/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Foretrukne hyperlinks åbner kun d første~
Fra : villum53
Vist : 461 gange
120 point
Dato : 20-08-03 22:03

Hvis jeg har flere Microsoft Internet Explorer vinduer åbne - og trykker på mine gemte "hyperlinks" i værktøjslinien - valger programmet ofte at åbne det valgte hyperlink i det første vindue.

Det medfører, at sider, som jeg i første omgang har valgt at lade stå åbne, bliver "overskrevet". Irriterende!

Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : frp8

Dato : 20-08-03 22:45

Check dine indstillinger i IE, funktioner, internetindstillinger, avanceret
fjern hak i "Genbrug vinduer til start af genveje"

Så skulle det problem være løst!

Med venlig hilsen
FRP8

Kommentar
Fra : villum53

Dato : 20-08-03 23:29

Det løser problemet. ja.

Men jeg ville egentlig gerne undgå for mange åbne vinduer. OG funktionen åbner bare nye vinduer uanset hvor man er.

Er der nogen, som ved, hvordan man dikterer at hyperlink/foretrukne SKAL åbne i det pågældende vindue, man har åben?

Kommentar
Fra : frp8

Dato : 21-08-03 00:39

Hej villum53

Jeg bruger IE ver. 5.50.4807.2300 og har fjern hak i "Genbrug vinduer til start af genveje", jeg har pt. ingen problem med at står i et vindue og tryk på et foretrukne, også åbner den sitet i det aktive vindue. Hvis jeg klikker på et hyperlink, så er det afhængig af hvor siden på sitet er programmeret om den åbner i aktive vindue eller åbner i et nyt vindue.

Mvh.
FRP8

Kommentar
Fra : frp8

Dato : 21-08-03 00:40

Hej villum53

Jeg bruger IE ver. 5.50.4807.2300 og har fjern hak i "Genbrug vinduer til start af genveje", jeg har pt. ingen problem med at står i et vindue og tryk på et foretrukne, også åbner den sitet i det aktive vindue. Hvis jeg klikker på et hyperlink, så er det afhængig af hvordan siden på sitet er programmeret om den åbner i aktive vindue eller åbener i et nyt vindue.

Mvh.
FRP8

Kommentar
Fra : villum53

Dato : 21-08-03 08:23

Jeg bruger version 6. Måske det har nogen betydning.

fjern hak i "genbrug vinduer" betyder at klik på foretrukne åbner nyt vindue.

villum

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 22-08-03 20:02

Et alternativ kan være at du minimerer dem du ikke lige bruger