/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
manual
Fra : anuarak
Vist : 209 gange
100 point
Dato : 19-02-24 12:21

jeg har 2 OMNIK invertere på mine solceller - nu kræver OMNIKPORTAL at jeg ændre mine tilgang til dem og det kræver at jeg skal ændre intdillingerne i inverterne - jeg mangler en manual til at få muligheder til det -- er der nogen der har en sådan ???

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-02-24 12:25

Mon ikke du kan finde noget her: https://www.omnikportal.net/

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 19-02-24 12:53

marken84 -- jeg har skrevet til omnikportal men de har ikke svaret

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-02-24 13:17
Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 19-02-24 14:26

Hvis beskeden kom med mail så vær sikker på at mailen er ægte!

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 19-02-24 14:44

Hej Klaudi de ser ud til at være den - en skam den ikke er på dansk - mit engelsk er LIDT rusten - kigger den lige igennem

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 19-02-24 14:50

Klaudi - det jeg søger er at få internetforbindelse til omnikportal´s hjemmeside - det skulle være muligt at fo kontakt med inverter over en computer og derved rette adressen til omnikportal
de har ændret deres PORT og beder om at rette inverteren til

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-02-24 15:11

Det eneste jeg lige kan finde i manual er på side 34 og det er ikke meget.

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 19-02-24 15:32

Hej Klaudi -- jeg siger tak og lukker

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 19-02-24 16:34

Var så lidt, du har nu ikke lukket spørgsmål endnu!

Du må prøve at kontakte dem igen.

Godkendelse af svar
Fra : anuarak

Dato : 19-02-24 16:59

Tak for svaret Klaudi.