/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Langsom kandu.dk
Fra : mayday
Vist : 507 gange
100 point
Dato : 02-11-03 18:35

Når jeg aktiverer kandu fra et link (i Outlook) til spørgsmål eller tips, er browseren meget længe om at få spørgsmålet eller tippet på skærmen - jeg har ikke problemer med andre sider - udover GroupCare der dog gør opmærksom på at sløvhed kan indtræffe ved stor trafik - er det det samme der gør sig gældende med kandu.dk, eller er det min browser (IE 6.0) der fejler noget. Samtidig med sløvheden på kandu, slipper der ind-i-mellem pop-up-reklamer sammen med kandu - trods Pop-up-stopper (Free edition). Bruger Xp Home og TDC Adsl.
Har andre oplevet det samme fænomen på kandu?
Hilsen mayskov

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 02-11-03 18:41

ja, det har alle, kandu er utrolig langsom, så det må du vende dig til

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-11-03 18:41

De fleste oplever nok det samme som du.
pop-up reklamer ser jeg ikke meget til. Nortons annonceblokering fungerer ganske effektivt.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-11-03 18:46

Hejsa mayday

Kandu har været meget meget langsom LÆNGE,så det er ikke kun dig der har proplemet,det har vi alle.

Jeg ved at Kandu er igang med en større omlægnig,som forventes færdig midt i december,så før den tid tror jeg ikke på at kandu bliver hurtigere desværre

Mvh Og en forsat god Søndag aften
Brian

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 110 point
Dato : 02-11-03 18:52

Sløvheden skyldes, at Kandu's server er overbelastet.
Men Kandu's team har gang i en større omlægning af sitet,
som efter planen skal træde i kraft medio december.
Og i den forbindelse vil Kandu forhåbentlig blive lagt
ud på en større server.

Pop-up-reklamer har jeg aldrig været ude for, når jeg
åbner et link til Kandu, men det er måske en af banner-
reklamerne foroven, du er kommet til at aktivere.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-11-03 18:58

Jeg får da heller ikke nogen popup - og min popup stopper er ikke end gang sat til.

Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-11-03 19:16

Vi kan da bare glæde os over at kandu er under omlægning. Det betyder forhåbentligt at det kommer til at gå lidt hurtigere(ønske).
Jeg får ikke nogen popup.
Mayday du har været bruger i næsten et år. Er det først nu at du har problemer?

mvh ans

Kommentar
Fra : mayday

Dato : 02-11-03 19:22

Hej
Tak for svarerne - det er selvfølgelig en trøst, at vi alle tilsyneladende er i samme (damp)båd. Håber det må lykkes, at få speedet sitet op.
Det med pop-upper må jeg analysere lidt mere på, og eventuelt vende tilbage når jeg har en mere præcis diagnose.
Hilsen
Mayday

Godkendelse af svar
Fra : mayday

Dato : 02-11-03 19:26

Tak for svaret Rellom, jeg har uddybet i et indlæg.
Mayday

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-11-03 19:38

Selv tak, Mayday.
Men mit svar ligner Brians så meget, at jeg synes,
han også skal have nogle point.
Så jeg lægger lige nogle ud til ham.