/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
downloading.
Fra : geoing
Vist : 487 gange
50 point
Dato : 19-10-03 18:39

jeg har tidl. brugt netscape og har ikke haft problemer med downloading nu har jeg skiftet til internet explorer version 6 og når jeg skal downloade får jeg af og til blot en blank side med en lille firkant øverst til højre ( ikon der indeholder en rød firkant en blå trekant og såvidt jeg kan se en grøn plet. hvad betyder dette og hvorfor kan jeg ikke downloade??

m.v.h. Geoing.

Kommentar
Fra : Nocturnal_Mind

Dato : 20-10-03 05:34

Det afhænger helt af hvad det er for filtype du vil downloade. Men oftest kan download-problemer "omgåes" ved at højreklikke på linket, og så vælge "Gem som", eller på engelsk "Save target as"

Kommentar
Fra : geoing

Dato : 20-10-03 18:09

hvis det er fra en cd (for eks en fra et pc blad) hvorpå der står instaLLER SKER DET SAMME

hvis jeg gør det fra Netscape går det udemærket , jeg forstår ikke hvorfor ...

geoing

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 22-10-03 12:12

Det kunne måske være et sikkerhedsproblem, hvis IE står til at skulle afvise usikre elementer viser den bare en tom side - men det lyder da mærkeligt at du ikke skulle kunne installere fra en cd - det skulle EI da ikke overrule. (men det har jeg måske ikke helt forstået eller hvad?)

Men i IE går du i FUNKTIONER - INTERNETINDSTILLINGER - vælger fanebladet SIKKERHED - BRUGERDEFINERET NIVEAU - og så skifter du til et lavere niveau. Det kan være det hjælper

MVH
Gisele

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 23-10-03 07:48

du kunne også lige besøge windows update og hente alt hvad der er der...

Der får du opdateret både windows og IE

Arlet