/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Jeg vil ha’ en sober gratis nyhedsavis
Fra : ingelein
Vist : 371 gange
100 point
Dato : 08-08-18 11:42

Altså ingen Nyheder om hvor mange mænd/kvinder folk går i seng med, får lavet større bryster, render fra- og til hinanden og alt det ævl, som kaldes BREAKING NEWS. For hulen da, Danmark må da kunne stable en ordentlig nyhedsformidling på benene uden alt det skriveri om ukendte, der vil være kendte på død og djævel kom herut!
Det må da kunne lade sig gøre??? Kan man virkelig kun få folk til at læse nyheder ved at krydre artikler med bryster og røve?
Jeg ved godt st jeg kunne holde flere aviser som
Kristeligt Dagblad, Information og Politiken, men jeg er kun interesseret i “oplysende artikler” , som har betydning for almindelige danskeres hverdag. Hvor finder jeg det?
Desværre er jeg slet ikke målgruppen for de kulørte aviser. Kan desværre kun prale med een eneste sexpartner i hele mit 77 årige liv..... og se, det synes jeg er noget at prale med, dog ikke i offentlige aviser. Det kan lige gå her. ......... jeg lukker for BT og BILDZEITUNG på min Ipad nu.
Tilbage til mit spørgsmål: Har vi brug for en sober landsdækkende nyhedsformidling?
Ingelein

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-08-18 16:50

Intet er gratis, også for aviser findes der aftaler om skjulte indtægter...

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 08-08-18 19:08

Katakrese, det har jeg lige prøvet på det sitet NETDOKTOR. Jeg har et godt råd til kvinder, som sveder under brystet og ville linke til en side, hvor man kan købe et svedbånd i et lækkert materiale, som holder huden tør. Men nej, nej, der må ikke gøres reklame...... der er forbeholdt de firmaer, som annoncerer. Så tag endelig ikke fejl af NETDOKTOR.
ØV, hvor sørgeligt at folk skal købe skrap medicin i stedet for at bruge et ganske effektivt, billigt og naturligt hjælpemiddel.
Så ja, der skal tjenes på alt via reklamer. Jeg var bare naiv.
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 08-08-18 19:09

Hvem filen har skrevet katakrese i mit svar..... nu går jeg da vist i krise!
Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-08-18 21:17

Citat
Hvem filen har skrevet katakrese i mit svar..... nu går jeg da vist i krise!
Ingelein
tror du ikke bare det er varmen/ sveden?

Citat
Så tag endelig ikke fejl af NETDOKTOR.

Der er BEDRE svar herinde, men man skal passe på med at følge en HEL DEL af dem.
Har selv spurgt om råd på samme side - og fundet det totalt ubrugeligt? mon det er læger eller en ? brevkasse ANNO 1930.

Citat
hvor man kan købe et svedbånd i et lækkert materiale, som holder huden tør. Men nej, nej, der må ikke gøres reklame.....

Øhhhh, selv jeg sveder (hankat) og har en meget HVID stribe? der ikke kan blive brændt af solen, men hvad har det ? med en sober avis at gøre?
Du kunne jo ligge det på din egen side/ andres forums, og tro mig?/&#= det bliver læst før eller siden.
kandu er efter hånden ved at komme sig, efter mange år mis-rygt.
Og ligger godt i TOP med søgemaskiner, især Google.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 09-08-18 21:46

Mig selv....vi kom jo ind på at aviser blandt andet lever af annoncekroner og så kom det bag på mig at NETDOKTOR også lever af annoncekroner, så alle anbefalinger, der ikke skæpper i NETDOKTORS kasse er reklame, som de ikke har en s.. ud af, så blæse være med at det lige er svaret på et spørgsmål fra en fortvivlet læser..... endda mange.
Ingelein

Accepteret svar
Fra : JanusN

Modtaget 100 point
Dato : 14-08-18 09:03
Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 24-09-18 19:18

Tak for svaret JanusN. Om jeg kan bruge den nævnte side, ved jeg ikke, men den var ny for mig.