/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Ny internetleverandør?
Fra : AnneKan
Vist : 343 gange
25 point
Dato : 10-12-15 11:44

Jeg har brug for hjælp til at finde mig en ny internetleverandør.
Lige nu har jeg 50/5 Mbit, som udgår og ændres til 80/5 Mbit. Plus kr. 10 ekstra om måneden for det. Jeg betaler pt. kr.753,00 hver 3.mdr for internet, inkl.sikkerhedspakke.
Nogen, som kender en udbyder, som kan gøre det billigere med den hastighed på 50/5 Mbit, som jeg har nu?.
Har ikke brug for højere hastighed.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-12-15 11:58

http://www.waoo.dk/bestil/waoo-2

kører fortrinligt og er til rimelige priser...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-12-15 12:14

De sætter alle priserne en smule op, men mindre end den hurtigt stigende hastighed.

753 kr med sikkerhedspakke, det kan næsten kun være YouSee som jeg ikke har noget imod da min hastighed er steget fra 20-60 i løbet af et års tid selv om jeg heller ikke har brug for det.

Og når jeg så tænker på at 753 kr var prisen for een måned hvis man surfede lidt ved hjælp af et 56K opkaldsmodem for 15 år siden................prisen er virkelig faldet !!
Det kaldes for realitetssans.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-12-15 12:24

Citat
Og når jeg så tænker på at 753 kr var prisen for een måned hvis man surfede lidt ved hjælp af et 56K opkaldsmodem for 15 år siden................prisen er virkelig faldet !!
Det kaldes for realitetssans.

Lad blot de der har lyst, betale for realitetssans - jeg foretrækker den absolut billigste pris.
Med hensyn til "sikkerhedspakker" behøver man ikke betale en snus, der findes utroligt gode gratis antivirus og sikkerhedsprodukter at finde...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-12-15 15:06

Citat
Med fiberbredbånd fra Waoo! får du nemlig en internetforbindelse, hvor hastighed og stabilitet aldrig er et problem

50/50 Mbit/s mindstepris

Pris første 3 måneder 99 kr. Herefter pris pr. måned 279 kr.
Samlet pris i bindingsperioden (6 mdr.) 1134 kr.

Dyrere end vedkommende har.

Behold hvad du har, kører nettet som det skal er der ingen grund til at skifte.

Overvejer selv at skifte (Telia), men da jeg ikke kan få større hastighed eller andre ´goder´ bliver jeg hvor jeg er - det virker trods alt, og jeg orker ikke at skulle slås med diverse selskaber med dårlig service.

Kommentar
Fra : AnneKan

Dato : 11-12-15 10:29

Jeg har ikke fibernet indlagt her i den ejendom, jeg bor i. Det er et boligselskab. Og mht.til Telia, har jeg selv tænkt på at undersøge deres priser, da jeg har en veninde, som også bruger dem.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-12-15 11:33

Citat
Jeg har ikke fibernet indlagt her i den ejendom, jeg bor i. Det er et boligselskab. Og mht.til Telia, har jeg selv tænkt på at undersøge deres priser, da jeg har en veninde, som også bruger dem.

Ikke nødvendigvis fibernet, det er nedgravet i jorden og skal blot tilsluttes teknikken i boligblokkene.
Her kommer vi ind på ejendommens eller beboernes vilje til at få nye kabler helt ind i lejligheden og teknik så der kan komme stort udbud af TV uden forstyrrelser og hurtigt net, efter de tilbud der indhentes hos udbyderne.
De der ikke har fået nye kabler er stadig afhængig af een beboervedtaget TV-pakke størrelse, og må få internet gennem det gamle kobber og telefonstikket, under max 10 mbit som koster + 199 kr fra valgfri udbyder, hvor man her kan få 60 mbit for samme pris da YouSee bruger samme kabel, men den model kan Stofa, TDC og andre også lave hvis de får kontrakten.

Kommentar
Fra : AnneKan

Dato : 21-12-15 22:17

Hej. Jeg endte med, at blive hos Yousee, hvor jeg fik mobilt bredbånd på 10 GB til kr.99 pr. måned.
Nu har jeg bare brug for jeres hjælp til noget andet: en god gratis sikkerhedspakke, gerne på dansk, hvis det findes?