/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
64 kb online udbyder
Fra : lham
Vist : 459 gange
50 point
Dato : 01-08-03 05:22

Jeg har hørt rygter om man kan abonnere på en online 64 kb forbindelse for omkring 100 kr pr måned-har kontaktet forskelle udbydere men de har ikke produktet -er der nogen der har et tip

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 01-08-03 05:28

teledanmark har noget der kommer tæt på 64/64kb til 149md men der er via kabel tv

Kommentar
Fra : lham

Dato : 01-08-03 05:32

64kb forbindelse kun via alm telefonkabel

Kommentar
Fra : als

Dato : 01-08-03 05:49

Det er det lille firma i Nordsjælland, som vil ud på hele landet, så du har hørt rigtig, men jeg husker ikke navnet desværre. Skulle være rigtig nok og jeg husker der blev sagt at firmaet er sundt og kører ikke med røde tal.

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 01-08-03 06:31

på dette link kan du se it og telestyrelsens pris vurderinger hos de fleste net udbydere og selv sameligne priser og vilkår http://www.teleprisguide.dk/abonnement_liste.asp?typ=3

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-08-03 10:35

Hej iham

Det tætteste du kommer på er nok bundlet ISDN 128 kb/s eller webspeed:
http://tdckabeltv.dk/?UniversID=8
Det kræver dog du samtidig har kabeltv

mvh srhansen