/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Påmindelse Outlook 365 online
Fra : Brassovitski
Vist : 313 gange
200 point
Dato : 13-10-16 10:03

Hej
Hvordan sætter man en påmindelse i Outllook 365 (browser udgaven)? Så vidt jeg kan se er der kun faste intervaller, så som "i dag", "i morgen"....., men ikke mulighed for at sætte en bruger defibneret dato. Findes der en løsning på dette?

Jeg har fundet følgende på engelsk, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget der hedder noget i retnming af "Quick Steps", i min Outlook.
Citat
Anyway Here is what I did:
First create a Quick Step:
Right click on an email in the inbox list and select Quick Steps > Manage Quick Steps
Click on the New button and select Custom
Give it what ever Name you Like. I called mine 'Add Reminder'
For the Action I selected Create a task with attachment
Save
Now I can just right click on an email in the list and Select Quick Steps > Add Reminder
The Add task is displayed using the email subject as the header
Simply Tick the Reminder check box, choose the date and time and save.
Works for me. The reminder pops up and I can dismiss or snooze etc.
The Add Reminder quick step also displays at the Quick steps box at the top of the form so its a single click

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 13-10-16 16:05
Godkendelse af svar
Fra : Brassovitski

Dato : 18-10-16 13:49

Tak for svaret mig-selv. Jeg har kigget på en hel del af søgeresultaterne, så der er åbenbart ikke andre muligheder iden dem der er indbygget. Der er ikke en 'Custom' mulighed.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 18-10-16 13:50

Hvad er et "Quick step" i den danske udgave af Outlook 365 online?