/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Point til ans for spørgsmål 17854
Fra : srhansen
Vist : 547 gange
100 point
Dato : 01-07-03 20:45

Hej ans her er halvdelen af pointene for din fine besvarelse af:

http://www.kandu.dk/dk/spg/17854

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 01-07-03 21:17

srhansen

Takker.

Jeg vil stadig påstå at vi i 1956 ikke havde forvalgsnummer.

sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 01-07-03 21:24

Hej ans

Jeg skrev en kommentar til netop dette ovre i det oprindelige spørgsmål. Jeg citerer lige så slipper du for at købe spørgsmålet

Citat
Jeg kan ikke udelukke du har ret. Jeg var selv kritisk med dette årstal, men dertil svarede den venlige dame, at jeg blot kunne komme ind og besøge dem, de havde stadig telefonbøgerne fra dengang. Jeg kan også have hørt forkert, men det tror jeg heller ikke, jeg noterede nemlig samtidig med at vi talte og på spørgsmålet om at det virkelig havde strukket sig over 30 år svarede hun ja, hvis man tager det nordsjælandske område med , som du selv var inde på. Jeg har stillet spørgsmålet på usenet i gruppen dk.teknik.telefoni den 28/6 og det var der man rådede mig til at opsøge telefonmuseet. Bare så du ikke tror jeg har kigget dig i kortene :-D

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : srhansen

Dato : 01-07-03 21:25

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-03 22:21

jeg tror ikke at du har kigget mig i kortene. Men tror du ikke at hun har tage fejl af årstal. Hvis du nu træker 30 fra 2003, så bliver det 1973. Det er ca. det årstal, som jeg mener at vi begyndte med at gå over til forvalgsnumre.

mvh ans

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 01-07-03 22:56

Du har muligvis ret, det vil jeg bestemt ikke afvise, men de 30 år var jo fra 56 -> 86, hvor den sidste kreds i nordsjælland slap for at ringe 03 (tror jeg det var) ved lokale opringninger.
Hun kan jo tage fejl, som alle andre eller have sagt forkert.

mvh srhansen