/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
beholde eller sælge bøger fra studiet
Fra : slili
Vist : 465 gange
50 point
Dato : 18-01-16 11:14

hej.

jeg har en masse bøger liggende fra mit studie, men er i tvivl om jeg skal sælge dem nu eller vente til efter bacheloren.

Hvad er folks erfaring med det. Får jeg brug før bøgerne senere hen, eller hvad synes folk om det?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-01-16 12:24

De bøger jeg har samlet gennem tiden, har jeg scannet ind på pc - og forsøgt at sælge.

Ved ikke om der er forspørgsel på dine bøger, mine gav jeg til Kirkens Korshær - og et par kom i brænde ovnen en kold vinterdag.

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 50 point
Dato : 18-01-16 17:33

Behold de vigtigste af dem, du vil sikkert får brug for dem i dit kommende arbejde.

Selv har jeg haft megen glæde af at kunne slå tilbage, både i formelsamlinger og fagbøger.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-01-16 18:38

Citat
men er i tvivl om jeg skal sælge dem nu eller vente til efter bacheloren.

Hvornår er den bachelor?

Godkendelse af svar
Fra : slili

Dato : 02-02-16 10:41

Tak for svaret svendgiversen.