/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Explorer 6 xp
Fra : flufdk
Vist : 595 gange
100 point
Dato : 18-08-03 22:17

Hej alle

Hjælp min explorer 6.0 på win XP Pro driller. Jeg har 2 problemmer.
Det første er når jeg skriver ud fra en hjemmeside kommer der bare en blank side med teksten i bunder file://c:\docume~1\xxxx\lokale~1\temp\xxxx.htm.
Det andet er hvis jeg åbner et link kommer der kun ramme til explorer og så er det.

På forhånd tak

Flufdk

Accepteret svar
Fra : balli23

Modtaget 110 point
Dato : 18-08-03 23:34

Jeg kan godt genkende dit andet problem, min bliver bare helt hvid i rammen nogle gange, det er ret skod!!!!

Men har desværre ingen hjælp til problemet, håber en anden kan hjælpe dig!!
Good luck!!!

Balli23

Kommentar
Fra : flufdk

Dato : 20-08-03 20:50

Hej balli23

Jeg fik hjælp på www.eksperten.dk og fik løst problemt ved at geninstaller exploeren.

Her er linket hvis du ikke har fået din til at virke http://www.babyzone.dk/pic.asp

Da du er den eneste der har svaret, har jeg bestemt at du skal have point for dette.
Tak for interessen

M.v.h Flufdk

Kommentar
Fra : flufdk

Dato : 20-08-03 20:51
Godkendelse af svar
Fra : flufdk

Dato : 20-08-03 20:58

Tak for svaret balli23.

Jeg håber at du for løst dit browser problem

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 21-08-03 10:55

Mange tak skal du have Flufdk, det er da ikke så dårligt at få 100 point for at bare komme med en kommentar og uden hjælp og bare selv få hjælpen.

MVH Balli23

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 21-08-03 11:56

Er ny her, hvor lang tid går der inden man får de point, ikke for at brokke mig, men bare for at vide det?