/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Problem med login
Fra : johanvts
Vist : 376 gange
40 point
Dato : 23-06-03 23:41

Hej

Jeg har et stort problem med mit internet. Jeg kan ikke logge ind på langt de fleste web-side, heller ikke msn. Jeg kender ikke årsagen, men hved at det ikke er firewall eller noget ligende. Jeg får simpelthen en "siden kan ikke vises" ellers jeg kan vente i uendelighed. Måske har det noget at gøre med cookies, men jeg har dog efterhånden prøvet det meste.

Kommentar
Fra : moleman

Dato : 24-06-03 00:10

Det kan godt være din firewall der er problemet. Har du prøvet at deactivere den og så logge på?
Det kan også være at dine sikkerheds indstillinger i browseren er sat for højt.

Held og lykke!!

Hilsen Moleman.

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 24-06-03 00:20

Hvis du kan surfe lidt rundt, må din internetforbindelse jo være iorden.
Man kan forestille sig mange ting, men jeg synes da lige du skal prøve om der måske er spyware på din computer. Klik på dette link:
http://www.xblock.com/download/xclean_micro.exe
og vælg "åben" i dialogboksen. så bliver din pc scannet for disse ting.
Hvis du er bange for at jeg forsøger at binde dig noget på ærmet med dette exe link, kan du nøjes med:
http://www.xblock.com/
Og selv læse dig frem til hvordan din pc kan blive scannet.

Hvis det ikke hjælper, må vi prøve at finde på noget andet.

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-06-03 04:36

Hvis du mangler en spyware-scanner, kan du - ganske gratis -
hente en her: http://www.spywarefri.dk
Vælg "Værktøjer" i menuen til venstre.