/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word 2013 win 8.1 - Recent files??
Fra : Brassovitski
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 06-05-15 13:47

Når jeg starter Word 2013, kommer der en skærm op med Recent files, hvordan kommer jeg uden om den, så word bare starter op med et nyt tomt dokument, som standard?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 60 point
Dato : 06-05-15 14:07

Kan det ikke slås fra i Funktioner/ indstillinger

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 06-05-15 14:49

Ha! Fandt det selv. Ikke særlig logisk.
Klik på "Filer" i øverste venstre hjørne.
Klik på "Indstillinger"
På fanen "Generel", fjern flueben i "Vis startskærm, når programmet starter".

Hvem hunne kunne lige vide at startskærm er det samme som recent files???

Godkendelse af svar
Fra : Brassovitski

Dato : 06-05-15 14:50

Tak for svaret mig-selv. Ja jeg fandt det jo selv. He!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-05-15 16:19

Citat
Hvem hunne kunne lige vide at startskærm er det samme som recent files???

Sådan er det med mange programmer, og så skal bruger til at find ud af hvordan og hvorledes man så skal lukket det ned - ganske unøvendigt efter min mening.