/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
facebook håndtering
Fra : denevigeuheldige
Vist : 180 gange
50 point
Dato : 26-04-18 18:13

Er begyndt at arbejde med mediet da jeg har nogle annoncer som jeg gerne vil have formidlet men også er blevet medlem af nogle grupper og ikke mindst oprettet min egen gruppe. Jeg tror jeg er nogenlunde inde i de fleste muligheder da der generel er gode forklaringer på nettet, men jeg er i tvivl om hvor vidt man kan nå ud til flest brugere i dette her land med budskaberne? Hvilke af nedenstående vil I mene er bedst?
1) Jeg opretter en offentlig gruppe og beder folk dele mit budskab.
2) Jeg opretter annoncen på min egen væg og gør den offentlig.
3) Hvordan kan en admin evt. tilføje en deleknap i sin lukket gruppe så medlemmerne i gruppen kan dele?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 26-04-18 19:38

Du går ind og læser her og så bestemmer du dig for hvad du vil og hvorfor...

https://www.facebook.com/ads/manage/powereditor/creation?act=35260144