/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
senge tøj
Fra : simon123456789
Vist : 309 gange
20 point
Dato : 30-07-03 21:19

er der nogle der kender en et sted hvor man kan købe senge tøj til unge online. (gerne hvor de har noget med japanske tegn på)

hilsen simon123456789

Kommentar
Fra : lisberg.johansen

Dato : 07-08-03 21:54

Jeg ved ikke, om det kan gøres online, men Jysk Sengetøjslager har noget med japanske drager på. Det er da derhenad.
Jeg tror iøvrigt, at det japanske er ved at blive en ny trend. Er der andre som kan give eksempler på det - altså udover Pokemon og Dragon Balls?
hilsen lisberg.johansen