/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Slette fil
Fra : ivanovic1
Vist : 284 gange
70 point
Dato : 14-10-03 15:06

Hej alle,

Der ligger en fil på min computer som jeg ikke kan slette. Windows kommer op og siger at filen bliver benyttet af et program eller anden person, og at jeg skal lukke nogle programmer ned og prøve igen.

Jeg har lukket alle programmer men kan alligevel ikke slette filen.

Er der nogle der ved hvordan jeg får filen slettet.

Mvh. Ivanovic1

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 80 point
Dato : 14-10-03 15:16

Brug dette program, det kan slette alle filer http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#dr.delete

arlet

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 14-10-03 15:44

eller: lav et tomt tekstdokument (f.eks. "slet.txt") og gem det i samme mappe som den fil der ikke kan slettes.
marker så den "ikke sletbare" fil samt det tomme tekstdokument og tryk på delete.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-10-03 15:59

Skal vi ikke lige spørge om hvad det er for en fil, hvad den hedder osv., det kunne måske være en systemfil ??

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 14-10-03 16:05

ellebye -> Det kan du have ret i, men dem kan du også slette med dr.delete*S*

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-10-03 16:12

Jo, men ønsker >Ivanovic1 at slette hele sin HD, er der lettere måder at gøre det på. Det kunne være en vigtig fil?

Så >Ivanovic1 kan du ikke lige sige hvad filen hedder, før du prøver at slette den.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 14-10-03 17:55

ivanovic1.
Er det en Word-fil du ikke kan komme til ?
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-10-03 18:15

Han sover.
Hvordan får du ikonerne på? >ibasa

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-10-03 18:25
Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 14-10-03 18:26

: ellebye. Se linket. Her finder du koder og de sjove fjæs. Nu skal du ikke gøre den samme fejl som mig. Jeg skrev og satte koder og ligemeget hjalp det. Løsningen af den at hovederne først kom frem når indlægget var sendt. Det kunne man jo nok have sagt sig selv.

http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-10-03 18:52

Tak begge to.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-10-03 18:54

Undskyld >ibasa

Jeg havde tænkt med brevdue da jeg er fra Havdrup

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 19-10-03 13:15

Tak for svaret arlet.

Det var bare en excel fil som drillede men den er ordnet med Dr. Delete.

Unskyld jeg ikke svarede på spørgsmålene om hvad det var for en fil har først set dem nu.

Ivanovic1