/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
E-mails.
Fra : Mosebaek
Vist : 323 gange
200 point
Dato : 08-04-20 20:22

I forbindelse med nedenstående spørgsmål vedr. Medion notebook:
Jeg skal have installeret Google Chrome, og dermed Gmail på Medion notebooken.

Jeg har jo en gmail adresse på min Win10 pc. Kan den også bruges på Medion`en ??
Eller skal der laves en ny login. Jeg har prøvet med en ny adr. på Medion, men den vil gmail ikke godkende.

Med andre ord: Kan man bruge samme gmail adresse, på to forskellige pc`er ???
Og, modtages mails så på begge pc`er.

M.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-04-20 20:27

Du kan sagtens have den samme mail på flere PC'er, om det er smart er en helt anden sag.

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 210 point
Dato : 08-04-20 21:09

Jeg har flyttet til flere PCére gennem årene, og har beholdt samme Gmail adresse - uden problemer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-04-20 21:59

Jeg kører flere pc-er med samme mail samtidig.

Du bør kunne hente en google chrome brovser hos medion " play " ( trekantet pil )

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-04-20 22:47

Det kan da også sagtens lade sig gøre. Jeg køre selv samme mail på flere enheder. Jeg køre dog ikke med pop3 eller imap, som på sigt kan give rod i sine mails da man kan ende med flere version er sin indbakke.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 09-04-20 07:57

Bare husk at give tilladelse til at have flere enheder med samme mail, ellers lukker Google sikkert for din mail, da de tror at det er et hacker angreb.
Det får du automatisk en besked om i din indboks.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-04-20 14:20

Citat
Med andre ord: Kan man bruge samme gmail adresse, på to forskellige pc`er ???
Og, modtages mails så på begge pc`er.

JA

og

JA - hvis du i google >indstillinger > tillader " synkronisering "

Den vil så også slette begge steder når en mail slettes på den ene.

Spørgsmål: kan du komme på internettet med den Medion notebook

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 09-04-20 14:46

Det er jo ikke et spørgsmål om det er den "ene" eller den "anden", for der er kun én mailadresse.

Hvis du med den "ene" eller den "anden" mener PC, så er det korrekt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-04-20 14:48

PC ------------------------------------ ja

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-04-20 14:51

Bille - det kan man også med flere mails, som endda kan have en helt femte svaradresse som ikke engang behøver at være gmail.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-04-20 18:06

Citat
Spørgsmål: kan du komme på internettet med den Medion notebook

Det kan jeg sagtens. Der fulgte en mini dvd med, med det nødvendige.

Men.....den viser ikke web sider korrekt. Mangler nok noget opdatering, som måske ikke længere findes på Win7.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-04-20 18:43

Microsoft har ikke mere noget til win 7
Måske kan dette gratis program tilføje nogle drivere:
https://www.iobit.com/dk/driver-booster-pro.php?AFF=96594&__c=1&b

rul ned og vælg den grønne gratis download
hent > installer > kør den

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-04-20 17:14

Tak for svaret Bille1948. Kort og klar svar, det kan jeg li`.
Ikke at forklejne en mere uddybende redegørelse, som kan være frugtbar.

M.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-04-20 17:56

Tak for point