/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Nu er kandu under al kritik
Fra : svendgiversen
Vist : 371 gange
87 point
Dato : 16-06-16 20:03

Jeg er en af de ældste kandu brugere,
og har gennem årene fået megen hjælp på kandu, men

på det sidste har jeg oplevet, at når jeg har brugt timer på at svare på spørgsmål,
så er kandu nede, sidst for mit vedkommende, hele to gange her til aften...

Lige nu har jeg behov for under slægtsforskning at finde min kones mors lærer Skyum på Mors.
Det er der mange andre der kan hjælpe med på nettet, skal vi virkelig finde alternativer?

En meget skuffet Svend

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 97 point
Dato : 16-06-16 20:37
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-06-16 20:43

Eller lærer A. C. Skyum
Side 63

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-06-16 20:47

Ham har jeg fundet og vi kan da, trods kandu svigt, godt tage den herfra,
men min kones mor er født i 1918, så han er nok lidt for gammel til at være hendes lærer?

Ellers drejer dette spørgsmål sig mere om vi stadig kan hjælpe hinanden via et svigtende kandu?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-06-16 20:52

Ja, har fåstået ,
Men skyum er mere spændende

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-06-16 21:02
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-06-16 22:17

Tror bare de er begyndt at ´lege´ med reklamer? igen.
Jeg skal klikke mig ind og frem/tilbage flere gange, og det er totalt uholdbart, især for profesionelle Web Designere.

MÅSKE LIDT MERE HASTIGHED på deres server kunne løse problemet.
Som jeg engang har skrevet er det noget der minder om den der kommer FØRST TIL MØLLE bliver lukket ind, resten må vente i KØ

Og så skete det igen - prøver send for anden gang......

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-06-16 09:19

Tak for svaret katekismus.