv. hvis regeringen bare ku' åbne øjnene og få gjort noget ved det... og ikke i det tempo de plejer at benytte (det skulle jo helst være før år 2046 - hvor fik jeg lige det tal fra).
Nå... nu har jeg vist skrevet lidt for meget, og må hellere komme i gang med at lave lidt, af det jeg bliver betalt for.
Hygge... og Grrrrrrrrr! Til regeringen (de mangler bare det gule armbind)
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 13:05

NB: Der er måske for lang imm. Christiansborg og DONG's højborg i Hørsholm til at de kan kommunikere samme - hvis de i det hele taget snakker samme sprog (-(

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 13:08

Nå det skulle nu ha' været en
Nu hvor jeg er i gang (er ved at være varm)... Molo ku' du ikke drikke en kasse øl, tage S-toget til Hørsholm, en taxa ud på Agern Allé og pis så i alle deres urtepotter for mig

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 13-11-03 13:35

hej og så videre..........
Tak skal du ha´for en smøre. Den der med Hækkerup er go´nok. Og hvad kom der af sanktioner ? Ingenting. Nul og en prut med varm luft. Men ligefrem at tage til Hørsholm for at pisse i deres urtepotter er måske lige i overkanten. Det er dog ganske almindelige mennesker der arbejder i Ding-Dong O.S.V. Folk der hæver en månedlig hyre for at forsørge sig og sine. Hele energiområdet er så forskruet, at der ikke er en levende sjæl der har noget overblik feltet. Poul Nielsson hjem fra muhammedanerland med besked om olie i vor tid. Fornemt. De stakkels mennesker vil blot have det, deres råstof er/var værd. Panik-panik. Nye reguleringer, nye metoder, nye mål og i dag er der ingen energi der koster det det burde/skulle. Måske ligger hele miseren begravet der ?
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 13:46

Røskilde... jeg har siddet hos DONG i 2 år (i Hørsholm), og tro mig... ikke alle er almindelige mennesker

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 14:14

Nå men... tilbage til vingummibamserne
Siri feltet er nok den største producent for DONG i Nordsøen (lille felt men vi snakker DONGs kasse), kig lidt på disse links

* ttp://www.miljo.horisontnet.dk/blm/MH/MHNyheder.nsf/0/025eba29edee3454c1256c0f00406b0e?OpenDocument

* http://www.denerco.dk/presse/olienice.pdf
det er de omtalte satellitter vi er i gang med + brøndborringerne, forventet produktion 30.000 tønder om dagen (pissst! inside info, det producere en af de 4 vi har lavet til nu, såååå). Hertil kommer Siri's egen produktion (Siri = ex Statoil produktions platform) se http://www.ks.dk/konkurrence/afgoerelser/2002/05-29/4.dong_ep/

Vi snakker flere penge på dette enkelte felt end både du og jeg + alle I andre kan overhovedet drømme om at se igennem hele vores liv.

YES! MONEY TALKS...

Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 14:17

NB: Søren... Du har så evindeligt ret
Citat
Hele energiområdet er så forskruet, at der ikke er en levende sjæl der har noget overblik

Så hvad med om de fik fingeren ud inden det er for sent

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 15:00

CLAN -> Jeg har selskabsblære

Et par år på søen? Tjae.. det var måske en ide, når jeg nu alligevel ikke kan finde fast tag over hovedet

Stabil gammel EDBLÆKSPRUTTE med helbred og mundtøj iorden melder alt klar til at starte på en frisk.

Jeg er stiv i alt hvad jeg foretager mig ..undtagen spansk, portugisisk, philipinsk, polsk, russisk, estisk, lettisk, littuaursk, urdo, hindi, pakkistansk, arabisk og fasi?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 15:06

Molo... jeg skal sende dig en hilsen, hvis der dukke noget op
Du har ikke engelsk på listen over "no can do" så det går nok. Det er modersmålet herude, det er også derfor mit dansk her på nettet, ikke er helt på toppen... når jeg er på jobben. Her er jeg en engelsk talende og skrivende maskine... og så kommer Kandu - her foregår det li'plusli' på dansk.
Citat
What did the Hurricane say to the Coconut tree?
Hang on to your nuts, this is not an ordinary blowjob
:-D

Swær' at oversætte

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 15:09

NB: Molo... har set at DONG søger IT folk - on the bike to Hoersholm

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 15:13

NNBB: Fra Intranettet
Citat
DONG Transmission A/S - IT-chef
For yderligere information kontakt Adm. Direktør Povl Asserhøj på telefon 4517 1001

Koncern IT-chef
For yderligere information kontakt Økonomidirektør Carsten K. Thomsen på telefon 4517 1566.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 15:16

Du får lige hele ba'lallaen:

Funktionssekretær til Jura
For yderligere information kontakt Underdirektør Søren Hornbæk Svendsen på telefon 4517 1222.

--------------------------------------------------------------------------------

15.10.03 IT Projektchef til Handel, Økonomi
For yderligere information kontakt Økonomichef Anders Bruun-Schmidt på telefon 4517 1166.

--------------------------------------------------------------------------------

Cash Manager
For yderligere information kontakt chefen for Finans & Risikostyring, Morten Buchgreitz på telefon 4517 1212

--------------------------------------------------------------------------------

Barselsvikar, Vejen
For yderligere information kontakt Servicechef Max H. Hansen eller Afdelingschef Else Jensen på telefon 7033 1022.

--------------------------------------------------------------------------------

Kontraktkoordinator
For yderligere information kontakt Afdelingsleder Frank Pedersen på telefon 4517 0767

--------------------------------------------------------------------------------

DONG Transmission A/S - IT-chef
For yderligere information kontakt Adm. Direktør Povl Asserhøj på telefon 4517 1001

--------------------------------------------------------------------------------

Administrativ Ingeniør
For yderligere information kontakt Adm. Ingeniør Jane Maureen Valentin på telefon 4517 1421.

--------------------------------------------------------------------------------

Koncern IT-chef
For yderligere information kontakt Økonomidirektør Carsten K. Thomsen på telefon 4517 1566.

--------------------------------------------------------------------------------

Energirådgiver
For yderligere information kontakt Ole Sundman på telefon 4517 1164.

--------------------------------------------------------------------------------

Koncernøkonomichef
For yderligere information kontakt Økonomidirektør Carsten K. Thomsen på telefon 4517 1566.

--------------------------------------------------------------------------------

Medarbejder til Risk Management-afdeling
For yderligere information kontakt Afdelingsleder Ole Fich på telefon 4517 1143.

--------------------------------------------------------------------------------

Kommunikationskonsulent - DONG Transmission A/S
For yderligere information kontakt Økonomi- og Administrationschef Anders Adrian på telefon 4517 1216.

--------------------------------------------------------------------------------

DONG Transmission A/S - Økonom
For yderligere information kontakt Økonomi- og Administrationschef Anders Adrian på telefon 4517 1216.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 15:56

Fy da føj - nu begynder det at se indviklet udMon ikke det er på sin plads, at (Ham Ram) snart får lukket butikken*GG*

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 16:08

CLAN -> Sindsygt. Hvem ville lade mig bestride en chef stilling. Dét må Guderne forbyde. Næeh.. et ydmygt hummer og en pind med ansvar for daglig drift og vedligeholdelse. Tilkalde vagter ved kollegers fravær. Sådan noget..? Forstår og taler et upåklageligt engelsk.

Som Kokospalmen svarede Tornadoen : Sig det til min søster; hun har gode nødder. Æh Bhæ.. du er jo ikke andet end varm luft. Din opblæste nar.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 16:12

Frida... Ramses er i svømmebadet og fylde flasker (det må han så afgjort være, han plejer ikke at være så stille)
Bortset fra det, så syntes jeg da, der har været en del BROK (især fra undertegnede)... jeg hjalp bare lige molo med lidt insider info

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 16:18

Molo fin oversættelse (dansk udgave)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 16:29

I svømmebadet og fylde flasker eller er han måske taget på de Kommunale værker for at fifle lidt billig KW*GG*

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 16:53

KWH at forstå... Inden én eller anden kommer susende med en rettelse...

Frida

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 16:55

Frida... den her falder ramses for (der er rødvin med i pakken)

Citat
I dag den 13. november er el-prisen inkl. moms og abonnementsafgift i DONG 165,54 øre. pr. kWh ved et årsforbrug på 4.000 kWh mod 169,62 hos NESA.
DONG er altså cirka fire øre billigere pr. kWh, og så får du samtidig to flasker god rødvin, når du skifter til DONG.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 16:59

*LOL* Ja det gør han CLAN. Ingen tvivl om det...

Frida

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 13-11-03 17:01

Ufatteligt hvad brok og forargelse kan føre til. Vi komme vidt omkring, Andedam, Kold forretning, pistoler og geværer, Paven, Bøsser, Nordsøen, Esbjerg, Fiskerihavn, Grimsby, Oliekarteller, Energisjusk, Hækkerup, Svømmehal, Stillehavsøer, Annoncelister, Cykler, Arabien, S-Tog, Hørsholm, Maersk, Arla, Det løse, Høns, A-bomber, Logistik og hvad ved jeg. Mon der snart er flere steder tilbage ???????
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 17:16

Yessss! Vi kommer vidt omkring... og brokke os, det er vi goe' til. Flere steder tilbage?.......
Orghh-ja! Vent du bare til næste episode af "STALK"
Hvad med "Frit Danmark for Danskere", det skulle ka' ku' få de fleste til at hoppe et par meter i stolen... og dog! Regeringen ville sgu' ikke lette sig så meget som en enkelt my. De sidder for det meste med fingeren dybt begravet, et sted jeg ikke vil nævne her. En gang om året trækker de den ud, lugter til den, udbryder FØJ for den lede... og stikker den så tilbage, hvor den kom fra.
Fik jeg gang i noget??

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-11-03 17:18

Hey Røskilde... er mindre forarget over, at du glemte mine plastic ænder

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 13-11-03 17:26

SLAM. Sorry. Dine plastikender ??????? Kært barn har en del navne
i

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 13-11-03 17:36

Nååååååååååeeeeeeeeeee ja
Vi har da osse være i sofaerne, Frederiksborg Slot, Overlevet en orkan, På plejehjem, Pønset på revolution.

Men de plastik ænder. Det er med sorg i sindet og det går mig virkeligt på at jeg kunne glemme dem. Vær et rart menneske og tilbyd noget krisehjælp til de stakler
i

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 17:39

Nå... skal vi score point eller noget? HIT MED DEM RAM2

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 13-11-03 17:44

>Molo Det nærmer sig tiggeri.
Næe kom til far her................
i

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 13-11-03 17:46

Denne her streng er noget tung at danse med, SÅEEEEE Ram Slip slanterne
i

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 18:21

Hvis ikke JEG får de dersens pointer, så... øehh.. svarer jeg ikke for følgerne.

</KLÅGE ÅGE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 18:27

Hmm! Hvor bliver han mon af ham Ram.
Tror I han sidder og analyserer den der med rødvinen eller noget andet interessant fagstof*GG*

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 18:29

Noget siger mig - at han har gang i et eller andethan plejer da ikke sådan at holde sig tilbage....

Frida

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 13-11-03 18:37

Det ka´være han er stødt ind i et eller andet nukleart våben. Gud.......Bare der ikke er tilstødt ham noget. Noget der kan få ham til at eksplodere...!
i

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 18:43

Psst!!! Kan da lige oplyse, at han ikke er i HOPLA Har lige været inde på en tråd om hash, hvor han osse deltager. Godt der ikke er tilstødt ham noget
alvorligt altså!!!

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 18:50

ram2 ? ram2 o-oh ? ramtoooo-oooho ? ramto-o...... Næh.. væk.. væk væk væk... væk

væk ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 18:53

ram2 er ikke til at vække

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 13-11-03 18:55

Det her tar´efterhånden en helvedes tid, men nu er det spisetid så jeg smutter til gryderne.
i oD

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 13-11-03 18:57

Ups....!
i

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 13-11-03 19:01

Ca. 122 kommentarer
i

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-11-03 19:13

Hejsa - Jeg er lige her - men jag har sgu da osse andet at lave end..... - nu kan jeg ikke lige huske hvad, men er var altså noget.

Ja der er meget der er skævt i lille Danmark. For lige at vende tilbage til "Pistolsagen" -Var det ikke det tråden startede med??? Rigtigt at dette forholdsvis beskedne antal skydevåben ikke gir' nogen stor forskydning i magtbalancen i bananrepublikker eller mellem kriminelle set med globale øjne. Når jeg tændte af, var det den arrogante nar til Rigspolitichefens latterlige ansvarsflugt, som han udstillede for åben skærm.

Så - fordi I så tålmodigt ventede på mig, kyler jeg lige 100 bamser oven i - De skal jo bruges.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-11-03 19:15

Og dig Frida!!!!!! - Dig tar' jeg lige senere

Ramstalk

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 500 point
Dato : 13-11-03 19:22

Øhh tar' så er jeg den der er smuttet

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 19:34

fridaflip -> Tøse tøs ..nej; dig er der nok ikke lige nogen der ta'r i røven

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-11-03 19:42

Shit - man skal jo logge ud og ind for at forhøje - det er eddermanemig besværligt at være svindler

Ram

Kommentar
Fra : stalk

Dato : 13-11-03 19:46

>Fridaflip.

Du skal ikke tage dig af ham Ram - han har det meste i munden

Mvh
Stalkram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 13-11-03 20:01

>Frida så er det jo godt at du er fritgående
i

Kommentar
Fra : stalk

Dato : 13-11-03 20:08

Er der lige en af de "kloge" der gider kommentere nedenstående klip fra en mail.

Kunne jo være det osse var noget vi kunne forarges over.

Jeg kan ikke lige gennemskue hvordan de havde tænkt sig at tage røven på mig (og andre)
**************************************************

Sent: Tuesday, November 11, 2003 12:53 AM
Subject: INTERNATIONAL LOTTERY PROMOTION PRIZE AWARD DEPT.

EURO AFRO ASIA INTERNATIONAL LOTTERY PROMOTION SOUTH AFRICA.

FROM:THE DESK OF THE MANAGING DIRECTOR EURO AFRO ASIA INTERNATIONAL/PRIZE
AWARD DEPT
REF:HW2/204119318/04
BATCH:18/103/JGS.
ATTN:CEO
Sir/Madam
We are pleased to inform you of the result of the Lottery Winners
International programs held on the 01/09/2003. Your e-mail address attached
to ticket number 653164251591-6011 with serial number 7321410,batch number
7151085135,lottery ref number 6376527711 and drew lucky numbers
4-9-17-36-44-78 which consequently won in the 1st category, you ave
therefore been approved for a lump sum pay out of US$1. 500,000.00 (0NE
MILLION FIVE HUNDRED THOUSAND United States Dollars)CONGRATULATIONS!!!
Due to mix up of some numbers and names, we ask that you keep your winning
information confidential until your claims has been processed and your money
Remitted to you. This is part of our security protocol to avoid double
claiming and unwarranted abuse of this program
by some participants. All participants were selected through a computer
ballot system drawn
from over 40,000 company and 20,000,000 individual email addresses and names
from
all over the world. This promotional program takes place every year. This
lottery was promoted and sponsored by Association of software producers. we
hope with part of your winning,you will take part in our next year US$20
million international lottery. To file for your claim, please contact our
fiducial agent MR. Collins Syndey of the, NOTHERN TRUST FINANCE & SECURITY.
TEL:+31-629 178 943
Remember, all winning must be claimed not later than 20th. of Novermber
2003. After this date all unclaimed funds will be included in the next
stake. Please note in order to avoid unnecessary delays and complications
please remember to quote your reference number and batch numbers in all
correspondence.furthermore, should there be any change of address do
inform our agent as soon as possible.Congratulations once more from our
members of staff and thank you for being part of our promotional
program.Note: Anybody under the age of 18 is automatically disqualified.
yours Sincerely,
Mrs. Tina Amstrong.
Lottery Coordinator.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-11-03 20:10

>CLAN

Lidt forsinket. Sig mig er der kun chefer ansat ved DONG????????

Nu begynder jeg altså at blive virkelig forarget, HNG en underafdeling til DONG??

og den pris på gas, altså den rene gas NATURGAS !!!!!!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 20:10

>stalk
Som om du er til at stole på
>ibasa
Ja - det gør det vel lidt sværere*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : stalk

Dato : 13-11-03 20:16

>Fridaflip.

Frida - nu skuffer du mig - hvad gir dig anledning til at komme med så sårende en bemærkning? Selv en Kandu bruger har altså følelser

Mth
Stalk

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 20:19

[citet]
Selv en Kandu bruger har altså følelser
[/citat]

Den lar' vi lige stå lidt
Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-11-03 20:20

>Stalk.

Tag dig lige sammen din platugle - ik? Der er sgu da ingen der falder for dine tørre tårer.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 20:21

UPS - koks i stavningen sorry!

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-11-03 20:25

Nå - vi skal snart lukke - ellers kommer den lille hyssede Ikkeryger Mango og vrisser:
"StalkRam luk den tråd, den er for lang"

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 20:28

[citat]
Selv en Kandu bruger har altså følelser
[citat]

Den lar' vi lige stå lidt
Det er jo én erigeret tråd vi har med at gøre ik'

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 20:31

Aiii hvor det kører (NOT) - jeg flipper mere end ellers*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 20:39

>Ram
Skynd dig lidt. Mango er ikke bare holdt op med at ryge hun har osse lige fået menses*GG*

Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-11-03 20:43

En lille opgave :

US$1. 500,000.00

hvor mange gange er dette beløb det danske statsbudget???

ellebye

NB! Ak og ve, hvem der blot kunne vinde beløbet før de 2 sidste nuller

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 20:45

fridaflip -> Det har emesen også

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 20:47

*LOL* Gud ja - det havde jeg helt glemt

Frida

Kommentar
Fra : stalk

Dato : 13-11-03 20:48

Menses - Aiiii hvor spændende

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 13-11-03 21:03

stalk -> Onde rygter siger ; emesen har været på Mens' og scoret 100 til 108 !!!

HM

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 13-11-03 21:07

Onde rygter = Molokyle. Min stygge onkel.

Ps. I må love ikke at sladre undtagen til Eyvind. Han er nemli' min sjukker.

HM

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-11-03 21:23

SKYND JER INDEN DET BLIVER ULOVLIGT!!

Det euforiserende stof ibogaine kan købes på internettet i Danmark fuldt lovligt, men er ifølge en rusmiddel­ekspert lige så farligt som LSD.
For nylig er en ung kvinde død efter at have taget stoffet, og i weekenden måtte to personer behandles for psykoser efter at have taget det.

Henrik Rindom, psykiater og misbrugs­ekspert på Hvidovre Hospital, behand­lede de to unge der har taget stoffet. Han betegner de to unge som svært psykotiske efter at have taget stoffet.
Stoffet udvindes fra en afrikansk rodplante, og sælges fra USA over internettet. Det er allerede forbudt i Sverige og Belgien.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 13-11-03 22:05

Hej og go´nat

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-11-03 22:05

Sig mig engang, er der ikke blot een der er forarget på mig??, eller er alle påvirket af stoffet??

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 22:09

>ellebye
Oki - jeg er da forarget*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 22:11

Faktisk så forarget, at jeg ikke gad svare dig
Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-11-03 22:35

Det lyder skitse mig ikke særligt overbevisende, hold nu op med at tage de stoffer.

Og så lige til ARLA, kors hvor blev jeg forarget, kvæler enhver der blot lugter til mælk, og så blot sætte prisen op med 40 %, "føler sig truet" siger direktøren og så sidder ARLA på 95 % af hele markedet.

Det kunne være man sku' gå over til pilsner i stedet.

Kommentar
Fra : stalk

Dato : 13-11-03 22:41

>Elleby

Ja en Elephant øl på Corn Flakes - alletiders

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-11-03 22:50

jeg er for træt nu til at være rigtig forarget... jeg blir højst lettere indigneret, hvis jeg ikke får nogle point.

Jeg har en 7-8 klasse til dansk... de ved MINUS, så jeg er da heeeelt udmattet!!!

kh

Godkendelse af svar
Fra : stalk

Dato : 13-11-03 22:53

>Frida

Du skal ganske uretfærdigt ha' de 500 vingummibamser. Der var mange der var meget bedre forarget end du, men nu er du jo heller ikke så nem at forarge.

Samtidig kiggede jeg lige på din profil - Frida - du fedter rundt med lidt over 900 point - det går sgu da ikke. Du trænger til et godt solidt input, så værsgo'

Rams talk

Kommentar
Fra : stalk

Dato : 13-11-03 22:55

>Skingur

Aiiii - Jeg havde helt glemt dig - du er FOR stille - men på den anden side du har så tit fået både og..............

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 23:04

Ihhh tak for det Stalk Du er altså meget sødere end ham Ram

Frida

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-11-03 23:48

Jeg blir sgu forarget over hvor meget det her spørgsmål fylder. Det må da være rekorden for intetsigende indlæg her på Kandu. Havde fjernet mit flueben for længst men så forhøjede du points så jeg skulle lige ind og kigge! Giv så de points til en eller anden, så vi kan bruge Kandus server til noget mere fornuftigt!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-11-03 06:45

G'morgen (slupre kaffe)... øv! lukket og slukket... nu gik det jo lige så godt. Forargelse blev til Smalltalk tilbage til forargelse og rundt igen, igen, igen - det var da lige så hygsomt!
Snydt i Røskilde... Frida med sin Fridaklafisknikov on the rocks har sikkert frosset sine (nåh nej, dem har hun kun "periodisk" og kun til "låns") på Esbjerg havn, smuttede med alle vingummibamserne.
Jeg tror nu vi havde hygget os lige så meget, om der kun havde været en bamse på højkant. Utroligt så stille ramses var... der plejer ellers at være bønner nok i pistolen - men han swang da li'e forbi. Som Walking Stalk kom der lidt mere.
Takker for en rigtig hyggelig og fornøjelig streng.
Hygge til jer alle sammen
Søren (på jobbet - 13 days to go!)