/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem er du?
Fra : ans
Vist : 749 gange
10 point
Dato : 07-07-03 21:18

Jeg tænker ofte på hvordan spørgeren/svareren ser ud. Da jeg ikke ved det, danner jeg mig et indtryk. Måske et forkert et.

En utopisk tanke kunne være at holde et "kandu-træf". Hvis nogle af brugerne kunne komme, hvilken identitet ville brugeren så have den dag?

Ville vi bagefter kunne accepterer hinanden på en bedre måde?

mvh ans

Accepteret svar
Fra : beckski

Modtaget 20 point
Dato : 07-07-03 21:22

fed ide !!
det samme tænkte jeg på - blot med et billed-galleri......
københavn, fyn, og jyde-træf

jeg er frisk

BECK

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 07-07-03 21:26

beckski det findes allerede...

du skal bare søge på kandu.dk

Eller kig her :

http://yff.dk/web_pages/kandu/

vejledning finder du andensteds på kandu.dk

admin
www.findsvar.dk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-07-03 21:26
Kommentar
Fra : beckski

Dato : 07-07-03 21:45

jamen .... hold os til sagen

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-07-03 21:46

Det kunne være en rigtig god idé.

Eyvind, du er maskinarbejder som jeg selv og så kan jeg vel også lære at indlægge et billede ( begynd at glæde jer ). Det eneste minus er udgifterne til et billede

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-07-03 21:53

Ja, men nu er der lige det ved at du ikke får billeder med af alle på andersjensens
( Zonkers ) link der - tror du skal foreslå et mere neutralt sted hvis du vil se flere af girafferne .....

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-03 22:07

<ELYKOLOM>

Jeg ser sådan ud på min hjemmeside : http://home20.inet.tele.dk/friheden/sandkasse.html

Før og Nu billede.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-07-03 22:23

Det er altså ikke særlig dyrt at få lavet et billede, Søren.
Ganske vist kan jeg ikke huske, hvad jeg selv ofrede.
Men jeg mener bestemt, det var under 50.000 kr.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-07-03 22:32

Davssss Rellom

Nåe bare sådan en bagatel. Så længe vi taler om beløb under den grænse er det i orden med mig, men lur mig om ikke der går kage i det her projekt. Projektet er ellers fint nok. Tænk hvis det kunne gøres så et hvert indlæg blev startet med et billede af "indlæggeren". Fedt. Gad vide om det kan lade sig gøre ?

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-03 22:38

Gad vide om der så ikke vil blive slået krøller på PhotoShop ? Så til hvad nytte ? Man kan jo dårligt stole på folks profiler fra dag til dag.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 22:44

-->andersjensen

er du admin fra mobildebat..???

solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 22:52

jeg er klar på sådan en side magen til zonker's...!!!!!! kan man stadig uploade til den.??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-07-03 22:54

Molokyle! - med paint shop pro i en udvidet de lux udgave og et par pixeludglattere kunne det måske blive et hæderligt billede med lidt øvelse. Jeg har prøvet at lægge det i samlingen, men hele stifinderen forvrænger begge mine skærme.
Emesen.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 07-07-03 23:00

lad os lige STICK TO THE POINT !!!!

hvor og hvornår mødes vi???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-03 23:02

emesen -> Her er nogle der står stille. http://home20.inet.tele.dk/friheden/mig.html

Ok. Det er et par dage siden billederne blev taget, men de ligner godt nok endnu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 23:02

er der ik en der ligger inde med en server som er villig til at bruge et par MB af smukke kanduer..???

det kunne da være vildt fedt og selvfølgelig skulle det da være frivilligt..!!! men det kunne da være vildt sjot at se hvordan folk så ud.. har lige set det lille udvalg på admin's side..

--->andersjensen dig der er på mobildebat..???

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-03 23:03

Jeg har ikke nævnt noget om billedgalleri.

Nææh, det skulle være face to face.

Så ville det blive morsomt at se den samme person i flere forklædninger.

mvh ans

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 23:03

molokyle..

vi kunne da uploade til din HP eller hvad..??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-03 23:04

beckski -> Jeg er på og kanaltid hvornår kandu ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-07-03 23:06

Ok tråden drejede lidt - tilbage til jorden.
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-07-03 23:07

Ja solgaard man kan uploade til Zonkers side og som han siger - findes proceduren til det et eller andet sted på Kandu i spørgsmål 9 tusind og et eller andet .....

Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-07-03 23:07

Jeg tror godt, du kan uploade til zonkers side, solgaard.
Du kan finde fremgangsmåden her: http://www.kandu.dk/dk/tip/2849

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-03 23:08

solgaard -> Den 'lever' måske ikke længe nok. Desværre!

Alvorligt talt; se nederst på siden : http://home20.inet.tele.dk/friheden/notesblok.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 23:09

øhh ja så bliver det jo ikk ligefrem let at finde men prøver da lige for så kan jeg da lige poste den her ind til andet er fundet ud af..

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 07-07-03 23:10

det kunne være fedt og det kan godt lade sig gøre det med profil billede, men jeg ser to problemer ...
kandu skal ligge en masse arbejde i det (kunne man sikkert godt overtale dem til) og brugerne skulle være villige til det ... og som det er nu er der mange der ikke engang vil være superbrugere da de ikke vil have deres data vist ...

angående det traf ... tvivler på at der kommer særlig mange men jeg er frisk

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-07-03 23:14

Jeg har osse masser af MB at uploade på - dermed ikke sagt at billederne skal være SÅ store - og det bliver på en adresse man kan huske ( og udtale )

Træf .... hmmm det har været på tale før, men folk er vist bredt for meget ud så den tror jeg ikke på.

Ang. Kandu - skriv dog og spørg

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-07-03 23:15

P.S Synes nu det er bedst hvios Kandu stod for det .....

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 23:17

ud med hendes ting mens hun er på ferie skift låsen så er det klaret..!!

lede sæk..!! ej jeg ved selvfølgelig ikke hvordan du har det med hende..

men det var da en kedelig nyhed..

--->Rellom kigger på det nu..

men damn.! hvor kører kandu langsomt i dag.!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-03 23:19

Phylolock + ans + beckski + molokyle, se det var allerede 4.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-07-03 23:20

Okay, ikke hos mig.
Men jeg glæder mig til at se dit kontrafaj, solgaard.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 23:21

YYEEAAARRRR så ligger jeg på http://yff.dk/web_pages/kandu/
men glemte at rename billede så hedder nyt billede 12 billedet er taget i går så rimelig nyt..!!!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-03 23:22

solgaard -> Det er altså hendes lejlighed, så den med låsen holder nok ikke vand. Jeg har det fint med hende. Man skal ikke beklage kærligheden, heller ikke når det er til en anden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 23:26

nå.. nu ligger der altså to billeder af mig og de er ens men ville lige have mit navn på..

dem der vil vise sig nu kan jo bruge: http://www.kandu.dk/dk/tip/2849
samme side som jeg ligger på..

er godt nok ligeglad om det er zonker's eller ej den er jo lavet til os hvorfor så ikk bruge den når det nu er det tråden handler om..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 23:29

---> molokyle

Nej det går nok ikke helt så.. neeej men hvis du stadig elsker hende er det jo ikke sjovt.. og det kan man jo næsten ikke undgå efter 5år... jeg har været sammen med min i 4 år nu og det kan jeg da ikke prale af går supergodt men vi KAN simpelthen ikke gå fra hinanden selvom det nok ville være det bedste...

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 07-07-03 23:29

Hold kæft mand i overbelaster min server *G*....

Det er sgi lang tid siden den har været så langsom.....

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 23:29

dyb stilhed...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-03 23:30

Til solgaard:

Rent faktisk var det ikke det tråden drejede sig om.

ans

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 23:31

--->andersjensen

er det dig der hedder admin på mobildebat..????

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 23:33

nåh undskyld så havde jeg misforstået dig..!!

det er jeg ked af his det er mig der har drejet den helt af sporet..

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-07-03 23:34

Ja og den vælter nemt - din server *G

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-03 23:36

Næe... så er der også et af </MOLOKYLE> i det fri

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 23:36

tror jeg er den yngste herinde..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-03 23:38

Hvad er forskellen på at indsende et billede til et billedegalleri. Er det lige så troværdigt, som et brugernavn?

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-03 23:41

Det kommer an på hvem man er... ......idag.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-07-03 23:42

Karina og Mogens - er man tættere på en lille talefod.
Det ville da ikke være så tosset.
Eyvind.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 07-07-03 23:43

ans hvad mener du ??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-03 23:46

Er et billede mere troværdigt end et brugernavn?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-07-03 23:46

Solgaard, du er langtfra den yngste herinde.
Fx er Jon og KlausHansen 16 år.
Flot billede, du har lagt på, iøvrigt.

ans, jeg er sikker på, at dit billede er lige så
troværdigt som dit brugernavn. Så læg det endelig på.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 07-07-03 23:48

solgaard : øhm hvilket indlæg ? er ikke med

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 07-07-03 23:49

huuuiii se en kakaofugl--------------------------------->>>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-03 23:49

Nej, det stoler jeg ikke på ans. Desværre.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 23:49

ja det vil jeg også mene..!! jeg stoler da på at at folk ligger billeder på af sig selv.!!

-->rellom jo tak.! det var bare et damen tog i går.. med min mobil..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-03 23:51

melander -> har du drukket ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 23:51

-->andersjensen

jeg spurgte bare om det var dig der hedder admin på mobildebat..??

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-07-03 23:51

Jeg er mig bekendt - på talefod med Mogens omend i et lidt syrligt toneleje.

Der er ingen grund til at være dum og barnlig - fordi vi er uenige om ting er det ikke ensbetydende med at jeg er "sur" - det kan man i øvrigt heller ikke være på nogen man ikke kender.

Hvorvidt Mogens er på talefod med hvem som helst er Mogens´s sag

jeg er på talefod med de fleste om de så er det med mig er en heeeeelt anden og anderledes sørgelig historie *G

Karina

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 07-07-03 23:52

ans, hvorfor skulle det ikke være det ?? man kan som regel se hvis der er fusket lidt i billedet....

Det kender Karina (kunstneren) vistnok lidt til *G*, medens kogekonen som det gik udover ikke just var begejstret. , men det er jo en anden historie.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-07-03 23:52

Jeg tror solgaard mener denne her.
http://www.mobildebat.dk/

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 23:52

hehe melander og hans kakaofulg så er der noget galt den kommer altid...

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 23:53

nemlig emesen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-07-03 23:55

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-03 23:56

Et billed er et billed, men det er jo ikke til at vide om det er en onkel eller tante!

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 07-07-03 23:57

solgaard, hvis det står nederst i indlægget under dette navn her så ja. Ellers ved jeg ikke hvilket indlæg du mener, så må du give mig en direkte link, så jeg kan se den.

Jeg skriver kun admin under de indlæg, hvor jeg er det...det er på nedenstående domæner :

yff.dk
findsvar.dk

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-07-03 23:57

Indforstået - det andersjensen alias Zonker alias Mogens alias whatever snakker om her ""Det kender Karina (kunstneren) vistnok lidt til *G*, medens kogekonen som det gik udover ikke just var begejstret. , men det er jo en anden historie.""

- er et manipuleret billede af Ram2 som jeg stod for - jeg satte Rams hoved på en kvindekrop og det var sjov mens det stod på i al hemme´lighed, men hemmeligheder ødelægges som regel desværre af forsmåede mennesker der bare skal sladre - ikk`Mogensemand

- men Ram blev heldigvis ikke sur.......

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-07-03 00:00

-->andersjensen

er det dig..?? http://www.mobildebat.dk/profile.php?mode=viewprofile&u=2

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-07-03 00:04

nu skriver jeg altså et tip om det billedehalløj for jeg synes det er sjovt...! jeg ved godt tippet er skrevet før men jeg tror ikk det er det de fleste leder efter men så kan de se det nu hvis de kigger 25 seneste.!

anyways giv det bare nul stjerner billeder er sjovere for mig en point..

nå lige et sidespring..

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 08-07-03 00:05

solgaard : Nope den kender jeg intet til, hvis det er den emesen omtaler ?

karina : på ingen måde. Jeg er ikke forsmået. Det er tiden for kort til. Men synes nu historien stadigvæk har sine morsomme træk.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-07-03 00:09

Yes nu kan jeg vist roligt gå i seng - dagen ser ud til at være (lidt) reddet.
Eyvind.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-07-03 00:09

--> andersjensen ok jeg gav dig ellers lige et link men hvis du ikke kender den side emesen omtaler så er det nok ikke dig - det var ærgelig.. skulle ellers lige snakke med ham uden om mobildebat..

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 08-07-03 00:11
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 00:16

solgaard -> 5 stjerner.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 00:17

ans -> det var dig der begyndte... Så lang tid ka' det ikke ta' i PhotoShop

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-07-03 00:18

har ikke icq mere er det din icq eller hans..?

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-07-03 00:19

--->molokyle ja tænkte nok at det var dig

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-07-03 00:24

ups.. forsøgte også at lægge et billede ind, og zonker, du må godt slette det, for med den størrelse den har spyttet det ud i æder det vist en skrækkelig masse plads.. ydermere glemte jeg også at omdøbe det (ved ikke engang hvor jeg skulle have gjort det..!) Undskyld ulejligheden..
Mvh Christina Skingur

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 00:25

Det må jeg se! VENT med at slætte skinken

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-07-03 00:26

--->skingur

billedet virker ikke jeg har lige kigget.. kan du ikke ligge et nyt op?? jeg har også kommet til at ligge to op da jeg også glemte at rename..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 00:27

Ok. meget grønt. Mere end på Island !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-07-03 00:27

nå, nu har jeg da fået det omdøbt, men hvordan får jeg det ned i en fornuftig størrelse?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-07-03 00:28

grønt er godt for øjnene

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-07-03 00:30

gid jeg kunne hjælpe aner intet om sådan noget mit kamera er så dårligt at de ikke bliver større..

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 00:30

hmmm har ikke lige læst alle indlæggende igennem, men kan da fortælle at jeg er 18 år (fyldte sidste lørdag...weeee), bor på amager, og lever livet som det nu kommer til mig. om lidt har jeg upæoaded nogle billeder af mig på min hjemme side.....vent lige 5 min

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 00:30

skingur -> Joe... det virker fint nok.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-07-03 00:31

Til Molokyle:

Det var mig der begydte, men det er kørt på et sidespor. Min utopiske tanke var et møde face to face. Hvilken identitet ville brugeren tage?

mvh ans

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-07-03 00:33

--->ZeroXP

følg linket og smid et billede op her så kan du også se oz andre: http://www.kandu.dk/dk/tip/4480

bare følg tippet..

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-07-03 00:33

tillykke forresten ZeroXP

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 00:35

skinur det skal du gøre i f.eks. paint, inden du uploader det. Åben det i paint, vælg menuen billeder, vælg punktet stræk/vrid, og skriv hvor mange procent af den originale størrelse billedet skal være. Gem det under et andet navn, så vis du en dag skal bruge det store, også har det

/ZeroXP

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 00:36

ans- > Det kan vi da godt, men vi er kun 4 der har givet tilsagn og geografien ??? Hvis vejret er godt har jeg kun badeshorts på........Grønne. Min ID er vist på højde med min IQ.

Men, det går da meget godt med portrætterne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 00:37

mange tak solgaard

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-07-03 00:38

hej zero.. så dit indlæg for sent, men nu ligger det da (skulle gerne ligge!)som "skingur". Det lille lodne dyr er gravhunden Gandalf.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 00:40

uffe 29 er vokset

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 08-07-03 00:41

Så fik jeg da også opdateret....

Den som jeg allerhelst gerne så et billede af er nok RAM2.......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 00:42

Kan man også lægge *.tiff ind ? De fylder RIGTIG meget.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-07-03 00:42

men ans..mht. dit oprindelige spørgsmål forstår jeg det nok i virkeligheden ikke.. jeg skifter da ikke identitet herinde.. jeg er stadig bare mig, omend jeg oftere formulerer mig verbalt end skriftligt IRL!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-07-03 00:44

nej det er kun givet 10MB til ALLE billeder tilsammen eller det kan du jo sådan set godt men då fylder det jo det hele.. dit billede er da også godt nok..

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-07-03 00:44

he he uffe.. det har jeg osse tænkt på!
(jeg har i øvrigt også tænkt på, hvorfor du har lagt et tip ind om glidetøjler under heste?)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 00:45

Jeg har lavet 250 point imedens. ÆvBæv...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 00:45

skal da nok lige følge tippet, men i mens, så kig på www.brunk.tk (bare luk de to po-up's), og vælg så menu punktet "mig selv" (enkelt klik er nok), i kan også kigge videre på siden, men pas på, den er lidt fyldt med bileder der aldrig skulle have set dagens lys

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-07-03 00:45

-->uffe29

ja det gad jeg F***** oz godt..!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 00:47

solgaard -> Jamen, så lader vi det stå. Jeg øjner allerede store 'probs' med dette project.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 00:49

ZeroXP -> Flotte scriptfejl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-07-03 00:51

Ram2 har været der engang - han var portrætteret på Bakken.
Men desværre har han pillet billedet ud igen.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 08-07-03 00:52

Ligner jeg ikke en der er "til" heste da

Jeg har da også lavet dette tip http://www.kandu.dk/dk/tip/2481 selvom jeg ikke har prøvet at dyppe sjoveren i det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 00:52

Har diskuteret politik med ram2 hele dagen. Ram2 er nok træt nu )

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 08-07-03 00:52

Tak for svaret beckski.

Du førte tråden videre.

4 ud af så mange kandubrugere, der ville mødes face to face, det var ikke mange.

mvh ans.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 00:55

ok script fejl, emn jeg retter noget lige nu. men hvad er det lige du er faldet over da, så kan jeg rette det

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 00:59

så har jeg rettet en billed fejl, den med mig i juletrae....opdater siden og se billedet......hvis der da er nogen som gider det????????

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 08-07-03 01:03

Jeg er ikke meget til heste, og har rent faktisk kun redet 2 gange......
men tippet http://www.kandu.dk/dk/tip/1541 som iøvrigt er mere end 1 år gammelt, er efter opfordring fra min daværende dejlige forlovede

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 01:09

hmmm her blev lidt dødt synes jeg.....sover alle

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-07-03 01:10

-->ZeroXP hehe har set det.. nice nok lavet..

store eller lillesøster hehe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 01:12

skingur -> Det der med identiteten vil jeg give dig 100% ret i. Jeg kan simpelthen ikke være andre end den jeg er.
Det skulle da lige være <Elykolom>, men det er jo bare den anden side af mig. Kryptisk? Et Alter Ego om man vil, men stadig : MIG.

ALLE -> Det var sgu hyggeligt at se jer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 01:46

tænkte på at orette en ny tråd, denne er lidt tung at opdatere

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-07-03 06:17

Hej Ans m.fl.

Når du ikke har set mig før nu på denne tråd, er det fordi , at dit sp. har været drøftet før, samt din idé med portræt udstilling har været forsøgt, som du nu allerede ved. Men jeg vil nu alligevel bidrage med min mening om portrættering af brugerne, samt zonkers tilstedeværelse på Kandu

Du skriver, at du danner dig et indtryk af, hvordan sp / sv ser ud, som måske er forkert. Ja det er da højst sandsynligt, men det kan vel også være lige meget, hvis du alligevel ikke kommer til at se vedkommendes portræt, hvad der er mest sandsynligt for de flestes vedkommende.

Min personlige holdning til, at jeg ikke synes det er nogen speciel god ide at sætte billeder ind
er, at netop den form for kommunikation, menings og holdningsudveksling der kendetegner Kandu konceptet, gør at de fleste udtrykker sig på en given måde. ”Anonymiteten” gør at man gebærder sig anderledes, end hvis man var kendt. Selvfølgelig gør et billede ikke, at man bliver ”kendt”, men det fjerner lidt af den omtalte anonymitet, som jeg synes giver den specielle nuancerede udveksling af holdninger og meninger, som jeg godt kan li’.

Der er én i tråden, der mener at vi måske ville ”tale” pænere til hinanden, hvis der blev sat billede på sp / sv. Det ville vi højest sandsynligt, og dér mener jeg, at vi mister den facet, den ekstra dimension, som gør Kandu til det specielle medium som det er.
Hvis alle kendte alle, ville kommunikationen til forveksling ligne den vi har alle andre steder, hvor vi færdes i samfundet, og så er den jo ikke mere så speciel.

En grund mere til at jeg var tilbageholdende er, at jeg ser at dette zonker monster, på trods af at Kandu, på kraftig opfordring fra adskillige brugere, har smidt ham ud i hoved og røv. Han har utrolig svært ved at forstå, at Kandu-brugerne har fundet ham uønsket. Antallet af klager over zonker, var i antal og karakter nok til at Kandu ledelsen tog det seriøst, og føjede brugerne i deres ønske – Smed ham ud fra Kandu.

Nu benytter han sig af, at der er en del nye Kandu brugere, som ikke har kendskab til hans sociopatiske adfærd. Charmerende som han jo kan være, lister han sig ind, for derefter stille og roligt at falde over i sin vante rolle, som den opblæste, navlebeskuende, bedrevidende nar han er.
Han praler åbenlyst med sine evner til at omgå systemer, og huserer lystigt på Kandu under forskellige aliasser, på trods af, at Kandu har spærret hans IP-adresse.

Ved at kommunikere med ham, er I med til at undergrave den beslutning, som Kandu på opfordring af brugerne, har taget. Det vil således fremover formentlig være sværere at overtale Kandu til at ekskludere personer med den sociopatiske adfærd som zonker – her, andersjensen, har fremvist.

Nogle gange skal man lige over hegnet, for at sande, at græsset er grønnest på hjemmebanen. Dette skete også for nogle brugere på Kandu, som hoppede på zonkers ide med at udkonkurrere Kandu,
med hans hjemmestrikkede site ”Findsvar”. Han havde svært ved at fordøje den ydmygelse det var for ham, at blive bortvist fra Kandu.

Han virkede i starten aldeles tilforladelig, men han fandt hurtigt sit sande jeg, og resultatet var selvfølgelig, at de fleste tidligere Kandu - folk i løbet af en måned forlod ”Findsvar” udelukkende på grund af hans væsen. Hans optimistiske drøm om at ”Findsvar” snart ville dræbe Kandu, er fuldt forståeligt bristet, som den sæbeboble den var.
Nu sidder han ensom med sit site, og har ikke nogen han kan manipulere med, eller blære sig for, og søger som det selskabsmenneske han er tilbage til det Kandu, som han var så stærkt utilfreds med.

Et glimrende eksempel på hans sociopate adfærd kan ses i hans forsøg på at ”fucke” noget op i forbindelse med det billede der på et tidspunkt var af mig på ”Findsvar”.
Med klar adresse til mig og Fnollerpigen, forsøger han via nye brugere at hævne den forsmåelse det var for ham, da vi og andre simpelthen skred fra hans egocentrerede, diktatoriske styreform på han ”konkurrerende” site.
Det er rigtigt, at der figurerede et manipuleret billede af mig, og at jeg var irriteret over det, fordi jeg ikke vidste hvad det drejede sig om. Da jeg fik fortalt den rette sammenhæng, kostede det mig en griner, og jeg skal da også sige at det var glimrende udført.

Afslutningsvis vil jeg sige, at han med sit åbenlyse praleri om, hvor dygtig han er til at omgå div. systemer så glimrende illustrerer, at man rolig kan have mistillid til alt hvad han har med at gøre.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-07-03 11:23

Til Ram

Nu har jeg læst dit indlæg.
At mit spørgsmål har været stillet tidligere var jeg ikke klar over. Det er jo noget af en jungle at komme igennem tidligere stillede spørgsmål. Som ny bruger (01-06-03) må "gamle" brugere finde sig i at spørgsmål bliver gentaget. Andre nye brugere kan måske bruge det til noget.

DET VAR IKKE MIN IDE MED EN PORTRÆTUDSTILLING.

Jeg havde den utopiske tanke at kandubrugerne kunne mødes face to face. Det ville så være et spørgsmål om hvor mange kunne komme. Det ville ikke være det antal af brugere, som er registreret, da nogle af brugere har flere brugernavne. Jeg ved ikke om du kan følge mig. Men jeg stillede spørgsmålet, da der i den seneste tid blandt nogle brugerne har været en del kønsskifteoperationer. Jeg er nu blevet klar over at det er noget, der sker generelt.

sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-07-03 11:51

>Ans.

Jeg kan godt se, at du blot foreslog at vi skulle ses. Jeg har ikke læst godt nok - Sorry.
Men i øvrigt kan jeg godt forstå, at nye ikke altid lige kan finde ud af, om det de bringer på bane har været fremme før. Ofte er det drøftet inde i en tråd, evt. med et helt andet emne som overskrift.

Personligt tror jeg ikke på ideen med at mødes, men det skal sandelig ikke forhindre dig i at foreslå det. Kan du få det op at stå, er det da ok for dem der deltager.
Meeen så skal du tænke på, at Kandu måske har over 80.000 medlemmer, selv om nogen af dem nok, som du skriver, er gengangere.

Det ku´' blive noget af et træf - på str. med en Roskildefestival

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-07-03 12:02

Til ram!

Melem linierne er der en snert af ironi. Det var også derfor jeg kaldte det en utopisk tanke. Jeg ved godt at det ikke kunne lade sig gøre.

At kandu har over 80.000 medlemmer er måske rigtigt, men ikke 80.000 brugere.

sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 08-07-03 19:22

www.kenderdu.dk er evt ledigt

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 12-08-03 20:16

Synd at Rams historie igen og igen IKKE fortæller hele sandheden....

Spørg Emesen, Rfou, andersjensen m.f.l. herinde de kan bekærfte det jeg skriver, så at Ram hele tiden forsøger sig med sine halve sandheder er jo synd...

Ram fortæl dog at du fik ety los i rumpetten fordi du svinede folk til med de værste gloser, som er set i lang tid.... Når man kalder folk PIKSPILLER og det der er værre, ja det er dine egne ord, så beder man altså om et los i røven.

Og når man samtidig IKKE følger de henstillinbger der kommer 4-5 gange og der er givet flere advarsler som overhøres, ja så får det konsekvensen.

Faktum er at du blev gået og ikke forlod det frivilligt.... Det er der flere herinde der kan bekræfte....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-08-03 21:23

Og denne dysfunktionerede sociooat - lystløgner andersjensen, fortsætter sin masturbation for åben skærm.

http://www.kandu.dk/dk/spg/18393#170189 9/7-03 kl.11.52

[citat]
Flere mennesker som Ram2 kender ved godt at grunden til at han fik et los i RØVEN……….

og efter 3-4 advarsler skred Ram, da han ikke kunne få ret, vi gad ikke hans tilsvining . Sådan er den historie selvom om Ram hele tiden drejer den i alle mulige retninger for at få ret.
[/code]

1. Fik et los i røven
2. efter 3-4 advarsler skred Ram

Det hænger rigtig godt sammen hva? – fjols.
Men når man har røv i begge ender, er det jo ikke nemt at vide hvilken der skriver hvad.

Nu har ”Admin” på ”findennar” lagt dette tip ind på Kandu: http://www.kandu.dk/dk/tip/4828

Det er nok småt med søgningen til ”Kloge Åges hjemmeside. Det kan jeg den onde lyne mig godt forstå, og jeg er åbenbart ikke den eneste.
Hvor må det være pinligt for ham, at han er nødt til at annoncere for sit skod site på Kandu, om hvis brugere han mener er dummere end gennemsnittet (af hvad). Aiii hvor er det lavt.

Meget kan der siges om Kandu, men findennar når ikke Kandu til sokkeholderne. Mage til rodeforretning skal man lede længe efter. Gennemsyret af ”Admin”. territoriale afpisning i alle ender og kanter, er der en konstant ”Big Brother” overvågning, og den der vover at afvige fra ”Guru - Admin” holdning og mening, får det klassiske ”Jeg alene vide” los i røven.

Det aflæses også tydeligt på brugertilvæksten og antallet af indlæg. ”Admin” står alene for ca. 50% af samtlige indlæg siden skodsitet startede. Brugertilvæksten har været ca. 30 inden for de sidste 5 mdr. - så med den fart er sitet vel oppe på 1.000 om 12 - 15 år. Så mangler der kun ca. 89.000 før "Findennar" er på højde med Kandu. Svarer rundt regnet til 1236 år

Det forudsætter selvfølgelig at tilvæksten er lige så intensiv som hidtil

Tænk hvis Kandu var lige så emsig. De har dog tillid til deres brugere, på trods af at de bliver røvrendt af en nar som andersjensen – alias zonker, knaldhætten, anderumpen, hansandersen22 m.fl. som de har smidt ud i hoved og røv flere gange