/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Facebook - indsætte navne på billeder
Fra : ingelein
Vist : 390 gange
100 point
Dato : 29-12-15 12:19

Hej
Jeg er ved at lægge en masse gamle skolebilleder op og der er mange navne. Desværre ændrer FB navnene til navne, som har en facebook konto. Hvordan undgår jeg det. Navne er jo meget interessante på disse gamle billeder.
Ingelein

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-12-15 12:24

Det kan du nok desværre ikke gøre noget ved.
Personerne du "tagger" i Facebook, skal have en Facebook konto for at du skal kunne relatere navnene til personerne.

Ellers skal du jo sætte navnene på selve billedet inden du sætter det på Facebook.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-12-15 12:42

Hej Marken84
Det kan jo sagtens lade sig gøre ved mange af ansigterne. Det går galt, når navnet er identisk med et navn på et FB medlem. Tror at jeg vil prøve med at sætte et mærkeligt tegn mellem for- og efternavn. Der er mange, der har problemer med det, viser en googling om problemet.
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-12-15 12:43

glemte at skrive at jeg ikke kan sætte nævn på grupebilleder med 40-50 mennesker. De vil lappe over hinanden.
Ingelein

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-12-15 13:09

Gør som så mange andre, skriv en kommentar til billedet

Øverste række fra venstre det er ? + ? + ?
Næste række fra venstre det er ? + ? + ?

osv.

Du har ret i, at det hele overlapper hvis der er 40 - 50 på det samme billede.

Godt nytår

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-12-15 13:33

Hej
Man må sno sig. Jeg annullerer spørgsmålet fordi jeg bare sætter et + tegn mellem for- og efternavn. Det virker!
ingelein

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-15 13:38

Så vidt det er mig bekendt, må man ikke offentliggøre navne og billeder..................

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-12-15 14:03

SKULLE DET VÆRE EN NYHED?
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-12-15 14:05

Du må læse lidt mere om billeder optaget i det offentlige rum!
Ingelein

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 29-12-15 14:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål