/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hvor blev mit object af?
Fra : stk
Vist : 508 gange
100 point
Dato : 23-01-02 09:37

Hejsa.

Jeg har lavet en side, der bl.a. indeholder et treeview fra mscomctl.ocx. Så langt, så godt.
På en enkelt browser får jeg en 'Object doesn't support this property or method...'. Da det virker fint på andre maskiner (i en browser), er det ikke selve koden, den er gal med. Koden har også en Codebase..Version så browseren dl ocx-filen hvis den ikke findes på maskinen.
Er det en browser indstilling eller noget system halløj? Jeg kører W2K Server.

stefan

Kommentar
Fra : stk

Dato : 23-01-02 16:55

Jeg har prøvet både 5.5 og 6.
Det er browseren på serveren, der ikke kan vise komponenten. Denne opsætning virker fint på en anden 2K Server og en NT Server.

stefan

Kommentar
Fra : swaxi

Dato : 29-01-02 15:44

hvis du har installeret visual studio (og sikkert også andre compilere) på din maskine, så kan det være debuggeren, der slår til ... jeg har selv lagt mærke til at jeg ret tit får fejlmeddelelser, som andre folk (inkl. dem der har lavet siden) ikke får, fordi fejlene ikke er så grumme at siden ikke virker, men dog er fejl ...

så kort fortalt, har du nok en fejl i din javascript på siden, men det virker alligevel ... så find og ret fejlen for en god ordens skyld ... og ignorer Lgj's indlæg ...

Kommentar
Fra : stk

Dato : 04-02-02 12:19

Lgj: Det er en _helt_ frisk W2K.
swaxi: Som sagt: En helt frisk maskine. Ikke andet end SQL Server er installeret.
Jeg har oplevet det modsatte. Siden virker ikke, men efter at have installeret f.eks. VS virker den fint. Det skyldes jo så nok at jeg har manglet et eller andet for at siden kunne vises. Men lige nu kan min browser ikke vise det treeview...
Jeg har prøvet med en comctl fra en maskine, der godt kan vise træet, men det hjalp heller ikke.

stefan