/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
pakeringsur
Fra : kivi
Vist : 352 gange
100 point
Dato : 18-04-16 17:14

er der nogen her som har gode erfaringer med parkeringsur uden ledning til bilens elnet der findes forskellige så hvad er det bedste

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-04-16 17:27

De er sikkert ret gode alle sammen, kører selv med et batteridrevet ur ParkOne - fungerer upåklageligt...

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 100 point
Dato : 18-04-16 18:32

Og her er så den førende:

http://parkeringsuret.dk/produktet/

Efter en parkeringsbøde fik jeg den som gave og den har nu tjent sig ind...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-04-16 18:36

Som om den skulle være bedre fordi der står Jacob Jensen på den?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-04-16 18:50
Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 18-04-16 18:58

Jeg har selv et andet mærke... Jacob Jensen
Som har svært ved selv at huske at skifte sommer vintertid. Men om det skyldes film i forruden ved jeg ikke... (http://www.firmagaver-deluxe.dk/firmagave_reklamegave/items/jacob-jensen-p-skive-parkeringsskive.html ) Men jeg vil ikke entydigt anbefale denne type...

Men har dog kun hørt godt om dette fra FDM
http://netbutik.fdm.dk/bilen/elektroniske-p-skiver/autoparktime-parkeringsskive.html
Men det er ikke en jeg selv har erfaringer med.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 19-04-16 11:32

Tak for svaret svendgiversen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-04-16 14:14

Selv tak,

og Ja, kvalitet og design koster lidt ekstra...