/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Counter-Strike CD Key
Fra : crha
Vist : 381 gange
30 point
Dato : 17-01-02 15:07

Hejsa
Jeg har fået Halflife Counter-Strike og skal nu finde en Key code. Jeg har ledt lang tid på nettet efter en og støder meget på nogle Counter-Strike CD code generators, men ingen af dem dur. Så har jeg fundet nogle andre, men de bliver altid brugt af nogle andre. Hvor kan jeg finde en key code der ikke bliver brugt hele tiden?
Hilsen crha

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 17-01-02 15:22

Man kan kun være én på af gangen med hver cd-key - og kun med dem der er bag på det orginale cover. Så du finder aldrig noget over internettet du kan bruge, for hvis det ligger offentlig vil andre sikkert også bruge det, og desuden ville personen der offentliggjorde det, ødelægge det for sig selv. Køb i stedet spillet.

Kommentar
Fra : crha

Dato : 17-01-02 18:40

Jeg har bare ikke så meget lyst til at gå ud og invistere i Counter-Strike. Der må da være en key generator et sted...

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 17-01-02 18:44

Jeg kan garantere dig for at sådan en key generator ikke findes. Og hvis spillet er så godt, er det vel ikke urimeligt at programmørene får noget ud af deres hårde slid? Køb, det eller du kommer ikke til at spille online. Eneste mulighed er hvis du har en ven der ikke spiller online, så vil han måske give dig koden - men det er også ulovligt.

Kommentar
Fra : crha

Dato : 17-01-02 22:22

Jeg er 100% sikker på der findes en sådan key generator, det er bare og finde den.

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 17-01-02 22:44

Det gør der ikke så let er det. Hvis det lykkes dig at finde en keymaker, som hver gang kommer med et brugbar serial (så man kan spille online), køber jeg spillet til dig.

Når du logger på tjekker den om det er en valid kode, 98% af de koder som diverse keymakerz laver dumper allerede her. Så er der de sidste 2%, men da der er andre der bruger dem vil de også fejle.

Kommentar
Fra : crha

Dato : 18-01-02 13:29

Det kan der selvfølgelig være noget om, men Halflife key generators er der masser af, men det er desværre ikke Halflife jeg skal bruge...

Kan man ikke bare købe et key nunmer uden at skulle købe spillet?

Kommentar
Fra : JunkYard

Dato : 19-01-02 12:28

Køb spillet!!! Hvis du vil spille det online skal du da også støtte spillet.....

[FC]JunkYard

Kommentar
Fra : crha

Dato : 19-01-02 14:17

Jeg ved det... Men nu har jeg jo spillet, så hvorfor købe det?
Men jeg spurgte også om man ikke kunne nøjes med at købe en key code...

Kommentar
Fra : asdl

Dato : 16-03-02 23:53

nej jeg har ledt i 100 år du kan ikke finde en eller købe en det er umuligt

jeg forsøgte føste gang for et ca. et år siden og har prøvet lige siden

NU HAR JEG KØBTTTTTT DET OG DET ER PENGEN VÆRD TAG OG KØB DET

Kommentar
Fra : crha

Dato : 17-03-02 00:29

JA NU HAR JEG SPILLET OG KAN GODT LIDE AT SPILLE DET!!!

Visit my clan at http://awp.dyndns.org/clan/ (All Weapons Provided)

Accepteret svar
Fra : Ishoey

Modtaget 30 point
Dato : 13-04-02 18:54

Køb spillet og cd-key den er bag på det cover!!!!

Sådan!

MvH
Ishoey

Kommentar
Fra : crha

Dato : 13-04-02 19:27

YUP :D

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 13-04-02 19:34

Tak crha

Mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : crha

Dato : 13-04-02 19:59

Var så lidt ;)

Kommentar
Fra : klaverand

Dato : 09-10-02 23:24

Vil bare lige sige at du kan downloade en dirrect connect på www.neo-modus.com og finde en cd key inde i det program ved at søge efter half-life cdkey!!!!

Hilsen Den kloge!!!!

NB. Husk at det er lidt ulovligt....

Kommentar
Fra : crha

Dato : 12-10-02 12:29

hehe ;)