/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
Fejlagtigt regnestykke og udelukkelse
Fra : svendgiversen
Vist : 654 gange
25 point
Dato : 05-07-16 19:32

Jeg prøvede forgæves at svare på spørgsmålet om isolering af den ubekendte X,
nogen sagde, at A ligesom B også måtte være nul.

Før kloge Transor kom med det rigtige svar.
B er nul, A kan antage alle værdier og man kan ikke isolere X.

Men hvorfor må jeg, der har arbejdet med matematik i over 60 år,
ikke svare på dine spørgsmål, kloge dobbelt Peter?

Hvad har jeg gjort der har generet dig??

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-07-16 20:05

hvis vi nu bare skriver: ax =ax +b, kan du så bedre overskue det Peter?

Jeg er kun 3-4 gange i løbet af 12-14 år blevet udelukket fra at kunne svare på spørgsmål,
og det var meget mere alvorlige problemstillinger end denne sikkert forkert skrevne ligning?.

Hver gang har andre hjælpsomme kandu brugere overbevist spørgeren om
det forkerte i at udelukke mig. Håber også det sker denne gang??

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 35 point
Dato : 05-07-16 20:18

Ja, guderne må vide hvorfor du skulle udelukkes, du generer jo aldrig nogen.
Men jeg kan da sende dette link til Peter, for at se om jeg også bliver udelukket.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-07-16 20:55

Tak Palle, men jeg er ikke sikker på det hjælper?

De unge kandu brugere har ikke den samme pli, som vi havde før i tiden.
De kender nok ikke engang ordet, og slet ikke Emma Gad??

Og adgangen til kandu er jo heller ikke, hvad den har været.

Men et par ting er stort set uændret, her matematik,
og så Newtons anden lov, dog med modifikationer nær lysets hastighed.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-07-16 20:59

Mennesker er nu en mærkelig ´genstand´, nogle kan ikke tåle sandheden og andre..slår ihjel for??

Havde du været et dyr, så havde du fået en ´pote´ og så ellers gode venner igen.

Det kan jo være at vedkommende bare ville udelukke dig fra det ene/ første spørgsmål - men så er kommet til at bruge blacklisten i stedet for.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-07-16 21:02

Citat
samme pli,

Tror næppe de kan stave til det, eller noget der findes i de unges opdragelse, hverken hjemme eller andre steder - opdragelse starter i hjemmet men ødelægges i skolen

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-07-16 12:53

Tak for svaret pallebhansen.