/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Langsom kandu
Fra : TEAS
Vist : 367 gange
50 point
Dato : 04-03-16 11:09

Er det hos mig der er noget galt.
Kan du er blevet meget langsomt.
Er der andre der har det problem

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-03-16 11:30

Mon ikke det er din forbindelse der er noget galt med?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-03-16 11:31

Måske du skulle prøve at tjekke hastigheden http://hastighedstest.tdc.dk/

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 04-03-16 11:48

jeg synes også at det varer længe inden man får forbindelse og min hastighed er ca 55

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-03-16 12:20

Jeg har også haft langsom adgang til kandu,
men det går normalt lidt hurtige når jeg kun åbner, sidste indlæg, prøv det...

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 04-03-16 14:08

Jeg har ikke haft problemer før.
Jeg har lige målt hastiheden hos IT borger.
19,64Bits Download og 8,46 Bits upload.
Og det er rigeligt til den lille smule data det drejer sig om.
Jeg ser udmærket film mm uden problemer.
Mon ikke der er en fejl hos Kandu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-03-16 19:11

TEAS, der ar været noget galt med kandu.

Det er først nu jeg kan logge på.

God weekend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-03-16 19:12

ar = har

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-03-16 22:22

Det kom omkring? da Jørgen Rudolf blev slettet af kandu (igen), og med sporadiske små/store server problemer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-03-16 08:35

I går stod der: "Denne webside er ikke tilgængelig i øjeblikket"

TEAS, du er ikke den eneste, der har haft problemer med kandu.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-03-16 12:01

Kandu kører vist ligesom vinden blæser, i går gik der lang tid fra at jeg klikkede på et spørgsmål til siden vistes, i dag kører det som smurt i olie, jeg har ikke set at Kandu ikke var tilgængelig i dagtimerne i nyere tid men om natten kan siden tit ikke vises, måske noget opdatering på serverne som kører om natten

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-03-16 14:37

Men vist igen ingen advi?

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 06-03-16 01:53

Tak jeg var bange for at der var noget galt hos mig.
Nu må Kandu komme med en kommentar.
Det har kørt så godt i mange år.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-03-16 08:13

TEAS, kandu kommer ikke med en kommentar i denne tråd/dit spørgsmål.

Hvis du vil have svar fra kandu, så skal du sende en email til

service@kandu.dk

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-03-16 12:27

"19,64Bits Download og 8,46 Bits upload." ? Så skal det sgu gå meget langsomt. God søndag