/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Mangler google søgefelt i firefox
Fra : ara
Vist : 647 gange
50 point
Dato : 26-07-15 15:04

Hej.

Jeg har haft et google søgefelt i min firefox, som pludselig er væk.

Feltet er til højre for selve adresse søgefeltet.

Hvordan får jeg det frem igen?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 26-07-15 16:34

Installerer Google...

Kommentar
Fra : ara

Dato : 26-07-15 16:37

?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 26-07-15 16:49

Hvis du vil have Google, installerer du vel Google og hvis du vil søge med Firefox bruger du vel Firefox - eller hvordan?

Kommentar
Fra : ara

Dato : 26-07-15 17:01

Jeg bruger firefox som browser.

Her har man et felt hvor man kan skrive hvilke side man vil se.
Til højre for denne side er der et felt med et forstørrelsesglas hvor man kan søge.

Det er dette vindue der er væk.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-15 17:23

Den må forklare lidt nærmere, er det lille søgefelt ved siden af adresselinjen væk?
Eller har du fået en anden søgemaskine i søgefeltet?

Kommentar
Fra : ara

Dato : 26-07-15 17:36

Det er hele adressefeltet der er væk. Det er det felt hvor man normalt kan søge via forskellige søgemaskiner.

Så jeg har altså kun det felt man bruger til at gå på en hjemmeside.

Håber i forstår hvad jeg mener

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 50 point
Dato : 26-07-15 17:44

Tryk på ALT for at få menuen frem --> Menuen Vis --> Værktøjslinier --> Tilpas
Her kan du tilføje den igen og placere den hvor du vil.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-15 17:48

Citat
Det er hele adressefeltet der er væk
før var det søgefeltet nu er det adressefeltet
adressefeltet er der hvor der i det her står www.kandu.dk/spg174189.aspx søgefeltet er til højre for adressefeltet og det felt kan ikke skjules.
Måske du skulle nulstille Firefox eller helt afinstallere og så en ny frisk Firefox installeret, husk backup af Bogmærker hvis du nulstiller eller afinstallerer Firefox

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 26-07-15 17:48

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Super. Jeg har brugt over en time på at få den frem, så dejligt med et rigtigt svar