/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Mystiske forms
Fra : XcaliBerG
Vist : 300 gange
170 point
Dato : 09-10-03 15:18

Hej.

Jeg har et lille problem, med en ældre Compaq iPaq Desktop (Pentium III, 733 MHz. 1 GB Maxtor Harddisk osv..)

Jeg tror mere det er et software problem, da det ikke hele tiden har været der ..

Men problemet er at hver gang jeg skifter fra en form (Tekst felter osv.) til en anden efter at have ændret hvad der stod deri (Eller skrevet noget nyt) går browseren - ikke computeren, men browseren (Internet Explorer - har også prøvet med andre .. Men det er samme problem..) i stå i 10-15 sekunder.

Har haft samme problem med en PC før, men kan ikke huske hvad jeg gjorde for at rette det :/

Håber der er nogen der kan hjælpe .. :)

Mvh
Thomas Genster

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-03 15:31

Det kan være alt muligt

Prøv først at stille dine browser indstillenger tilbage til standard.

..ellers :

Spyware ? Prøv onlinescan hos : http://spywarefri.dk

Fragmenteringsproblem ? Kør et disk-defragmenterings program.

Inkonsistens i din registrerings database ? Prøv : http://tucows.tdconline.dk/preview/229371.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-10-03 17:16

Altså for det første har du nok ikke en 1GB harddisk, men 10GB, ellers er den ihvertilfælde helt fuld, og du skal have (uanset størrelse), mindst 1GB fri, til windows kan swappe på (når programmernes kald ikke kan være i ram blokken, bruges HD til at skrive og læse på og det går noget langsommere)
Så for det første sørg for der er fri plads på harddisken.
For det andet kan en ram-blok være gået løs (hvis der er flere blokke), Tag dem forsigtig ud og ind igen, men se først om de er tilstede i enhedshåndtering, eller når comp. starter op og du ser den optæller ram.Du kan også se det i bios hvis du trykker Esc under opstart. Hvis de er tilstede behøver du selvfølgelig ikke tage dem ud og ind.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 01:26

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-01-04 23:44

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Tit bliver man udelukket af kandu, hvis man ikke lukker ved at give point, og det uanset om svarene kunne bruges, jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Du skal måske bruge Kandu en anden gang?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:51

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-07-04 00:41

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen