/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
chrome fane 2 som fane 1 hvordan ?
Fra : Eyvind
Vist : 566 gange
100 point
Dato : 28-04-15 11:52

Google chrome med www.google.dk startside som standard.
Men fane 2 skulle også gerne starte med www.google.dk som standard.

Hvordan er det lige at det indstilles.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-04-15 12:18

Indstillinger > Ved Opstart > Åbn bestemt side eller en række sider - her angiver du bare google som din fane 2.

Hvis du blot vil åbne en ekstra fane med google.dk skal du i Indstillinger > Søg > her angives google som søgemaskine.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-04-15 13:25

Nixen .......................eller jeg gør det forkert.

Jeg forklarer nok forkert............jeg vil ikke have den til at åbne fane 1 og fane 2 samtidig

Start browser som åbner 1 fane med www.google.dk ..................det går fint i indstillinger.

Hvis jeg så lige vil åbne en fane mere skulle den gerne åbne www.google.dk igen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-04-15 13:51

Du går ind via de tre streger øverst til højre - klikker på Indstillinger - Administrer søgemaskiner...
Her sletter du så de søgemaskiner du ikke vil bruge...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-04-15 14:08

Du vælger blot Google som søgemaskine som jeg skrev tidligere, du behøver ikke at slette noget.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-04-15 14:13

Jeg har google som søgemaskine (default)

Men når jeg klikker på en fane skal den den åbne en bestemt side, på samme måde som startsiden bliver åbnet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-04-15 14:17

Yep, læs hvad jeg skriver http://kandu.dk/spg173596.aspx#1985545 det nederste

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-04-15 14:24
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-04-15 15:06

Startside med min gmail
http://peecee.dk/upload/view/449738

Ny fane uden min gmail
http://peecee.dk/upload/view/449737

Sådan skal det se ud
http://peecee.dk/upload/view/449736

Fordi jeg til surfer og vil bruge min web gmail med få klik

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-04-15 15:16

Jeg kan ikke se hvad der sker hos dig, men mine nye faner åbner med min gmail. Jeg har ikke flere ideer til dig. Fortsat held og lykke med dit forehavende

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 28-04-15 16:47

Hent "Replace new tab page" udvidelsen og indstil den til at åbne google som "new tab"
https://chrome.google.com/webstore/detail/replace-new-tab-page/kmefkabopeopeejhaohiigkgpkcbchna?hl=da

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 28-04-15 16:54

Tak for svaret Klaudi. Lige præcis hvad der skulle til.

Og så lige

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-04-15 17:03

velbekomme