/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Home and student
Fra : lukas2502
Vist : 212 gange
200 point
Dato : 31-01-22 18:25

Jeg har på min ene pc Home and student 2007, og på en anden Home and student 2019. Da der opstod problemer med 2007, købte jeg 2019 og fik den igennem. da jeg ville bruge den så det hele anderledes ud. Ingen Home and student men et program som hedder Neat Office, som opfører sig helt anderledes. jeg kan godt se det arbejde jeg har lavet med 2007, og kan også lave ændringer der. men der er ingen Ikoner med Word og Excel kun Neat Office. Jeg har sikkert gjort et eller andet forkert under installationen, kan det ændres?

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 210 point
Dato : 31-01-22 18:32

Du har jo downloadet den gratis version der hedder:
Neat Office is the free office software in 2019 - an alternative to Microsoft Office (Word, Excel & PowerPoint). It is a powerful office app that is fully compatible with Microsoft Office (Word, Excel & PowerPoint), PDF, Google Docs, Sheets & Slides, and WPS document format.

With Neat Office suite, you can view & edit a wide variety of formats

Hvis du vil have den rette Microsoft Office udgave skal du afinstallere det du har og betale for en Office pakke her:
https://www.productkeys.dk/

Kommentar
Fra : clou

Dato : 31-01-22 20:01

Har ikke prøvet den du beskriver, men vil da “ofre” pengene på en nyere version end 2007 udgaven - jeg har købt 2016 versionen her: www.productkeys.dk - de har nogle gode tilbud.

Clou

Godkendelse af svar
Fra : lukas2502

Dato : 31-01-22 20:02

Tak for svaret webm. Jeg havde allerede købt en "nøgle", men det var meget omstændigt med Microsoft at få det til at virke, og dermed også skævt. Da jeg heldigvis ikke havde slettet mailen med nøglen fik jeg installeret det uden ekstra omkostninger.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 31-01-22 22:01

Ja, man skal lige holde tungen lige i munden, men hvis noget ikke virker,
er de klar til at sende en anden 'nøgle' det har jeg været ude for.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 01-02-22 08:31

Citat
Tak for svaret webm. Jeg havde allerede købt en "nøgle", men det var meget omstændigt med Microsoft at få det til at virke, og dermed også skævt. Da jeg heldigvis ikke havde slettet mailen med nøglen fik jeg installeret det uden ekstra omkostninger.

Godt det lykkedes.
Jeg forstår bare ikke du har haft så svært ve4d at gennemføre installationen.
Jeg har da købt en hel del hos https://www.productkeys.dk/, og jeg synes da der hver eneste gang har været en god beskrivelse i den E-mail man får, både, hvordan man downloader og installerer og efterfølgende aktiverer produkterne. , men godt du fik det til at virke.