/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Samtale forum
Fra : bevi54
Vist : 454 gange
250 point
Dato : 23-06-03 23:55

Hvordan laver jeg et samtale forum hvor brugeren spøger og jeg svarer, samtidigt må det der bliver spurgt om gerne blive liggende på hjemmesiden
please hjælp mig

mvh
bevi@pc.dk

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 24-06-03 00:14

Jeg vil foreslå dig at se på denne side der findes meget smart til hjemmesider
www.fullxml.com

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 24-06-03 00:19

tak for dit svar jeg må på jagt for at få en løsning

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 24-06-03 00:28

Kast et blik på denne:
http://www.bravenet.com/samples/humanclick.php
Det er vist sådan en du tænker på, eller hva'?
Jeg har forøvrigt selv brugt den engang, den virker fortrinligt.

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 24-06-03 02:04

Brugeren skal kunne skrive i et felt (nok en roman)
og jeg skal kunne svare på indlæg
det hele skal kunne ses på hjemmesiden
det skal ikke ligefrem være en formmail
er der nogen der har en dansk løsning.

"Kim Marchwitz tak for dit foreslag"

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 24-06-03 07:51

Hvis du har en tæller fra chart, kan du benytte deres udmærkede forum.
Det har jeg også benyttet før, du kan se mit forum her:
http://www.fonager.dk/forum/forum.asp?master_id=6665
Som du kan se er det ikke i brug mere, jeg har bare ikke fået det slettet endnu.
I chart's forum kan alle læse og skrive men kun du kan redigere og slette.
Men som sagt det kræver at du har en chart tæller. Har du ikke det kan du hurtigt og nemt oprette en. Hele molevitten er gratis og på dansk.

Med venlig hilsen
Kim marchwitz

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 25-06-03 01:08

Kim marchwitz
endnu en gang tak for hjælpen. Jeg fandt en løsning indtil videre på ASP4FREE.dk
og det er ud til at virke ganske udemærket.