/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Dyreadfærdsspecialist/psykolog
Fra : 888
Vist : 3627 gange
16 point
Dato : 22-07-03 15:36

Er der nogen der ved hvordan man bliver dyreadfærdsspecialist/dyrepsykolog???

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 22-07-03 16:08

Hundeadfærd kan du få undervisning i hos www.utika.dk
og måske kan de hjælpe dig videre hvis du ønsker det

vh
dorthe

Accepteret svar
Fra : TomWaits

Modtaget 16 point
Dato : 31-07-03 12:05

hej 888.
Er det alle dyrs adfærd du er interesseret i at lære om?
Hvis du ønsker at læse til hundeinstruktør/adfærdsterapeut, med de absolut bedste, nyeste og blødeste metoder, kan jeg KUN anbefale Lone Greva ved Århus eller hendes kollegaer på Sjælland. www.hundepsykologen.dk
Ellers kan du læse biologi på universitetet og senere specialisere dig i dyrs adfærd.
Held og lykke

Godkendelse af svar
Fra : 888

Dato : 17-08-03 11:19

Tak for svaret TomWaits.