/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Lille inge er et fjols.
Fra : Eyvind
Vist : 518 gange
50 point
Dato : 29-12-15 14:57

Lille inge får et svar på spørgsmålet.
Det kan hun ikke bruge......................men finder selv et svar mage til.

Men så bliver hun gjort opmærksom på hvad man må udstille offentligt.

SÅ SKAL SPØRGSMÅLET LUKKES STRAKS...............jeg ville også være flov.

http://www.kandu.dk/spg175276.aspx

Er du ikke et fjols ingenlein.

Facebook er vist til små tøser og gamle K..........

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 29-12-15 15:10

Eyvind, ingelein havde inden da skrevet, at hun ville annullere spørgsmålet, da hun selv havde fundet en løsning.

Godt nytår til dig Eyvind

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-15 15:34

ok Ans

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-15 15:35

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-12-15 15:38

Citat
hvad man må udstille offentligt.

Mig bekendt må man ikke lægge dette på nettet:
Citat
Jeg er ved at lægge en masse gamle skolebilleder op

Mener der er tale om portræt fotos og der skal indhentes tilladelse fra hver person der er med på billederne, før de må lægges på nettet - og slet ikke med navn.

Citat
Du må læse lidt mere om billeder optaget i det offentlige rum!
Ingelein

Billeder taget i en skole er ikke offentligt - og er det fra udflugter og lignende ville jeg stadig være påpasselig med brugen af billeder.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-12-15 15:39

Citat
SÅ SKAL SPØRGSMÅLET LUKKES STRAKS..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-12-15 16:36

Citat
Lille inge er et fjols
Helt enig Eyvind - hun er fuldkommen udenfor rækkevidde.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-15 19:34

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-12-15 19:46
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-12-15 10:12

Ja katekismus - jeg mente nok, at de regler jeg skulle efterleve, da jeg var redaktør af en lille afdeling på en firma-hjemmeside, stadig eksisterer. Viste personer havde givet tilladelse til deres billede blev offentliggjort. Det var frivilligt og alle blev ikke vist.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-12-15 13:28

Jamen, I må da forstå at der gælder helt andre regler for Lille Inge der er helt uden for rækkevidde

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-12-15 17:51

Når man har brug for at stille mere end 30-35 spørgsmål de seneste 3 md, så er det vist ikke studenterhuen der strammer også et rigtigt fedt tip http://kandu.dk/tip22587.aspx

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-12-15 19:35

og et rigtigt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-12-15 01:55

Tak lige måde Eyvind også et godt nytår til ans