/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Brevordner rygmærker med logo
Fra : Disi
Vist : 674 gange
50 point
Dato : 15-01-15 10:48

Nogen der kan hjælpe mig med at lave Brevordner rygmærker med logo ,og min egen tekst
Skabeloner måler brede 5 cm og højde 15,8 (mapperne er fra Esselte)
noget lige som det her :http://femthe.blogspot.dk/2010/10/rygmrker.html

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-01-15 11:03

Det kan du lave med Office/ Open Office (Words) på et par minutter

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 15-01-15 11:04

Jeg kan bare ikke finde ud af det

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 60 point
Dato : 15-01-15 11:05
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-01-15 11:06

Ok, det er så en ærlig sag, kommer der ikke bedre forslag, kan jeg godt forsøge mig senere på dagen.

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 15-01-15 14:45

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-01-15 15:08

I PowerPoint kan du ved hjælp af hjælpe linjer indstille størrelsen, og så indsætte en firkant med fyld som baggrund, og derefter et tekstfelt oven på til at skrive teksten i. Jeg har lavet et ark med forskellige størrelser, så er det nemt at gå ind og tilpasse dem.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-01-15 15:10

Citat
http://office.microsoft.com/en-us/templates/bookmarks-6-per-page-TC103463101.aspx

De skabeloner der er på denne side er jo med "tomme" mål, her til lands arbejder vi jo med det metriske system, mon der findes noget lignende med mål i mm, cm?